Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 تیر 1401

خرید پوشاک عمده یا تکی ، کدام مناسب است ؟

خرید پوشاک عمده ؟؟ شاید این از مهمترین سوالهایی باشه که یک فروشنده لباس ذهنش رو درگیر می کنه. وضعیت اقتصادی و اوضاع اشتغال کشور به هر جایی هم که برسه، خرید و فروشِ پوشاک هیچوقت متوقف نمیشه.

 

چرا؟ چون هر انسانی به لباس پوشیدن نیاز داره، اون هم یک نیازِ حذف ناشدنی! همین امر باعث شده که خیلی ها به امید کسب یک درآمد مطمئن و با ریسک پایین، تصمیم به افتتاح یک مغازه پوشاک بیوفتند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

اغلب تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان لباس، همیشه اجناس خود را به‌صورت عمده به خریداران می‌فروشند. این کار، در مقایسه با فروش تکی، هم برای خریدار و هم برای فروشنده مفیدتر است.

 

چنین کاری، در درجه‌ی اول به خریدار اطمینان خاطر می‌دهد که اجناس باکیفیتی را برای فروشگاه خود تهیه می‌کند. علاوه‌بر آن خریدار، کالاها را به‌صورت یک‌جا تحویل می‌گیرد و به همین دلیل در هزینه‌ی جابه‌جایی به میزان زیادی صرفه‌جویی خواهد شد.بدیهی است که بهای خرید عمده، از خرید تکی به مراتب کمتر است و دریافت تخفیف‌های ویژه از فروشنده نیز آسان‌تر خواهد بود.

 

ازسوی دیگر، تولیدکننده نیز با فروش یک‌جای کالای خود و دریافت تمام بهای آن، می‌تواند راحت‌تر کسب‌وکار خود را مدیریت کند و مطمئن باشد که در انتهای سال، گرفتار انبوهی از اجناس رسوب کرده در انبار نخواهد شد.

 

اما همه‌ی این موارد زمانی صادق است که کالای خود را از یک عمده‌فروش مطمئن تهیه کنید. زیرا در غیراین‌صورت ممکن است کالای بی‌کیفیتی را به چندبرابر قیمت خریداری کرده و دچار زیان شوید.

 

پس از پیدا کردن یک عمده‌فروش ایده‌آل، وقت آن است که در مورد حداقل میزان خرید تصمیم بگیرید. حجم سفارش شما باید به‌گونه‌ای باشد که اطمینان حاصل کنید:

 

  • با بودجه و توانمندی مالی شما هم‌خوانی دارد.
  • متناسب با نیازهای فروشگاه و پاسخگوی درخواست‌های مشتریان شماست.

 

البته توجه داشته باشید که هرقدر تعداد سفارش شما بیشتر باشد، انعطاف پذیری کسب‌وکار و سوددهی آن نیز بالاتر خواهد رفت و در نتیجه زودتر به بازدهی مالی مطلوب خواهید رسید.اگر فروشنده‌ی لباس هستید، یا قصد دارید چنین کسب‌وکاری را آغاز کنید اسرار زیادی هست که باید فرابگیرید. یکی از مهم‌ترین این اسرار «خرید لباس عمده» است.

 

 

پوشاک عمده ی ارزان ،‌بی کیفیت یا خوب ؟

کیفیت و قیمت، دو فاکتور اثرگذار در انتخاب و خرید مشتری هستند. هرچند برخی از مشتریان یک فروشگاه لباس، ممکن است بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای نسبت به قیمت کالا و تنها براساس کیفیت آن و سلیقه‌ی خود اقدام به خرید کنند اما در اغلب موارد و به ویژه در شرایط اقتصادی فعلی- قیمت برای بسیاری از افراد مهم‌ترین ملاک است.

 

اینجاست که پوشاک عمده‌ی ارزان توانمندی خود را در جذب مشتری نشان می‌دهد و می‌تواند سود فروش را به‌شکل چشم‌گیری افزایش دهد.

 

 

*پوشاک عمده ی استایل تمام سعی خودشونو میکنن تابهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت برای مشتریان خود ارایه دهد .*

 

چگونه لباس را به صورت عمده خریداری کنیم

اولین چیزی که بعد از پیدا کردن تامین‌ کننده ایده ‌آل اهمیت دارد، تصمیم گیری در مورد حداقل میزان خرید می باشد. اولین چیز که تامین کنندگان از خریدار درخواست می کنند، مشخص کردن مقدار و حجم پوشاک موردنیاز است.

 

باید اطمینان حاصل کنید که بودجه شما برای پوشش حداقل نیازمندی‌ های خرید از عمده فروش لباس کافی است. این امر تضمین می کند که شما از توانایی مالی کافی برای ادامه فعالیت شغلی خود جهت تامین خواسته های مشتریان برخوردار هستید.

 

یک ترفند این است که لباس را با تعداد بالاتر سفارش دهید تا انعطاف پذیری و سوددهی بیشتری در خرده فروشی خود داشته باشید.

 

تولیدکنندگان و توزیع کنندگان همیشه به صورت عمده به مشتریان لباس می‌ فروشند تا بتوانند از مزایای فروش عمده بهره‌ مند شوند. خرید لباس به صورت عمده در مقایسه با فروش اقلام تکی برای هر دو طرف معامله مفیدتر است.

 

این امر مشتریان خرده‌ فروش را از خرید مستقیم از عمده فروشی دور می کند و احتمال کمتری وجود دارد که مشتریان خرده فروشی برای حداقل نیاز های خود بودجه کافی داشته باشند یا تمایلی به خرید از عمده فروشی پیدا کنند.

 

 

*پوشاک عمده استایل لباس های مد روز را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب عرضه میکند  *

 

کاهش قیمت و تخفیف

علاوه بر صرفه‌ جویی در زمان، خرید کلی به صورت آنلاین مقرون‌ به‌ صرفه نیز هست. فروشگاه های خرید انلاین معمولا برای خرید عمده خود تخفیف های ویژه، پیشنهاد های محدود، و ارسال رایگان جهت جذب مشتری ارائه می‌ دهند.

 

خرید از این توزیع‌ کننده گان و عمده فروشان لباس به میزان قابل‌ توجهی هزینه شما را کاهش خواهد داد و شما سود بیشتری از اجناس خریداری‌ شده در قیمت های پایین خواهید داشت.

 

عدم نیاز به حمل و نقل

خرید لباس‌ از تولیدکننده های قدیمی نیاز به حضور در محل دارد. خوشبختانه خرید آنلاین لذت بخش تر است و موجب صرفه جویی در زمان می شود و استرس کمتری هم دارد.

 

شما زمان کمتری صرف میکنید در حالی که می‌ توانید از هر جایی خرید کنید. این کار فرصت بیشتری را در اختیار شما می گذارد تا بر روی کسب‌ و کار خود تمرکز کنید.

این روزها اینترنت دیگه یک ابزارِ جدید و نا آشنا برای ما نیست و تاثیر اون در تمام زمینه های زندگی روزمره ما قابل لمسه.

 

تقریبا با اینترنت همه کاری میشه انجام داد، به همین خاطر ما عادت کردیم وقتی میخواهیم کاری انجام بدیم، اولین سوالی که به ذهنمون میاد اینه که چطور میتونم اینترنتی انجامش بدم که البته سوال خیلی حرفه ای و منطقی‌ای هم هست! خب وقتی میشه با چند بار ضربه زدن به صفحه لمسی گوشی هوشمندمون، تمام قبض های آب و برق رو پرداخت کرد، چرا باید به خودمون زحمتِ رفتن تا دستگاه خودپرداز رو بدیم و کلی زمان و انرژی صرف کنیم؟حالا تصور کنید چی میشد اگر بتونید به جای دو سه روز تعطیل کردنِ مغازه و رفتن به یک شهر دیگه برای خریدِ اجناس بوتیکتون، و خرج کردنِ کلی پول برای رفت و آمد، پشتِ دخلتون بشینید و در حالی که دارید با آرامش چای می نوشید، خرید مغازتون رو هم اینترنتی انجام بدید؟

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و فروشگاه لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

بدون سر و کله زدن با عمده فروشهای مختلف!خوشبختانه شما در دورانی زندگی می کنید که این امکان برای شما وجود داره! و از اونجایی که دارید این مقاله رو از طریق اینترنت مطالعه می کنید، پس نشون میده که شما پتانسیل خرید اینترنتی لباس عمده رو دارید.

 

پخش پوشاک عمده استایل  به عنوان یک پخش کننده معتبر، افتخار داره که علاوه بر فروش حضوری، امکان خرید اینترنتی مطمئن رو برای مشتریانش فراهم کرده. ما تعهد می کنیم که برای انتخاب مشتری ارزش قائل باشیم و ضامنِ محصولاتمان باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز