Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
9 آذر 1401

در عکس های زمستونی چه لباسی بپوشیم ؟ + استایل زمستونی مناسب چیست ؟

همه چی درباره با لباس مناسب عکس های زمستونی !

فصل زمستان، فصل برف و سرما، فصلی که طبیعت برای ما منظره ای متفاوت، عالی و جادویی به وجود میاره، بهترین فرصت برای عکاسی و ثبت خاطراته.

 

زیباترین ژست عکاسی زمستانی، ژستیه که با کمی خلاقیت و ابتکار همراهه. 

 

برف این توانایی رو داره که حتی پیش پا افتاده ترین مکان رو به یک سرزمین عجایب سفید تبدیل کنه و برفی که در حال باریدنه می تونه فرصت های عکاسی چشم نوازی رو ایجاد کنه.

 

دونه های برف در حال سقوط می تونن بهترین فرصت رو برای خلق تصاویر هیجان انگیز فراهم کنند ، در حالی که پرتره ها هم در فضای باریدن برف بسیار دیدنی به نظر میرسن. پس بیاین بریم و ایده شماره ۱ رو با یه عکس بارش برفی زیبا ببینیم.

 

ژست عکاسی خانوادگی در برف


عکس های خانوادگی از با ارزش ترین عکس های یادگاری هستن که تا ابد برای ما جذاب و به یاد ماندنی باقی می مونن. زندگی به سرعت برق و باد می‌گذره و بهتره از لحظات زندگی شیرین با اعضای خانوادتون عکس‌هایی را با ژست های زیبا بگیرید تا همیشه یادگاری بمونه.

البته نکاتی وجود داره که شما می‌تونید به عکسهاتون جذابیت بیشتری بدید.

 

در ترفند لایه لایه پوشی حرفه‌ای شوید!

چرا می‌گویم در ترفند لایه لایه پوشی حرفه‌ای شوید؟ یک دلیل اصلی برای لایه لایه پوشیدن در فصل زمستان وجود دارد و آن چیزی نیست جزء: هوای سرد و خوش استایل بودن! از لایه لایه پوشیدن نترسید و تصور نکنید که پُر و چاق به نظر می‌رسید. شما می‌توانید یک لباس زنانه زمستانی تهیه کنید که شما را گرم و خوش استایل کند.

 

برای مثال سعی کنید خرید پافر  و وِست پافر سبک و نازک‌تر را در اولویت قرار دهید. از این جهت شما می‌توانید یک پلیور زنانه گرم زیر آن به تن کنید.

 

اما اگر پافر زنانه شما به اصطلاح پُر و پفکی است، می‌توانید ترفند لایه پوشیدن را اجرا کنید. در این ترفند شما می‌توانید یک بادی آستین بلند نازک و گرم را زیر بلوز نازکتان به تن کنید و روی آن نیز یک پلیور سبک و نازک بپوشید.

 

در این صورت لباس‌های نازک، شما را گرم می‌کند و استایلتان پُر و حجیم نمی‌شود. یکی از ترفندهای شیک پوشی خانم‌های روسی در زمستان، استفاده از چند لباس نازک و گرم است. از این جهت استایل زمستانی زنانه، گرم و جذاب باقی می‌ماند

 

نکات کلیدی لباس پوشیدن در فصل زمستان:

رنگ پوست خود را بشناسید

پیدا کردن رنگ مناسب پوست، اساساً سبب درک بهتر صورت تان می‌شود. شناختن رنگ پوست باعث می‌شود که در انتخاب لباس خود گام‌های اشتباه برندارید. و لباس مخصوص رنگ پوست خود را انتخاب کرده و جذابیت استایل خود را افزایش دهید. رنگ پوست‌ها به ۶ نوع تقسیم بندی می‌شوند:

 

اولین نوع پوست خیلی روشن: مشخصاتی که این نوع پوست به شما می‌دهد. این است که این گروه از پوست‌ها کمی صورتی رنگ و دارای کک و مک هستند. در روبرو نور خورشید به آسانی دچار آفتاب سوختگی می‌شوند زیرا تناژ رنگ پوست خنکی دارند.

 

دومین نوع پوست سفید: رنگ‌های آبی رنگ زیر چشم نشان می‌دهد پوست شما سفید است. و اصطلاحا به آن پوست سفید و شیری رنگ گفته میشود.

 

سومین نوع پوست گندمی یا خرمایی: در برابر نور آفتاب گاها دچار سوختگی میشود.

 

چهارمین پوست سبزه: این رنگ پوست مانند رنگ زیتون می‌ماند. مردمی که این رنگ پوست را دارا می‌باشند معمولا موهای تیره دارند. این پوست از مخلوط سه رنگ زرد سبز کمی هم قهوه‌ای ساخته شده.

 

پنجمین نوع پوست تیره: رنگ پوست تیره برنزه است و خیلی کمتر اتفاق میافتد در برابر اشعه خورشید بسوزد.

 

ششمین نوع پوست سیاه: بیشتر آفریقایی‌ها این رنگ پوست را دارا می‌باشند. تیره‌ترین رنگ پوست در بین مدل های مختلف پوست می‌باشد.

 

از اکسسوری ها غافل نشوید

اکسسوری‌هایی مانند شال، انواع روسری، دستکش،کلاه و هدبند شامل بخش‌هایی هستند. که می‌توانند به تنهایی فرم و استایل لباس پوشیدن شما را از نظر رنگی متافوت کنند. به همین دلیل بهتر است در هنگام انتخاب آن‌ها به رنگ هایشان دقت کنید. و با یک اشتباه کم کل استایلتان را از بین ببرید.

 

زمان استفاده از اکسسوری‌ها می‌توانید ابتدا لباس هایتان را یک بار به صورت مرتب بچینید.. البته برای بهتر گرم ماندن حتما حوستان را جمع کنید که چه جوراب هایی می پوشید. و برای فصل زمستان از نوع ضخیم و پشمی استفاده کنید .

 

لباس محافظ گرما بپوشید

صرف نظر از خشک ماندن، مسلما برای گرم ماندن بهتر است لباس‌هایتان مثل عایقی برای شما عمل کند. احتمالا در مورد لباس‌هایی با پشم گوسفند شنیده‌اید، اما این جنس پارچه برای همه مناسب نیست. 

 

اگر می‌توانید جنس پشمی‌بپوشید. یکی از بهترین عایق‌های گرما به حساب می‌آید. این جنس حتی اگر گران باشد، انتخاب خوبی است و ارزشش را دارد. پشم کمک می‌کند تا رطوبت از بدن دور شود و به شکل شگفت آوری بدن شما را گرم نگه می‌دارد حتی اگر مرطوب شده‌باشد.

 

زیرپوش، گرم‌کن و جوراب بپوشید

در جاهای خیلی سرد، زیر بلوز یا پیراهنتان لایه‌ای به عنوان زیرپوش اضافه کنید.

 

برای این کار، از تاپ یا تیشرت‌های رنگی استفاده کنید.

 

می توانید از لباس‌های یقه باز استفاده کنید تا قسمتی از لباس زیر دیده شود.

 

سرمایی ها که حتماً سراغ شلوارهای کشی نازک، برای زیر شلوار خود استفاده می‌کنند.

 

این کار در گرم شدن بدن تأثیر بسیاری دارد. جوراب‌های گرم و بلند، جدا از بهتر کردن ظاهرتان، نقش مهمی در گرم نگه داشتن شما دارند.

 

جوراب های پشمی بخرید. اما اگر می‌خواهید دو جوراب روی هم بپوشید، مراقب جریان خون پای خود هم باشید تا با جوراب تنگ، تحت فشار نباشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست