Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 مهر 1401

در فصل زمستان چه لباسی بپوشیم؟ + ویژگی لباس زمستانی خوب چیست؟

نکاتی در رابطه با لباس پوشیدن در فصل سرما

لباس زمستانی گرم نگه داشتن بدن در صورتی که از لباس های با کیفیت استفاده کنید کار آسونیه، لباس هایی که از کیفیت خوبی برخوردار هستند رو به صورت لایه لایه بپوشید و از خیس شدن اونها جلوگیری کنید. یه کاپشن با کیفیت تهیه کنید که فضای کافی برای اینکه زیرش لباس زیاد بپوشید رو داشته باشه. بهتره که در تهیه ی این کاپشن از موادی مانند نایلون، پلی استر، یا مواد اولیه ی ضد آب استفاده شده باشه تا لایه ی بیرونی لباس هاتون خشک بمونند و خیس نشن.

از لباس هایی که از پشم گوسفند و موجودات دیگه ساخته شده اند برای لایه ی میانی لباس هاتون استفاده کنید تا به خوبی بدنتون رو گرم نگه دارند، همچنین برای لایه ی زیری از پنبه استفاده کنید. فراموش نکنید که استفاده از بوت ها، دستکش ها و کلاه ها برای گرم نگه داشتن بدن در هوای سرد مواردی ضروری هستند. به علاوه، اگر لازم میدونید میتونید از الیاف دستکش های قدیمی و چیزهای دیگه برای عایق کردن کفشتون استفاده کنید و اونهارو توی کفش هاتون یا دستکش هاتون قرار بدید.

اجازه ندهید که خودتان را بیش از حد گرم کنید!

هنگام لباس پوشیدن برای هوای خیلی سرد بسیار مهم است که تعادلی بین گرم نگه داشتن و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، برقرار کنید. بر اساس توضیح‌های ارائه شده در مرکز کنترل و پیشگیری بیماری عرق کردن زیاد باعث می‌شود بدن گرمای بیشتری از دست بدهد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که وقتی احساس گرمای بیش از حد داشتید لایه‌های اضافی لباس خود را دربیاورید.

نشانه‌های هشداردهنده‌ی بدنتان را نادیده نگیرید و توجه کنید!

براساس توضیح‌های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری، لرز، اولین علامت نشان دهنده‌ی این موضوع است که بدن در حال از دست دادن گرما است و لرز مداوم نشانه‌ی این است که زمان رفتن به داخل خانه و گرم شدن فرا رسیده است.

هنگام بیرون رفتن در هوای سرد، همچنین بسیار مهم است که نشانه‌های هیپوترمی و سرمازدگی را بشناسید. در بزرگسالان نشانه‌های هیپوترمی شامل لرز، خستگی، گیجی، بی حس شدن دست‌ها، از دست دادن حافظه، گفتار نامفهوم و خواب آلودگی است. در کودکان نشانه‌های آن شامل سردی و قرمز شدن پوست و انرژی خیلی پایین است.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری همچنین خاطر نشان می‌کند که نشانه‌های سرمازدگی، شامل سفید یا زرد مایل به خاکستری شدن پوست و بی حسی است. اگرچه، قرمزی یا درد در هر ناحیه از پوست می‌تواند نشانه‌ی آغاز سرمازدگی باشد در این صورت محافظت از ناحیه‌ای که در معرض سرمازدگی قرار گرفته یا بیرون رفتن از محل سرما بسیار مهم است.

چه لباسی بهترین انتخاب برای هوای خیلی سرد است؟

بهترین لباس برای سرمای شدید شامل مجموعه‌ای از لایه‌هایی است که گرمای بدن را نگه می دارند و از ترکیبی از پشم، الیاف مصنوعی و الیاف پر تشکیل شده‌اند. برای داشتن لباس مناسب در هوای سرد، حداقل به سه لایه پوشش نیاز دارید: یک لایه‌ی پایه‌ برای خشک نگه داشتن پوست، یک لایه‌ی میانی برای عایق بودن و یک لایه‌ی بیرونی برای دفع کردن باد و آب. توجه به این نکته هم لازم است که در هوای خیلی سرد استفاده از لوازم جانبی برای دست‌ها، پاها و سر، حیاتی است.

برای ساده‌سازی فرایند لباس پوشیدن در هوای خیلی سرد زمستان، در این مطلب نکاتی را در رابطه با این موضوع شرح داده‌ایم که در میان آن‌ها همه‌ی نکاتی که برای لباس پوشیدن به اندازه‌ی کافی در زمستان و ایمن ماندن در دمای زیر صفر درجه باید بدانید، آورده شده‌اند.

نکته‌ی شماره یک برای لباس پوشیدن در هوای خیلی سرد، استفاده از سیستم لباس پوشیدن لایه لایه است زیرا لایه‌ها نه تنها به عنوان مانعی در برابر هوای بیرون عمل می‌کنند، بلکه هوا را بین هر لایه به دام می‌اندازند که از خروج گرمای بدن هم جلوگیری می‌کنند.

سه لایه وجود دارد که برای اکثر شرایط آب و هوایی سرد، کاربردی هستند. پارچه‌ها و ضخامت‌ هر کدام را می‌توانید تنظیم کرده یا حتی لایه‌هایی را بر اساس میزان سرمای محیط اضافه کنید. نکته‌ی مهم این است که یک لایه‌ی پایه روی پوست خود داشته باشید که عرق را از بین برده و بدن را خشک نگه دارد، یک لایه‌ی میانی هم برای عایق کردن بدن در برابر سرما و یک لایه بیرونی برای جلوگیری از ورود برف، باران و باد لازم است.

لایه‌ی پایه باید به بدن نزدیک باشد اما نباید آن قدر به بدن بچسبد که نتوانید راحت حرکت کنید. بقیه‌ی لایه‌ها باید به راحتی اضافه و کم شوند تا بتوانید با تغییر آب و هوا و سطح فعالیت خود تعداد لباس‌های مورد نیاز را تنظیم کنید.

ممکن است همان سه لایه‌ای که در دمای ۴ درجه‌ی سانتیگراد بدن را گرم می‌کنند، در دمای زیر صفر به اندازه کافی گرم نباشند. در هوای سردتر می‌توانید از لایه‌ی میانی ضخیم‌تری استفاده کرده یا در لایه‌ی بیرونی لباس گرم‌تری بپوشید.

نکته‌ی قابل توجه این است که نیمه‌ی پایین بدن خود را فراموش نکنید. لایه‌ها فقط مخصوص بالاتنه نیستند. همان اصل لایه‌ی پایه، میانی و بیرونی برای مواردی مانند جوراب، دستکش و کلاه نیز صادق است.

لباس رویین (پوسته‌ی خارجی) چیست؟

یک کاپشن مخصوص دویدن ضد آب با جیب‌های بزرگ برای نگه‌داری و حمل لایه‌های اضافی لباس، گزینه‌ی خوبی محسوب می‌شود. زیپ‌های مخصوص گردش هوا در ناحیه‌ی پشت، بازوها و کناره‌های ژاکت می‌توانند به شما در کنترل دما کمک زیادی بکنند.

پالتو

در فصل سرما به خصوص در زمستان، خرید پالتو یکی از نیازهای اساسی همه خانم‌ها است و می‌توان از آن به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انتخاب‌ها در بین خانم‌ها یاد کرد و البته هر خانمی مدل‌های زیادی از پالتوهای مختلف در کمد لباس خود دارد؛ اما با این وجود به دلیل تغییر مد، مجبور هستند هر سال یک پالتو جدید و شیک بخرند. پالتو معمولاً یک گزینه رسمی تر در هوای سرد است.

پانچو و شنل

پانچو و شنل از محبوب ترین لباس‌های دخترانه و زنانه هستند که مناسب هر سن و سالی است. این دو نوع لباس زیبا و شیک معمولاً به صورت دایره، مستطیل یا مثلث برش خورده است و به اندام فرم خاصی می‌بخشد. این لباس‌ها بدون آستین هستند و از روی شانه‌ها بیرون می‌آیند.

آنها معمولا به عنوان یک لباس رسمی در نظر گرفته می‌شوند، اگرچه می‌توانند برای لباس‌های روزمره نیز مناسب باشند.

کت چرم زنانه

چرم یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید در دو استایل رسمی و اسپرت بپوشید و ظاهری خاص و شیک داشته باشید. یکی از جذاب ترین کالاهای چرمی با کاربردهای فراوان، کت چرم زنانه است. کت‌های چرم زنانه در انواع مختلفی وجود دارند و همه آنها به یک اندازه جذاب به نظر می‌رسند که داشتن آنها در کمد هر خانمی از ضروریات است. با انتخاب یک کت چرم زنانه، می‌توانید یک مجموعه زیبا و خاطره انگیز را ایجاد کنید.

ژاکت

ژاکت نوعی لباس بیرونی است که برای لایه بندی یا گرم نگه داشتن در هوای سرد استفاده می‌شود.   ژاکت ها اغلب وزن سبک تری دارند و معمولا از جین، چرم یا پشم گوسفند ساخته می‌شوند که بر عایق بودن آنها تأثیر می‌گذارد یا ظاهر آنها را تغییر می‌دهد.  ژاکت ها معمولا بیشتر به عنوان محافظت در برابر شرایط آب و هوایی مانند سرما، برف یا باران پوشیده می‌شوند.

ژاکت‌ها بیشتر از خط کمر پایین تر نمی‌آیند و در مدل‌های مختلفی برای لباس‌های مردانه و زنانه عرضه می‌شوند.

روش‌های مختلف ست کردن با هودی

برای داشتن ظاهری جذاب‌تر می‌توان هودی را به شیوه‌های مختلف استفاده کرد از جمله:

  • پوشیدن هودی به شکل ساده
  • استایل هودی با کت چرم
  • ست کردن هودی با کت جین
  • هودی با کت ساده
  • هودی با پالتو
  • هودی با کاپشن
  • هودی با پافر

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست