Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
7 آذر 1401

دستکش مناسب برف بازی چیست؟ + ویژگی دستکش مناسب زمستان و سرما !

همه‌ چیز درباره دستکش مخصوص برف بازی و زمستان !

زمانی که میخواهید برای خرید این پوشاک اقدام کنید به یک سری از نکات توجه کردن باعث میشود شما در نهایت یک خرید خوب را تجربه کنید. اگر خرید شما به صورت حضوری انجام میگیرد که تمام موارد را میتوانید از نزدیک ببینید اما اگر خرید به صورت اینترنتی هست باز هم جای نگرانی نیست.

 

زمانی که برای خرید اینترنتی اقدام میکنید تمام اطلاعات کار در کنار آن قرار گرفته است که میتوانید با توجه به آنها در مورد کالا به طور کامل آشنایی پیدا کنید. پس در ادامه به بیان یک سری از ویژگیها میپردازیم که با توجه به آنها حتی میتوانید یک خرید اینترنتی خوب در این زمینه داشته باشید. موارد زیر اطلاعاتی در مورد ساختار یک دستکش میباشد.

 

بلندی

یکی از مواردی که در هنگام خرید دستکش باید به آن توجه داشته باشید این است که بلندی آن به گونه ای باشد که تا مچ را بگیرد. حتی میتوانید از اندازه های بلندتر نیز استفاده کنید. نکته ی دیگر این است که در آن قسمت دارای کش باشد بهتر است به دلیل اینکه کش کاملا دور مچ را میگیرد و نمیگذارد سرما وارد شود.

 

به این صورت احساس گرمای بیشتری خواهید کرد. اما اگر صرفا از آن فقط میخواهید به عنوان زیبایی استفاده کنید کوتاهی میتواند یک انتخاب برای شما باشد که در گرم نگه داشتن دست شما تاثیر چندانی نداشته باشد.

 

آستر

امروزه انواعی از دستکش ها وجود دارند که برای گرمای بیشتر از آستر در آنها استفاده شده است. این مدل ها بیشتر برای کسانی که به شدت سرمایی هستند و در مناطق سرد زندگی میکنند، مفید است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید حتما موقع خرید به آستر دار بودن یا آستر دار نبودن آن دقت کنید.

 

شیک پوشی در ساده پوشی است

در انتخاب دستکش به طرح آن دقت داشته باشید،‌انتخاب دستکش های ساده بهترین گزینه است چرا که چندین سال بدون توجه به طرح آن می توانید استفاده کنید. دستکش هایی با طرح های مختلف، خیلی زود قدیمی و کهنه می شوند، همچنین در هنگام انتخاب دستکش به دوخت مناسب و سالم بودن دستکش دقت کنید. هر گونه پارگی و یا دوخت نامناسب باعث زود خراب شدن دستکش می شود.

 

اندازه دستکش را مد نظر قرار دهید

دقت داشته باشید تا دستکشی که انتخاب کرده اید تا بالای مچ شما را بپوشاند. همچنین به این نکته توجه کنید که دستکش هایی که یک قسمت کشی در انتهای آن ها وجود دارد بهترین گزینه هستند چرا که کمتر به هوای سرد اجازه ورود می دهند.

 

دستکش ها انواع گوناگونی دارند از جمله، دستکش های بدون انگشت که طرفدارانش دانش آموزان و دانشجویان هستند. این نوع دستکش برای فصل پاییز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

از سوی دیگر دستکش های بلند هم میان جوانان مرسوم است، اروپایی‌ها به پوشیدن دستکش‌های بلند عادت دارند اما دستکش‌های متوسط و کوتاه در کشورهای آسیایی، طرفداران بیشتری دارد با این وجود امسال زمستان، دستکش چرم کوتاه و قرمز مد است.

 

دستکش های پشمی و پارچه ای

دستکش های پشمی بیشتر میان نوجوانان و دانشجویان رواج دارند. این دستکش ها حالتی فانتزی دارند و بیشتر از ظاهری هنری و رنگی برخوردار هستند. گرم هستند اما زمان باریدن باران و برف به آب به انگشتان نفوذ می کند.

 

دستکش های عایقی

این دستکش ها نیز دست ها را بسیار گرم نگاه می دارند. به صورت طبیعی و یا مصنوعی عایق بندی شده اند.این نوع از دستکش ها مقاومت زیادی در برابر آب و هوای سرد دارند و در هر شرایط آب و هوایی دست ها را گرم نگاه می دارند.این دستکش ها برای ورزش های زمستانی، اسکی و … مناسب هستند.

 

چگونه از دستکش های خود نگهداری کنیم

اولین مسئله ای که ممکن است موجب صدمه دیدن دستکش شود تعریق دست می باشد .لذا با برعکس کردن دستکش و گذاشتن آن در هوای آزاد بگذارید دستکش هوا بخورد .برای شستن دستکش‌ها کافی است آنها را دست کنید و با آب و صابون مانند اینکه دارید دست‌هایتان را می‌شویید آنها را بشویید بعد با حوله خشک کنید و به دور از منبع گرمایشی قرار دهید تا کاملا خشک شوند.برای شستن دستکش‌ها می‌توانید از مقداری شیرخشک حل‌شده در آب هم استفاده کنید به این ترتیب دستکش شما به خصوص اگر چرم باشد نو و براق می‌شود.

 

  • دستکش یک لایه: دستکش یک لایه نازک‌تر و تنگ‌تر است و دست در آن آزادی حرکت بیشتری دارد، علاوه بر این ضدآب هم هست و برای هوای بادی هم قابل استفاده است پس برای ورزش در هوای سرد گزینه مناسبی به شمار می‌رود. بیشتر مواقع این دستکشزیر دستکش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

  • دستکش پشمی: این دستکش از الیاف بافته شده مصنوعی ساخته می‌شود که میزان گرم کنندگی بالایی دارد. میزان گرم کنندگی این دستکش بستگی به وزن آن دارد چون ضخامت آن در عملکرد دست و انگشت‌ها تاثیر می‌گذارد یعنی هرچه دستکش ضخیم‌تر باشد گرم‌تر است اما آزادی عمل کمتری برای دست و انگشت‌ها فراهم خواهد کرد.

 

  • این دستکش‌ها ضدآب نیستند و برای قرار گرفتن در معرض باد شدید هم مناسب نیستند بنابراین برای ورزش کردن گزینه مناسبی نیستند.

 

  • دستکش عایق: این نوع دستکش از چند لایه الیاف مصنوعی عایق ساخته شده است و لایه بیرونی آن کاملا ضدآب است. با وجود عایق بودن این دستکش‌ها قابلیت تنفس هم دارند و برای آب و هوای مرطوب گزینه مناسبی هستند.

 

چند ویژگی خاص دیگر

  • دستکش‌های زمستانی بدون انگشت: این نوع دستکش‌ها گرمای زیادی ایجاد نمی‌کنند اما آزادی عمل انگشتان در آن‌ها بسیار بالا است و می‌توانید کارهای مختلفی را بدون نیاز به درآوردن دستکش با آن‌ها انجام دهید. این نوع دستکش هرچند برای همه شرایط مناسب نیست اما می‌تواند گزینه مورد قبول بسیار افراد باشد.

 

  • دستکش‌های لمسی: اگر تنها مشکل شما با دستکش این است که نمی‌توانید با گوشی لمسی خود کار کنید این دستکش را امتحان کنید. به این ترتیب می‌توانید با موبایل و تبلت خود کار کنید بدون آن که لازم باشد دستکش خود را خارج کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست