Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
10 دی 1401

دیسکوژل ناخن چیست ؟ + کاربرد دیسکوژل !

لاک ناخن از جذاب ترین لوازم زیبایی است که همه خانم ها، از دختر بچه ها گرفته تا خانم های مسن،‌ به آن علاقه دارند. این محصول پرطرفدار در انواع و رنگ های مختلف تولید می شود.

 

به ویژه امروزه که تنوع محصولات طراحی ناخن بسیار زیاد است و می توانید انواع لاک ها را مشاهده کنید. یکی از محبوب ترین این محصولات دیسکوژل است که در دسته لاک ژل ها قرار می گیرد، دیسکوژل ناخن نام دارد. شاید تا به حال اسم این نوع لاک را نشنیده باشید، اما مطمئنا عاشق آن خواهید شد.

 

 

از عمده استایل اجناس مغازتو تامین کن و دیگه نگران فروشت نباش، پخش پوشاک حمیدی تمام جنسارو با گارانتی فروش ارائه میکنه پس اگر نتونستی جنسارو توی فروشگاهت بفروشی میتونی مرجوع کنی

دیسکو ژل چیست؟

دیسکو ژل از انواع لاک ژل محسوب می شود و مانند لاک ژل معمولی روی ناخن زده می شود و با این تفاوت که به دلیل داشتن اکلیل زیاد، شاین و درخشش آن بیشتر است و در تاریکی و زیر نور درخشش خیره کننده ای دارد.

 

روش های زدن دیسکو ژل:

دیسکوژل را با 3مرحله انجام میدهند که در روش 3مرحله ای از بیس ژل و تاپ ژل استفاده میشود.

 

در این مطلب مراحل انجام دیسکوژل ناخن به صورت 3مرحله ای برای شما توضیح داده شده است:

 

دیسکوژل

 

لوازم مورد نیاز

1-بیس کات ژل

2-دیسکوژل

3-تاپ کات

4-پرایمر ژل

5-ضد قارچ

6-نیپر

7-پد کلینزر

8-بافر

9-دستگاه LEDیا UV

10-عقب زن

 

آموزش مراحل انجام دیسکوژل سه مرحله ای ناخن طبیعی

1-ابتدا مانیکور را انجام دهید و سطح ناخن را صاف کنید.

 

2-سپس روی ناخن را بافر بکشید که ناخن چربی نداشته باشد توجه کنید که اگر چربی روی ناخن از بین نرود باعث بلند شدن دیسکوژل میشود.

 

3-کوتیکول های اضافی را به وسیله عقب زن عقب بزنید و به وسیله نیپر انها را مرتب کنید.

 

4-پس از انکه ضد قارچ زدید صبر کنید تا خشک شود و بعد به وسیله لایه ای از پرایمر دیسکوژل سطح ناخن را بپوشانید و صبر کنید تا خشک شود.

 

5-کل ناخن را با یک لایه نازک از Base coat کاور کنید و توجه داشته باشید که حتما لبه ی ازاد ناخن را با قلم ژل ببندید تا ژل ترک نخورد.

 

6-برای خشک شدن دیسکو ژل ناخن را داخل دستگاه LED یا UV قرار دهید.

 

آموزش مراحل انجام دیسکوژل روی ناخن طبیعی

برای اینکه دیسکوژل از روی ناخن بلند نشود باید چربی سطح ناخن کاملا پاک شود. با الکل چربی ها را از روی ناخن پاک کنید و روی ناخن را بافر بکشید.

 

در این مرحله باید کوتیکول های اضافی دور ناخن را با ابزار عقب بزنید. برای این کار از ابزار نیپر استفاده کنید. هر چقدر این مرحله تمیزتر انجام شود، ناخن ها زیباتر و کشیده تر دیده می شوند.

 

ضد قارچ را فراموش نکنید در ژلیش ناخن، کاشت ناخن و هر نوع دستکاری روی سطح ناخن حتما از ضد قارچ استفاده می شود. چند لحظه صبر کنید تا مواد ضد قارچ خشک شود.

 

اکنون زمان استفاده از پرایمر رسیده است. این کار قبل از اجرای دیسکو ژل ناخن انجام می شود. پرایمر علاوه بر آماده کردن سطح ناخن، به عنوان محافظ نیز به کار می رود.

 

با یک لایه نازک Base coat  سطح ناخن و لبه های آن را پوشش دهید. این کار با استفاده از قلم ژل راحت تر انجام می شود. پس از خشک شدن دیسکوژل ناخن در هر مرحله برای گرفتن پستی و بلندی سطح ناخن ها این مرحله را تکرار کنید.

 

دیسکوژل را به صورت یک لایه نازک روی ناخن ها زده و با دستگاه مخصوص ژل ها را خشک کنید. تقریبا یک یا دو دقیقه وقت لازم است تا دیسکو ژل ناخن خشک شود.

 

برای افزایش استحکام و زیبایی از یک لایه دیگر بر روی ناخن ها استفاده کنید. دقت کنید دیسکو ژل باید بسیار نازک باشد. و در آخر با یک لایه تاپ کت روی ناخن ها را کاور کنید.

 

نکات مهم در استفاده از دیسکو ژل ناخن

این روش در گروه لاک ژل ها قرار دارد و به سادگی می توانید آن را در خانه هم اجرا کنید. البته در نظر داشته باشید که برای خشک شدن دیسکوژل حتما به دستگاه LED یا UV نیاز دارید.

 

این ژل ها به طور معمول بدون استفاده از دستگاه خشک نمی شوند. دستگاه های ساده و کوچک تری برای استفاده در منزل تولید شده که برخی از خانم ها آن را خریداری کرده اند. اگر خیلی اهل لاک زدن هستید حتما به یکی از این خشک کننده های نوری احتیاج پیدا می کنید.

 

نکته مهم دیگر این است که حتما از لایه های بسیار نازک دیسکوژل ناخن استفاده شود و تا خشک شدن کامل هر لایه، صبر کنید. هرگر مرحله دوم را روی ژل های خشک نشده، اجرا نکنید نتیجه اصلا چیز خوبی نخواهد شد.

 

برای اینکه دیسکوژل دچار شکستگی نشود حتما همه لبه های آزاد اطراف هر ناخن را با مواد ببندید. این کار نیاز به دقت دارد و اندکی زمان بر است ولی دوام و ماندگاری دیسکوژل را افزایش می دهد.

 

برای اینکه مواد دیسکوژل ناخن دچار خوردگی نشود نیز می توانید از پرایمرهای غیر اسیدی استفاده کنید. این پرایمرها در انواع مختلف موجود هستند ولی حتما یک برند مرغوب تر را انتخاب کنید.

 

با رعایت همین نکات ساده می توانید ناخن هایی زیبا و جذاب داشته باشید. دیسکوژل ناخن هم بر روی ناخن های طبیعی و هم کاشت ناخن انجام می شود و از این لحاظ هیچ مشکلی وجود ندارد. اگر دستگاه UV در اختیار ندارید به آرایشگرتان مراجعه کنید تا کارها دقیق و حرفه ای تر انجام شود.

 

ثبت نام اولین دوره آموزش هیر مستران در قرن جدید

اگر به فنون آرایشگری و پیرایش مو علاقه دارید، با آموزش صحیح کسب و کار مستقل خود را شروع کنید. در کلینیک تخصصی احیا مو سعیده درویش زاده،  صفر تا صد تکنیک های احیا مو، آموزش داده می شود.

 

این آموزش ها در قالب دوره های ” هیر مستران” به علاقمندان ارائه می شود. امکان شرکت در کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین وجود دارد. قبل از شروع هر دوره، اطلاع رسانی از طریق وب سایت و صفحه اینستاگرام خانم درویش زاده، انجام خواهد شد.

 

اولین دوره هیر مستران در قرن جدید با سبک و سیاقی متفاوت تا چند روز دیگر شروع می شود. شرکت در این دوره به پیش نیاز و گذراندن دوره های قبلی ندارد.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

لازم به ذکر است که مواد استفاده شده، در حضور کارآموزان ترکیب شده و نام برند در اختیار عزیزان قرار می گیرد. ما معتقدیم حتی بهترین مواد بدون دانستن طریقه استفاده از آن، کارایی موثری ندارد. در کنار تهیه مواد مرغوب لازم است تا آموزش های اصولی و حرفه ای را فرا بگیرید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز