Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
24 آذر 1401

دی دی کرم چیست ؟ + ویژگی دی دی کرم !

DD مخفف Daily Defense است. همین نام به‌خوبی نشان می‌دهد DD کرم ها در واقع سوپرکرم هستند؛ چرا که با داشتن فرمولاسیون ترکیبی و ویژگی‌های متعدد، به‌تنهایی نیاز به استفاده از چند محصول مختلف را برای مراقبت روزانه از پوست به طور هم‌زمان برطرف می‌کنند.

 

این کرم‌ها یک ترکیب عالی برای روزهایی هستند که وقت کمی دارید و می‌خواهید یک کرم با خاصیت ضد چروک نیز به مراقبت روزانه‌تان اضافه کنید.

 

دی دی کرم چیست ؟

برای رسیدن به پاسخ این پرسش که دی دی کرم چیست ، قبل از هر چیزی باید بدانید که دی دی مخفف چه کلماتی است. برای پاسخ دادن به سوال دی دی کرم مخفف چیست باید بگوییم که DD در دی دی کرم مخفف Daily Defense یا Dynamic Do-all است.

 

از همین نام به خوبی می توان فهمید که دی دی کرم ها یک نوع سوپرکرم هستند. این کرم با تکیه بر فرمولاسیون ترکیبی و قدرتمند خود به ‌تنهایی می تواند، نیاز به استفاده از چند محصول مختلف به طور هم‌ زمان را (برای مراقبت روزانه از پوست) برطرف کند.

 

هدف از مصرف کرم های دی دی، رفع چین و چروک های پوستی است و در بلند مدت خیلی خوب می تواند در ترمیم و درمان خطوط چهره و بازگرداندن رنگ و طراوت طبیعی پوست موثر واقع شود.

 

فواید و خواص دی دی کرم چیست؟

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، دی دی کرم یک محصول آرایشی چند کاره و محبوب است و به دلیل فواید زیادی که دارد، در سراسر جهان به شدت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. اگر می خواهید بدانید مهم ترین خواص کرم دی دی چیست، این بخش از مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

محافظت از پوست با کرم ضد آفتاب دی دی

اولین مزیت دی دی کرم که شهرت زیادی دارد، خواص ضد آفتابی آن است. این کرم ها به خوبی می توانند از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت کنند. بدین ترتیب با استفاده از دی دی کرم ها که بافت سبک و لطیفی دارند، دیگر نیاز به استفاده جداگانه از کرم‌ های ضد آفتاب نخواهید داشت.

 

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول روز در معرض تابش شدید یا طولانی‌ مدت خورشید قرار می‌ گیرید، بهتر است چند دقیقه قبل از DD کرم از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

 

البته توجه داشته باشید که درجه SPF دی دی کرم ها در برندهای مختلف، متفاوت است. برای درک بیشتر این موضوع باید هنگام انتخاب این محصول به SPF آن توجه کنید. یک دی دی کرم در صورتی اثر حفاظتی مطلوبی خواهد داشت که میزان SPF آن 30 و بیشتر باشد.

 

قدرت پوشانندگی بالا با کرم پودر دی دی کرم

یکی دیگر از فواید کرم‌ های DD قدرت پوشانندگی بالای آن هاست. دی دی کرم ها با کمک این خاصیت می توانند، جایگزین یک کرم پودر قوی باشند. مخصوصاً زمانی که به یک مهمانی مهم دعوت شده ‌اید و هم زمان با آکنه‌ ها، لکه‌ ها و زخم‌ های پوست خود درگیر هستید.

 

قدرت پوشانندگی بالا با کرم پودر دی دی کرم

 

قدرت پوشانندگی بالای این کرم ها به این معنا نیست که استفاده از آن ها پوشش ضخیم و سنگینی را روی پوست شما ایجاد می‌ کند. واقعیت این است که دی دی کرم ها در عین پوشش دادن تمام لکه ‌ها، جوش ‌ها و نواقص پوست شما یک لایه سبک و طبیعی روی پوست ایجاد خواهند کرد.

 

مزایای کرم دی دی

قدرت پوشانندگی بالا

کرم های DD قدرت پوشانندگی بالا و چند برابری نسبت به کرم پودرهای قوی دارند. یک لایه نازک از این کرم ها می تواند نواقص و لک های صورت را کاملا محو کند و جلوه ای مخملی به پوست بخشد بنابراین می توانید مانند یک کرم پودر بی عیب و نقص از آن استفاده کنید.

 

خواص ضدآفتابی

فیلتر ضد آفتاب موجود در این کرم از پوست در برابر تابش خورشید محافظت کرده و مانع از آفتاب سوختگی و پیری پوست می شود اما اگر به دنبال یک ضدآفتاب بسیار قوی هستید، بهتر است کرم ضدآفتاب مجزا خریداری کنید.

 

کاهش چین و چروک

کرم های DD با دارابودن سیلیکون باعث کاهش عمق چروک ها و محو آنها می شوند و به مرور خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهند.

 

دی دی کرم بیشتر برای چه افرادی مناسب خواهد بود؟

کرم های DD برای افراد زیر مناسبند:

  1. دی دی کرم ها برای افرادی مناسبند که وقت کافی برای استفاده از محصولات مراقبتی پوست ندارند و نمی توانند مرحله به مرحله از کرم هایی مانند ضد آفتاب، مرطوب کننده و کرم ضد چروک استفاده کنند، این افراد با خرید یک کرم های DD از خاصیت ضدچروک، ضدپیری و روشن کنندگی این کرم بهره ببرند زیرا تمام این خواص در این کرم یافت می شود.
  2. افرادی که لک ها و نقص های رنگی در پوستشان وجود دارد و خواستار پوشانندگی بالا در کرم هستند، این کرم برایشان بهترین گزینه است زیرا دی دی کرم ها خواص چند برابری نسبت به کرم پودر های قوی دارند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست