Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1 تیر 1401

راهنمای انتخاب رنگ لباس بچگانه و تاثیر آن بر روی کودکان

در انتخاب و طراحی لباس بچگانه یکی از مهمترین معیارها انتخاب رنگ لباس بچگانه می باشد. طراحان لباس و تولید کنندگان عمده لباس کودکان همواره به رنگ و تنوع آن توجه می کنند.

 

یکی از مهمترین دغدغه های والدین نیز در خرید لباس برای نوزاد و کودک رنگ بندی آن می باشد. هر رنگ نشانگر مفهوم خاصی می باشد و برای زیبا تر شدن کودک انتخاب رنگ مناسب بسیار حائز اهمیت است.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خریدی به صرفه و قابل اعتمادی را فراهم می‌کند !

 

در نظر داشته باشید چنانچه شما فروشنده پوشاک می باشید و به دنبال خرید پوشاک با رنگ بندی مناسب می باشید می توانید از تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل نسبت به خرید پوشاک با رنگ بندی مناسب و قیمت های عالی اقدام نمایید.

 

به طور مثال خرید لباس بچگانه با رنگ های روشن مناسب با پوست های سفید می باشد.به طور کلی رنگ یکی از عواملی است که باعث می‌شود تا در اولین نگاه از بک لباس خوشمان بیاید.

 

چنین می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین عوامل و معیارها در انتخاب و طراحی لباس کودکان ، انتخاب رنگ لباس می‌باشد. همچنین با توجه به این که کودکان به سرعت رشد می‌کنند، طراحان لباس و تولید کنندگان عمده لباس کودکان همواره به رنگ و تنوع آن توجه می‌کنند.

 

به عنوان نمونه برای کودکانی با  رنگ پوست  سفید،  خرید لباس بچه گانه  با رنگ‌های روشن، مناسب‌تر می‌باشد.

 

ترکیب رنگ‌های روشن در لباس بچگانه :

رنگ‌های روشن یکی از مناسب ترین ترکیب رنگ‌ها برای لباس کودک است. این رنگ‌ها کودک شما را همچون فرشته‌ای خوش چهره و دوست داشتنی نشان خواهند داد.

 

رنگ سفید خالص‌ترین و کامل‌ترین رنگ به ویژه برای کودکان است. سفید می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها در انتخاب لباس بچه گانه باشد.استفاده از این رنگ حس آرامش و امید را افزایش می دهد. علاوه بر این در بهداشت و سلامت کودک شما نیز تاثیر گذار است.

 

چرا که لکه و ناپاکی لباس کودک را سریعتر نشان می‌دهد. پس اگر به دنبال یک رنگ مناسب برای لباس ​بچگانه خود هستید. این رنگ در لباس نوزادان می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

 

روانشناسی در انتخاب رنگ لباس بچگانه :

در هنگام خرید و انتخاب لباس برای کودکان باید روان شناسی رنگ را خیلی خوب بشناسید.. هرکودکی به نسبت سن، جنس و حلقه دوستان همسن و سالش، نیازهایی دارد که باید به آن ها در انتخاب لباس دقت کند.

 

هیچ وقت تلاش نکنید لباس دخترانه را تن پسرتان کنید و برعکس. حتی اگر به لباسی از نظر جنسیت شک داشتید، لطفا از خیر آن بگذرید.رنگ های دخترانه و پسرانه، تقریبا تفکیک شده هستند. اما این به آن معنا نیست که تخطی از آن ها کار خیلی بدی باشد.

 

گاهی می طلبد که تن دخترتان لباس آبی کنید و تن پسرتان یک پیراهن مردانه فسقلی قرمز.لباس هایی که برای کودک تان تهیه می کنید مخصوصا آن هایی که در مهدکودک یا مدرسه تن می کنند، هم سطح لباس های دوستانش باشد.

 

هیچ وقت کودک تان را با سر و وضعی آشفته یا بر عکس لباسی خیلی مجلل و گرانقیمت بین دوستانش نبرید. بگذارید او در کنار دوستانش از دنیای کودکی لذت ببرد.

 

 

الف :ترکیب رنگ‌های گرم در لباس  بچگانه

رنگ‌های گرم رنگ‌هایی انرژی بخش هستند. این رنگ‌ها شادی و آرامش را در درون انسان به وجود می‌آورند. رنگ‌هایی همچون قرمز، نارنجی، زرد و قهوه‌ای در این دسته قرار می‌گیرند. رنگ قرمز از رنگ‌های اصلی است که در دسته‌ی رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد.

 

قرمز از اولین رنگ‌هایی است که نوزاد به آن عکس‌ العمل نشان می‌دهد. قرمز باعث ایجاد هیجان شده و میزان انرژی بدن را بالا می‌برد. به همین دلیل حضور این رنگ در لباس بچه ها می‌تواند شور و هیجان کودک شما را بیشتر کند.

 

این رنگ‌ها بهترین انتخاب به عنوان لباس بازی کودک می‌باشند.توجه کنید که این رنگ‌ها برای کودکانی که بیش فعال می‌باشند، مناسب نیست.

 

حضور بیش از حد رنگ‌های گرم در لباس‌هایشان ممکن است بیش فعالی آن‌ها را تشدید کند. می‌توانید به مقدار کمی ترکیب این رنگ را با رنگ‌های آرامش‌بخشی همچون آبی استفاده کنید.

 

رنگ نارنجی

انتخاب رنگ نارنجی برای لباس کودک می‌تواند اون را پرشور، بانشاط، جذاب و پرقدرت در نگاه بیننده نشان بدهد. همچنین رنگ نارنجی اشتهای کودکان را باز کرده و در تقویت هوش تأثیر بسزایی دارد.ترکیب رنگ نارنجی با رنگ مکملش، آبی، در لباس کودکان جلوه زیبایی دارد.

 

رنگ بنفش

رنگ بنفش از ترکیب 2 رنگ اصلی قرمز و آبی بدست آمده و با رنگ مکمل خود، یعنی رنگ زرد، ترکیب محشری در لباس مناسب کودکان می‌سازد. رنگ بنفش در تقویت رویاپردازی، قدرت، عزت نفس و احساسات کودک عملکرد خوبی به جای می‌گذارد. برخلاف آرامش بخش بودن رنگ بنفش روشن، رنگ بنفش تیره باعث افزایش هیجان در کودک می‌شود.

 

رنگ زرد

رنگ زرد نماد گرما، عشق، شادی و اشتیاق است. در روانشناسی رنگ‌ها، رنگ زرد نماد دستیابی به هدف می‌باشد. همچنین برای نمایش خطر و هشدار دادن از زرد استفاده می‌کنیم. استفاده از رنگ زرد در لباس کودکان باعث افزایش انگیزه و تمرکز می‌شود.

 

زرد در عمیق‌ترین نقطه دیداری افراد قرار دارد. به عنوان مثال، اگر از یک صفحه رنگی متنوع دور بشویم، اولین رنگی که کاملا سیاه می‌شود، رنگ بنفش خواهد بود. سپس نیلی، آبی، سبز، قرمز و نارنجی به ترتیب رنگ می‌بازند و در آخرین رده این عمق دیداری، رنگ زرد محو می‌شود.

 

از همین رو، ترکیب نادرست رنگ زرد با رنگ‌های تیره و مشکی موجب ایجاد ترس در کودکان می‌شود.استفاده از رنگ زرد در لباس کودک به افزایش فعالیت و دقت کودک هنگام بازی کمک کرده و باعث تحریک ذهن کودک می‌شود.

 

ب : ترکیب رنگ‌های سرد در لباس بچگانه

رنگ‌های سردی همچون رنگ آبی و سبز و بنفش نیز احساسات مخصوص به خود را در کودک شما به وجود می‌آورند. برای مثال رنگ سبز موجب می‌شود یگانگی وجود انسان با طبیعت در وجود کودک شما شکل بگیرد.

 

این رنگ به او حس رشد و نو شدن می‌دهد. رنگ آبی حس پرواز و صلح و آرامش را به وجود می‌آورد. باعث کاهش سرعت ضربان قلب و تنفس می‌شود. آبی تیره نیز حس اعتماد به نفس به کودک شما خواهد داد.

 

 

رنگ آبی

رنگ آبی در دسته رنگ‌های سرد قرار دارد که به دلیل همرنگی با آسمان و دریا، القا کننده آرامش به کودکان می‌باشد. استفاده از رنگ آبی در لباس کودکان و حتی اتاق خواب آنان نیز موجب آرامش، تنظیم ضربان قلب، فشار خون و دمای بدن کودک می‌شود.

 

معمولا روانشناسان توصیه می‌کنند هنگام خرید لباس مناسب کودکان، مخصوصا کودکان بیش فعال، از انتخاب رنگ آبی غافل نشوید.

 

رنگ سبز

رنگ سبز در آرامش و موفقیت کودکان اثربخشی بالایی دارد. رنگ سبز به دلیل نزدیکی با رنگ طبیعت موجب افزایش انرژی کودک شده و تعادل و همدلی را به دنبال دارد.

 

هنگام انتخاب رنگ مناسب لباس کودکان از لباس‌هایی با طیف رنگی سبز و ترکیب آن با رنگ زرد غافل نشوید. همچنین ترکیب رنگ سبز با رنگ قرمز به عنوان رنگ مکمل می‌تواند هنگام خرید لباس کودک به شما کمک کند.

 

رنگ صورتی

رنگ صورتی به عنوان پرطرفدارترین رنگ در دنیای دختربچه‌ها شناخته می‌شود. استفاده از رنگ صورتی همراه با رنگ سفید موجب آرامش ذهنی و نرمی احساسات در کودکان خواهد شد.

 

تأثیر رنگ‌های خنثی در لباس کودکان

رنگ‌های خنثی شامل رنگ‌های ملایم با ماهیتی بی‌رنگ هستند که معمولا در زمینه استفاده می‌شوند. سفید، مشکی، خاکستری، طوسی، نقره‌ای، شیری و حتی کرم نیز جزو دسته‌بندی رنگ‌های خنثی شناخته می‌شوند.استفاده از رنگ‌های خنثی به تنهایی برای لباس کودکان به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

 

درعوض ترکیب این دسته از رنگ‌ها با رنگ‌های سرد و گرم می‌تواند گزینه مناسبی در انتخاب رنگ لباس کودک دلبندتان باشد.استفاده از رنگ خنثی در بخشی از لباس کودک به آرامش در ظاهر کودک می‌افزاید. به عنان مثال، یکی از استایل‌های جذاب برای کودکان استفاده از لباس با رنگ غالب خنثی و اکسسوری‌های رنگی می‌باشد.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل: اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

من یک فروشنده پوشاک هستم از کجا بصورت عمده خرید کنم؟

تمامی شما فروشندگان عزیز پوشاک می توانید انواع پوشاک مورد نیاز خود را در تنوع سایز و رنگبندی های پر فروش از فروشگاه پخش پوشاک عمده استایل بصورت حضوری یا اینترنتی خریداری نمائید.لازم به ذکر است پخش پوشاک عمده استایل با بیش از 35 سال تجربه تولید پوشاک تمامی محصولات را با قیمت و فروش تضمینی ارائه می کند و شما قادر خواهید بود در صورت عدم توانایی در فروش کالا را مرجوع نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز