Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
18 شهریور 1401

رفع کردن بوی وایتکس با این روش ها! + چگونه بوی وایتکس را از روی لباس رفع کنیم؟

بوی وایتکس را چگونه از بین ببریم؟

در بعضی مواقع زمانی که لباس خود را با انواع شوینده‌ها می‌شوریم، باز هم یکسری لک بر روی لباس باقی می‌ماند. اگر لباس مورد نظر به رنگ سفید بوده یا دارای تناژ روشن باشد، ناچاراً به سراغ استفاده از وایتکس می‌رویم. بعد از این کار ممکن است که لک از بین برود اما بوی وایتکس روی آن باقی می‌ماند! در این شرایط اگر قصد رفتن به یک قرار کاری مهم یا میهمانی داشته باشید، این بو بسیار ناخوشایند خواهد بود.

 اما نگران نباشید، ما تصمیم داریم تا در ادامه این مقاله راهکارهایی را با شما در میان بگذاریم که برای از بین بردن بوی وایتکس بسیار مؤثر هستند. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً تا انتها با ما همراه باشید چون حتی اگر این مشکل تا به الان برای شما پیش نیامده باشد، ممکن است در آینده با آن مواجه شوید.

سرکه سفید یکی از راهکار های مناسب 

سرکه سفید نیز یک راهکار مؤثر برای از بین بردن بوی ناخوشایند لباس می‌باشد. بعد از نیم ساعت استراحت در محلول سرکه سفید و آب باید آن را آبکشی کرده و در معرض هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود.

نور طبیعی خورشید یک راه ساده

 یک راه طبیعی و ساده برای از بین بردن بوی وایتکس استفاده از نور طبیعی خورشید است. نور افتاب نه تنها یک عفونی کننده قوی می‌باشد، بلکه در بین بردن انواع بوهای ناخوشایند رطوبت، قارچ و کپک نیز مؤثر است.

آب اکسیژنه روشی کاربردی

راه حل ساده بعدی برای این کار استفاده از آب اکسیژنه می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی آب اکسیژنه را کمی با آب ولرم مخلوط کنید، سپس لباس خود را درون آن قرار داده و بگذارید چند دقیقه استراحت کند. بعد آن را آبکش کنید و می‌بینید که بوی وایتکس از روی آن از بین رفته است.

جمع بندی…

این راهکارها مناسب از بین بردن بوی وایتکس بود تقدیمتان کردیم امیدوارم این پست برای شما مفید و ارزشمند واقع شده باشد

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست