Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
15 آذر 1401

روش ست کردن مانتو آجری با شال و روسری ! + با مانتو رنگ آجری چه شالی بپوشیم ؟

همه چی درباره ست کردن روسری با مانتو آجری

در این مقاله ست کردن انواع رنگ روسری با مانتو آجری را به طور دقیق برای شما عزیزان مطرح خواهیم کرد. احتمالا تا به حال برایتان پیش آمده که هنگام خرید مانتو به این موضوع فکر کرده اید که چه آیتم هایی را باید در نظر داشته باشید تا بتوانید استایل و ستی زیبا و جذاب را کنار هم فراهم کنید. هنگامی که به سمت خرید مانتوهایی می روید که رنگ هایی خنثی دارند مانند:

 

مشکی، سفید، طوسی و … خیالتان راحت است که می توانید به راحتی ست هایی زیبا را جمع آوری کنید چرا که این رنگ ها با هر رنگی ترکیب می شوند و می توانند در کنار هر رنگی جذابیت داشته باشند.

 

روسری کرم با انواع مانتو آجری

رنگ کرم از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز به دست می آید که در دسته ی رنگ های سرد قرار دارد و طیف رنگی آن بسیار بالا است که شما می توانید با استفاده از روسری با رنگ های کرم، نخودی، شتری و… آن ها را با مانتو آجری خود به راحتی ست کنید و استایلی منحصر به فرد داشته باشید.

 

برای ست کردن استایل خود و خرید روسری بهتر است به رنگ پوستتان دقت داشته باشید و توجه کنید که آیا پوستی سرد دارید و یا گرم و سپس تصمیم به خرید شال و روسری بگیرید. برای شناخت گرم و سرد بودن پوستتان به رگ دستتان توجه داشته باشید که اگر رگ دستتان مایل به سبز بود پوست شما گرم و اگر آبی بود شما پوستی در رنگ های سرد دارید.

 

توجه داشته باشید که رنگ های کرم با پوست های گرم همخوانی بیشتری دارند و اگر پوست بدن و صورت شما در این دسته قرار دارد انتخاب روسری کرم می تواند به زیبایی و جذابیت استایل شما کمک کند.

 

مانتوی آجری با شال یا روسری طوسی

یکی از ویژگی های مانتوی آجری اینِ که به راحتی با رنگ های خنثی مثل طوسی ست میشه. همه طیف های طوسی از روشن تا تیره در کنار آجری ترکیب فوق العاده زیبایی میشه پس به هیچ وجه ازَش غافل نشید چون شیک پوشی شما رو تضمین میکنه.

 

مانتوی آجری با شال یا روسری خردلی

خردلی زیر مجموعه رنگ زردِ، این رنگ یکی از رنگ ‌های اصلیه که از انرژی و زیبایی ویژه‌ ای برخوردارِ. ترکیب رنگ زرد خردلی و آجری برای تمامی کسایی که پوست گندمی، سفید یا سبزه دارن مناسبِ. این ترکیب رنگُ تو هر فصلی میتونید بپوشید.

 

 

رنگ های خنثی

رنگ های خنثی شامل رنگ های، سفید، مشکی و طوسی میگردند. این رنگ ها دارای تناژ گرم و سرد نمیباشند و به همین خاطر نیز در اصطلاح به آنها رنگ های خنثی گفته میشود. از رنگ های خنثی میتوان در کنار تمامی رنگ های دیگر استفاده کرد و یکی دیگر از مزیت های استفاده از رنگ خنثی ان میباشد که در تمامی فصول سال نیز میتوان آنها را در کنار لباس های اصلی خود پوشید.

 

وقتی که با سوال مانتو آجری با چه روسری ست میشه؟ روبرو میشویم، میتوانیم از رنگ های خنثی به عنوان رنگ مربوط به شال و روسری کمک بگیریم. رنگ سفیدی که باعث ایجاد صلح و انرژیهای مثبت میگردد در کنار رنگ آجری بسیار زیبا دیده میشود و بانوان می توانند رنگ شلوار خود را نیز با شال خود ست کنند تا نوعی هماهنگی رنگی در میان لباس های آنها ایجاد شود.

 

رنگ هایی مانند مشکی نیز در کنار رنگ آجری، کاربرد بسیار زیادی دارد و نمی توان به دلیل تیره بودن این رنگ به طور کامل ان را از کمد لباس خود بیرون بیندازیم.

 

رنگ مشکی در کنار رنگ اجری بیشتر مناسب بانوانی میباشد که تا حدی از سن آنها گذشته است و به هیچ عنوان استفاده از این ترکیب رنگ برای جوانان و نوجوانان، پیشنهاد نمیگردد؛ چرا که ممکن است جذابی و شادابی چهره آنها کمتر دیده شود و به چشم بیاید.

 

کاربرد رنگ های خنثی همچون طوسی نیز برای تمامی جوانان ، میانسالان میباشد و هیچ تفاوتی میان رده های سنی مختلف وجود ندارد. رنگ طوسی روشن و یا طوسی تیره در کنار رنگ آجری بسیار باشکوه و زیبا میباشد.

 

به همین خاطر نیز توصیه می گردد که همه بانوان یک روسری و شال طوسی همیشه با خود همراه داشته باشند، چرا که رنگ طوسی در کنار همه ی رنگ های دیگر زیبا دیده میشود و جذابیت خاصی به استایل بانوان می بخشد.

 

نکته ای در مورد پاسخ به سوال مانتو آجری با چه روسری ست میشه؟

نکته ای که شما نباید آن را در مورد پاسخ به سوال مانتو آجری با چه روسری ست میشه، فراموش کنید آن است که رنگ آجری جز رنگ هایی نمیباشد که بتوانید آن را با هر رنگ دیگری مورد استفاده قرار دهید، بنابراین باید حتما اطلاعات کافی در مورد رنگ هایی که با رنگ آجری ست میشوند، داشته باشید تا بتوانید استایل جذاب و فوق العاده ای را برای خودتان بوجود آورید.

 

ست کردن مانتو آجری با روسری مشکی و سفید

سفید و مشکی در دسته ای از رنگ ها قرار دارند که به راحتی با هر رنگی می توانید آن ها را ست کنید و هارمونی جذابی بین لباس هایتان ایجاد کنید. البته دقت داشته باشید که سفید امکان دارد به برخی از پوست ها خیلی هم نخورد پس قبل از خرید رنگ پوست خود را در نظر داشته باشید تا انتخابی هوشمندانه و دقیق را انجام دهید. استفاده از رنگ های سفید و مشکی می توانید یک استایل خانمانه و فوق العاده را برای شما بسازد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست