Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
24 مرداد 1403

روغن مو چیست ؟ + انواع روغن مو!

در رابطه با مراقبت از مو فقط شامپوها و نرم کننده ها نقش حیاتی ندارند، انواع مختلف روغن مو، کرم مو، اسپری های حرارتی و … نیز میتوانند به سلامت و شادابی موهای شما کمک کنند. خرید روغن مو موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

این محصولات با برخورداری از ترکیبات غنی، تقویت کننده و بهترین روغن های گیاهی طبیعی میتوانند به متعادل کردن چربی مو، کاهش خشکی سر و وز شدن موها کمک کنند. از روغن نارگیل گرفته تا روغن آرگان، هر یک داستانی دارند که می توانند در روند مراقبت از موهای شما نقشی کلیدی ایفا کنند.

این روغن ها که از دل طبیعت به دست می آیند، نه تنها به تقویت ساقه مو کمک می کنند، بلکه با خواص آنتی اکسیدانی خود، می توانند از مو در برابر آسیب های محیطی محافظت نمایند. برخی از مهم ترین انواع روغن های مو عبارتند از:

  • روغن های گیاهی نارگیل، زیتون، آرگان و …
  • روغن مو حالت دهنده
  • کاهش دهنده وزی مو
  • روغن مو تقویت کننده روغن مو

روغن مو چیست؟

روغن مو محصولی بر پایه روغن است که برای صاف کردن موهای وز، افزایش درخشندگی و حالت دادن به موها استفاده می شود.

آنها همچنین ممکن است با ویتامین ها یا مواد مغذی اضافی تزریق شوند تا تغذیه بیشتری برای فولیکول مو و پوست سر فراهم کنند. روغن مو می تواند فواید بسیاری برای مو و پوست سر فراهم کند، اعم از:

  • رطوبت را قفل میکند
  • از بین برنده وزی مو
  • از آسیب های ناشی از شانه زدن مکرر جلوگیری می کند
  • موهای طبیعی را به شما بازمیگرداند
  • درخشندگی و براقی را ایجاد میکند
  • مواد مغذی اضافی را به موها میرساند

فواید روغن‌ها برای مو

روغن‌های مو می‌توانند فواید زیادی از جمله آب‌رسانی، تغذیه و درخشندگی موهای شخص داشته باشند. به علاوه، آن‌ها را می توان برای مقاصدی مانند استایل کردن و البته درمان استفاده کرد. روغن‌های مو سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که فولیکول‌های مو را تغذیه کرده و رشد موی سالم را تقویت می‌کنند.

آن‌ها می‌توانند به تقویت مو و کاهش شکستگی آن کمک کنند، درخشندگی سالم به موها اضافه کنند، با صاف کردن کوتیکول مو به کاهش وز شدن مو کمک و رطوبت مورد نیاز آن را تامین کنند. به علاوه، محیط سالم پوست سر را برای رشد مو تقویت کنند. برای خرید روغن مو حتما با متخصصین و پزشکان معتبر مشورت کنید

نحوه‌ی استفاده از روغن‌ها برای مو

استفاده‌ی صحیح از روغن‌های مو می‌تواند تفاوت قابل‌توجهی در سلامت مو ایجاد کند.

هنگام استفاده از آن روی موهای خیس، توصیه می‌کنیم از مقدار کمی استفاده کنید و آن را به طور یکنواخت به طول و انتهای آن بمالید. از مالیدن آن روی ریشه‌ی موهایتان خودداری کنید.

با این حال، برای موهای خشک، آن را به کف دست خود مالیده، سپس آن را فقط به انتهای موها بمالید و در صورت نیاز مقدار بیشتری اضافه کنید.

روغن‌های مو وقتی به‌عنوان درمان شبانه برای موهای خشک، بیش از حد فرآوری‌شده یا آسیب‌دیده استفاده می‌شوند، بسیار مفید هستند، زیرا زمان کافی را برای نفوذ روغن به ساقه‌ی مو فراهم می‌کنند. استفاده‌ی منظم از روغن‌های مو می‌تواند بافت و جنس مو را بهبود بخشد. تصمیم به استفاده از روغن مو برای موهای مرطوب یا خشک بستگی به ترجیحات شخصی و نتیجه‌ی نهایی دارد.

به‌عنوان مثال، استفاده از روغن مو روی موهای مرطوب می‌تواند به حفظ رطوبت آن کمک کند، درحالی‌که استفاده از روغن مو روی موهای خشک می‌تواند پوشش صاف‌تری را ارائه دهد.

برای تاثیر بیشتر روغن روی موها بهتر است موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید که به شما این امکان را می‌دهد که هم پوست سر و هم طول موهای خود را هدف قرار دهید و از توزیع یکنواخت روغن اطمینان حاصل کنید.

اگر از روغن به عنوان درمان استفاده نمی‌کنید، نیازی به شست‌وشوی آن ندارید و در ادامه می‌توانید موهای خود را به راحتی استایل کنید.

اما اگر از آن به عنوان درمان و قبل از شامپو استفاده می‌کنید، یک تا دو بار موهای خود را با یک شامپوی ملایم بشویید تا روغن آن پاک شود.

 

تولیدی حمیدی بهترین تولید کننده پوشاک عمده بچگانه. کیفیت و قیمت به صرفه لباس های تولیدی حمیدی شهرت خاصی دارد

 

برخی از انواع مو (به خصوص آن‌هایی که ضخیم، خشک، درشت، نامنظم یا بیش از حد آسیب‌دیده هستند) می‌توانند از روغن مو در حد یک تا دو بار در هفته سود ببرند.

روغن مو

انواع روغن‌های مو

طیف گسترده‌ای از انواع روغن مو وجود دارد که فواید مختلفی برای سلامت مو و پوست سر ایجاد می‌کنند.

روغن کرچک

روغن کرچک سرشار از اسید ریسینولئیک است که دارای خواص ضدالتهابی بوده و پوست سر را تغذیه می‌کند.

روغن آرگان

روغن آرگان مملو از آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و اسیدهای چرب است که پوست سر را تغذیه کرده و فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند.

همچنین به بهبود خاصیت ارتجاعی مو کمک کرده و درخشندگی آن را افزایش می‌دهد. روغن آرگان به از بین بردن موخوره و افزایش درخشندگی مو نیز کمک شایانی می‌کند.

روغن نارگیل

روغن نارگیل به ساقه‌ی مو نفوذ می‌کند، ریزش پروتئین را کاهش می‌دهد و مو را از داخل تقویت می‌کند. همچنین دارای خواص ضد میکروبی است که به حفظ سلامت پوست سر کمک می‌کند.

برای موهای بسیار آسیب دیده، روغن نارگیل روغنی کلیدی و مهم به شمار می‌رود. روغن نارگیل به‌ خاطر خاصیت حالت‌دهنده‌ی عمیقی که دارد برای استایل کردن موها نیز به کار می‌رود.

روغن نعنا

روغن نعنا اثر خنک‌کنندگی روی پوست سر دارد و گردش خون را در آن بهبود می‌بخشد که می‌تواند رشد مو را تحریک کند و باعث افزایش آن شود. همچنین دارای خواص ضدمیکروبی است که به حفظ سلامت پوست سر نیز کمک می‌کند.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا شباهت زیادی به روغن‌های طبیعی تولید شده در پوست سر دارد و همین موضوع، آن را به انتخابی عالی برای متعادل کردن چربی سر و مرطوب کردن موها بدون ایجاد چربی اضافه تبدیل می‌کند.

روغن زیتون

روغن زیتون سرشار از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به تغذیه و تقویت مو کمک می‌کند. این ویژگی می‌تواند خاصیت ارتجاعی مو را بهبود بخشد، شکستگی را کاهش و درخشندگی موها را افزایش دهد.

روغن بادام

روغن بادام روغن سبکی است و به راحتی توسط مو جذب می‌شود. به همین دلیل گزینه‌ای عالی برای مرطوب کردن و نرم کردن موهای خشک و آسیب‌دیده می‌تواند باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user