Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 7 دقیقه
10 دی 1401

رژلب مایع چیست؟ + کاربرد رژلب مایع!

یکی از لوازم آرایشی که معمولا هر خانم یا دخترخانمی از آن استفاده می کند و همیشه آن را در کیف لوازم آرایشی خود دارد، رژلب از نوع جامد و مایع است. نکاتی برای خرید رژ لب مایع وجود دارد که در ادامه مقاله راجع به آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

رژ لب مایع چیست؟

رژ لب مایع از اوایل قرن بیست و یکم جزء ترند های لوازم آرایش قرار گرفت. همانطور که می دانید ظاهر رژ لب مایع شبیه به ریمل هست و درون آن یک براش قرار دارد. شما تنها باید با استفاده از آن براش رژ را روی لب خود بکشید.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : عمده استایل جایی برای رونق و شکوفایی شما . کافیست حتی برای یک بار هم شده به عمده استایل یک سر بزنید زیرا عمده استایل با ضمانت پس از فروش برای شما، خرید عمده را فراهم می‌کند که برای شما به صرفه و قابل اعتماد است !

 

برای برخی از افراد رژلب مایع استفاده ساده تری داشت و آن را ترجیح می دادند در حالی که هنوز عده ای سادگی استفاده و راحتی حمل و نقل رژلب جامد را ترجیح می دهند.

 

قطعا شکی در این نیست که رژ لب جامد سابقه بسیار زیادی دارد و چندین سال است که مردم از این نوع رژ لب استفاده می نمایند. اصلا به همین دلیل است است که تولید رژ لب جامد از رژ لب مایع به نوعی بیشتر هم است.

 

 

بسیاری از افراد همیشه از این هراس دارند که روزی درب رژ لب مایع درون کیف آنها باز شود و کل وسایل آنها را کثیف کند.

 

به صورت کلی رژ لب جامد ظاهری مجلسی تر دارد و به نوعی پوشش دهی بهتری روی لب خواهد داشت.

 

اما از طرف دیگر معمولا در مهمانی ها و مجالس باید هر دو ساعت یک بار آن را تجدید کرد. رژ لب مایع معمولا ظاهری کمی براق تر دارد و این به دلیل ذات مایع بودن آن است.

 

در نتیجه به نوعی استفاده از رژ لب مایع و جامد را به نوعی سلیقه ای می توان دانست. البته در برخی موارد بانوان از این بابت گلایه می کنند که رژلب مایع لب آنها را خشک می کند.

 

اما در حال حاضر با وجود روی کار آمدن رژ لب مات، بسیاری انتظار این را ندارند که رژ لب مایع مات وجود داشته باشد. معمولا افکار عمومی انتظار درخشش و براقیت را از رژ لب مایع دارد و به همین دلیل در ذهن آن نمی گنجد که رژ لب مایع مات وجود داشته باشد.

 

رژلب

 

علت استفاده از رژ لب مایع چیست؟

به خط لب نیاز نخواهید داشت

بسیاری از افراد که قبلا از رژهای جامد و قدیمی استفاده می کردند برای جلوه بیشتر و برجسته تر نشان دادن لب های خود از خط لب استفاده می کردند اما برای استفاده از رژلب مایع و مات، شما نیازی به خط لب ندارید زیرا این رژلب جذب پوست لب شما می شود.

 

درست مانند یک چسب به پوست لب می چسبد و خودش محدوده لب ها را با ظرافت خاصی مشخص می کند.

 

تنوع رنگی در رژلب های مایع مات

یکی از دلایلی که بسیاری از خانم ها را مشتاق به استفاده از رژلب مایع کرده است، تنوع رنگی بسیار بالای این رژلب ها است. حتی اگر شما نیاز به سایه چشم داشته باشید خیلی راحت می توانید هر سایه چشمی را با رژلب مایع مات خود ست کنید.

 

هر کدام از رژلب های مایع و مات چندین تنالیته رنگی روشن و تیره دارد. علاوه بر این تمامی رنگ ها کاملا طبیعی هستند و آرایش شما را زیبا و طبیعی جلوه می دهد.

 

راهنمای انتخاب بهترین رژ لب مایع مات

فرمولاسیون رژ لب را چک کنید

هنگام خرید رژلب مایع خود حتما به فرمولاسیون آن توجه کنید. برخی از رژلب های مایع دارای فرمولاسیون بدی هستند که موجب خشکی و ترک خوردن پوست می شوند.

 

در نتیجه رژلب مایعی را انتخاب کنید که در فرمولاسیون خود حتما مرطوب کننده داشته باشد و جزو برندهای شناخته شده باشد. اگر از فرمولاسیون آن نیز اطلاع خاصی نداشتید قبل از زدن رژلب از یک مرطوب کننده لب استفاده کنید.

 

توناژ مناسبی از رژ لب را انتخاب کنید

همانطور که می دانید رژلب های مایع مات دارای سایه های رنگی مختلفی هستند.

 

برخی از این سایه ها که موجب برجستگی و حجیم شدن لب ها می شود ممکن است موجب خشکی لب های حساس شود در نتیجه قبل از خرید مقداری از آن را بر روی دست خود تست کنید و در تاریک ترین حالت ممکن دست خود را قرار دهید، اگر سایه های رزلب به وضوح دیده شد قطعا رژلب مایع مات خوبی است.

 

ویژگی‌ های رژ لب مایع

رژ لب‌های مایع از اوایل قرن بیست و یکم جزء ترند‌های لوازم آرایشی قرار گرفتند. این محصولات از لحاظ ظاهر شبیه به ریمل هستند و یک براش یا قلمو درون خود دارند که به وسیله آن می‌توانید لب‌های خود را آرایش کنید.

 

همچنین باید بدانید که مهم‌ترین فرق رژ لب مایع و جامد علاوه بر نحوه استفاده آن‌ها، به شکل محتویات آن‌ها باز می‌گردد.

 

محتویات این محصولات، همانطور که از اسم آن‌ها مشخص است به شکل مایع هستند و به همین دلیل نیز مورد توجه و استقبال خانم‌های بسیاری در سراسر دنیا هستند.

 

اگر قصد انتخاب میان رژ لب جامد یا مایع را دارید، توصیه می‌شود برای داشتن بهترین انتخاب، ادامه این مطلب که درباره ویژگی‌های انواع رژ لب مایع می‌باشد را از دست ندهید.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های رژ لب‌های مایع که به شما کمک می‌کنند در انتخاب آن‌ها بهترین تصمیم را بگیرید، عبارتند از:

 

ایجاد جلوه و ظاهری چشمگیر

اگر قصد شرکت در یک مهمانی یا جشن شبانه را دارید و می‌خواهید آرایش لب‌هایتان بیش از آرایش سایر اجزای صورتتان نمایان و چشمگیر باشد، بی شک یک رژ لب مایع آن هم نوع براق، همه آن چیزی است که به دنبالش می‌گردید؛ زیرا رژ لب‌های مایع براق حتی نیازی به استفاده از برق لب نیز ندارند و به تنهایی می‌درخشند

فواید رژ لب مایع کدامند؟

رژ لب مایع برای یک آرایش خاص و بادوام، مزایای زیادی دارد که شامل موارد زیر هستند:

 

  • ماندگاری بالا
  • کیفیت فوق العاده
  • موجود در رنگ بندی‌های خاص
  • حالت دهی فوق‌العاده به لب‌ها

 

انواع رژ لب مایع کدامند؟

اگر تا به حال از رژلب مایع استفاده کرده باشید، حتما می‌دانید که در دو نوع رژ لب مایع براق و رژ لب مایع مات در بازار موجود است.

 

رژ لب مایع مات

نوع مات رژلب مایع به نسبت نوع براق آن ماندگاری بیشتری داشته و روی لب‌ها دوام بیشتری دارد.

 

رژ لب مایع براق

از آنجایی که این نوع رژلب براق و شاینی است و حالتی چسبناک دارد، ماندگاری کمتری داشته و به راحتی پاک می‌شود.

 

رژ لب مایع دخترانه

رژ لب مایع دخترانه رنگ‌های نود و‌شاینی خاص دارد که ظاهر لب‌ها را مخصوصا در شب زیباتر می‌کند.

 

رژ لب مایع قرمز

رژ لب مایع قرمز بیشتر مناسب مهمانی‌ها و مجالس است.

 

رژ لب مایع صورتی

رنگ صورتی ملایم رژلب مایع، آن را‌ به یک رژلب پر استفاده روزانه تبدیل کرده است.

 

تفاوت رژ لب جامد و رژ لب مایع کدام است؟

اگر چه ترکیبات انواع رژلب جامد و مایع یکسان است، اما تفاوت‌های زیادی در نوع استفاده و کیفیت آن‌ها وجود دارد که شامل موارد زیر هستند:

 

رژلب مایع میزان رنگدانه بالایی دارد

واقعیت این است که رژلب‌های مایع رنگدانه بالایی دارند که باعث زیباتر نشان دادن لب‌ها می‌شود. اگر شما فردی هستید که دوست دارید فرم لبی مشخص داشته باشید، تنها ابزاری که نیاز دارید، یک رژلب مایع است.

 

رژ لب مایع نیاز به کشیدن خط لب ندارد

رژلب‌های مایع بدون استفاده از خط لب، ظاهری عالی به لب‌های شما می‌دهند و این در حالی است که برای رژلب‌ های جامد، باید از خط لب استفاده کنیم. به همین دلیل برای زدن رژلب جامد نیاز به مدت زمان بیشتری دارید.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازه . از پخش عمده پوشاک بچگانه بگیر تا پوشاک کلی

 

رژلب مایع ماندگاری بیشتری دارد

یکی از مهمترین مزایای رژ لب‌های مایع این است که زود پاک نمی‌شوند. رژلب‌های مایع مدت زمان بیشتری روی لب می‌مانند که باعث می‌شود فرد خیالش از هر جهت راحت شده و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست