Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
9 دی 1401

رژلب مناسب فصل زمستان چیست ؟

با توجه به تنوع محصولات آرایشی، خرید بهترین مارک رژ لب کار چندان راحتی نیست. این خرید زمانی دشوارتر می‌شود که قصد خرید بهترین مارک رژلب برازنده شب و روز سرد زمستان را داشته باشید. در چنین مواقعی رژ لب را باید با توجه به طیف رنگ پوست خود خریداری نمایید.

 

رنگی را انتخاب کنید که مُد سال باشد و افراد خوش‌پوش و امروزی برای جذابیت لب های خود در زمستان سراغ این رنگ بروند.

 

خرید عمده پوشاک با ضمانت فروش و مرجوعی در عمده استایل دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش

 

به همین دلیل در ادامه راهنمایی برای انتخاب بهترین رنگ رژ لب مناسب زمستان فراهم کرده‌ایم و مطمئن هستیم با مطالعه این راهنما، بهترین مارک رژ لب را با رنگی برازنده زمستان انتخاب خواهید کرد.

 

رنگ‌ جذاب رژ لب برازنده زمستان برای پوست‌ معمولی

۱. قرمز مخملی

دست افرادی که پوست معمولی و نسبتاً تیره‌ای دارند برای انتخاب بهترین رنگ رژ لب مناسب زمستان باز است و رنگین‌کمانی از رنگ های جذاب در پیش‌روی آن‌ها است، اما جذاب‌ترین رنگ در میان این رنگ‌ها، قرمز مخملی است.

 

رژلب

 

پوست معمولی غالباً ته‌رنگی خنثی دارد و با تمام طیف‌های کالباسی، صورتی، قرمز و نارنجی سازگار است. در نتیجه با خرید بهترین مارک رژ لب به رنگ قرمز مخملی، سلیقه خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آن‌ها ثابت کنید که مهارت خاصی برای انتخاب رنگ های برازنده زمستان دارید.

 

۲. صورتی

اگر تاکنون رژ صورتی را امتحان کرده‌اید، حتماً متوجه شده‌اید که این رژ تناقضی زیبا با رنگ پوست های معمولی ایجاد می‌کند و ظاهری دلبرانه به لب ها می‌دهد.

 

رژ صورتی ممکن است جلوه‌ای دخترانه داشته باشد؛ اما استفاده آن از سرزندگی و طراوت خانم‌ها حکایت دارد. گرمای ملایم رنگ صورتی، جای خالی سرمای زمستان را روی لب‌ پر می‌کند.

 

۳. کالباسی

رنگ کالباسی که در دنیای آرایش با نام رژ رنگ‌ لب نیز شناخته می‌شود، برازنده افرادی است که به دنبال آرایشی ملایم و زیبا می‌گردند.

 

به همین دلیل خانم‌های امروزی که بیرون از منزل کار می‌کنند، علاقه زیادی به رنگ کالباسی برای رژ دل‌خواه خود در زمستان پیدا کرده‌اند.

 

رنگ‌های مناسب برای زمستان های خیلی سرد:

در فصل زمستان، شما باید آرایش خود را با یک رژلب پررنگ متعادل کنید. اگر می‌خواهید از رژلب ملایم استفاده کنید، پس حتما آرایش چشم غلیظ‌تری را برای خود انتخاب کنید.

 

رژ لب: قرمز ، شرابی، ماهگونی، آلویی، بنفش مایل به ارغوانی سیر

رژ گونه: برنز، آلویی

خط چشم: بادمجانی، گرانیتی، آبی تیره

سایه چشم: لیمویی، شامپاینی، نعنایی، زیتونی، بادمجانی، قهوه‌ای تیره

 

رنگ‌های مناسب برای زمستان سرد:

آرایش ایده‌آل برای این فصل، یک آرایش واضح و مشخص است اما لزوما براق یا خیلی پر زرق و برق نیست. در زمستان‌های خنک، بهتر است آرایش خود را سمت رنگ‌های صورتی نگه دارید.

 

رژلب: تمشکی، صورتی آلویی، یاقوتی، فوشیا

رژ گونه: صورتی عمیق و فوشیا

خط چشم: مشکی ملایم، سرمه‌ای، بنفش آبی

سایه چشم: لیمویی، شامپاینی، صورتی روشن، خاکستری یخی، خاکستری، بادمجانی، کاکائویی

 

رژلب زمستانه پوست تیره

بنفش

افراد دارای پوست تیره عقیده دارند که هیچ رنگی به اندازه رنگ بنفش برای آنها جذابیت ندارد . شما اگر از آن دسته افراد سخت پسند هستید حتما برای زمستان امسال خود از رنگ بنفش استفاده نمایید. و ما به شما این اطمینان می دهیم که  از این انتخاب پشیمان نخواهید شد .

 

شرابی

شرابی یکی از زیباترین و دلرباترین رنگی که در فصل زمستان امسال می توانید به عنوان طرحی نو برای لب های خود انتخاب کنید . با تهیه رژلب شرابی خوش سلیقه و بروز بودن خود را به اطرافیان ثابت کنید و افراد بااین رنگ رژلب  پوست تیره خود را روشن ترو زیباتر  جلوه می دهند.

 

قهوه‌ای سوخته

افراد دارای  پوست تیره با انتخاب رژلب  قهوه ای سوخته در فصل زمستان  جذابیت خود را دو چندان می کنند .البته در صورتی که رژلب قهوه ای سوخته دو درجه تیره تر از طیف پوستی خود انتخاب نمایند تا تناقض و جذابیت خاصی بین پوست و رژلب ایجاد شود .

 

رژلب زمستانه پوست روشن

قرمز مایل به زرد (نارنجی)

رنگ رژلب نارنجی طرفداران خاص خود دارد . برای فصل پاییز و زمستان حتما در لیست خرید خود قرار دهید . شما با زدن این رنگ رژلب  چشم ها را جذب خود خواهید کرد . به این نتیجه می رسیم اگرشما  پوستی روشن دارید، رنگ قرمز مایل به زرد یا همان نارنجی  را برای رژ زمستانی خود امتحان کنید.

 

دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش، فقط کافیه با عمده استایل آشنا بشی و عمده فروشیو بیاری مغازه . از پخش عمده پوشاک بچگانه بگیر تا پوشاک کلی

 

صورتی روشن

صورتی روشن به عنوان یکی از دلنشین ترین و ملیح ترین طیف رژلب می باشد . جذابیت را در آرایش بیشتر نمایش  می دهد  . اگر تصمیم به خرید رژلب برای زمستان دارید حتما رنگ صورتی روشن را در لیست خرید  خود قرار دهید . رنگ صورتی روشن سبب می شود شما آرایشی شیک و کلاسیک داشته باشید .

 

قرمز جیگری

رنگ قرمز جیگری از خاص ترین رنگ های رژلب می باشد . یکی از پرطرفدارترین و برازنده ترین رنگ رژلب برای فصل زمستان می باشد . افرادی که پوست رنگ روشن دارند با انتخاب رژلب  قرمز جیگری تناقض متناسبی ایجاد می کنند که سبب می شود چهره جذابی حاصل شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز