Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
26 مرداد 1401

زرد پوشان این پست را مطالعه کنند!

رنگ زرد یکی از روشن‌ترین و جذاب‌ترین رنگ‌ها در استایل و پوشش است. این رنگ که به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ نیز انتخاب شده است، نمادی از روشنایی و درخشش و امید است و می‌تواند تغییراتی اساسی در سبک لباس پوشیدن ما ایجاد کند.

معمولاً مهم‌ترین مشکلی که خیلی از افراد در مورد این رنگ دارند مربوط به ست کردن رنگ زرد با رنگ‌های دیگر به عنوان مکمل های رنگ زرد است. در واقع رنگ زرد تناژ‌های متفاوتی دارد و اولین شرط برای استفاده از رنگ زرد در استایل این است که از آن به درستی در کنار سایر رنگ‌ها و مکمل های رنگ زرد استفاده کنید.

استفاده از رنگ زرد در استایل و ست کردن لباسهایتان

رنگ زرد انواع متفاوتی دارد و ست کردن آن معمولاً نیاز به کمی دقت و توجه دارد. اگر برای انتخاب یک لباس زرد از تناژ نامناسبی استفاده کنید و یا نتوانید آن را با رنگ درستی ست نمایید، ممکن است استایل شما تبدیل به یک فاجعه شود. اگر تناژ رنگ پوست شما روشن است، بهتر است از رنگ زرد خردلی، لیمویی تیره و یا زردهایی با تناژ خیلی کم رنگ استفاده کنید. برای تناژ پوست‌های معمولی یا زیتونی معمولاً استفاده از رنگ زرد لیمویی یا فسفری می‌تواند شگفت انگیز باشد. اگر هم تناژ پوست شما تیره است بهتر است بدانید که همه نوع رنگ زردی با رنگ پوست تان همخوانی دارد و احتمالاً با رنگ زرد طلایی بسیار جذاب و خیره کننده به نظر می‌رسید.

ست کردن رنگ زرد پاستلی، ترکیبی خاص

زرد پاستلی یا زرد کم رنگ خامه‌ای که معمولاً استفاده از آن به عنوان رنگ پیراهن و مانتوهای تابستانه استفاده می‌شود بی‌نظیر است. این رنگ معمولاً برای افراد بلوند، پوست سبزه یا افرادی که رنگ مو های آن‌ها تناژ قرمزی دارد، بسیار مناسب است. برای ست کردن رنگ زرد پاستلی بهتر است از رنگ‌های خنثی مثل طوسی یا سفید استفاده کنید. این تناژ رنگ زرد یکی از بهترین گزینه‌ها برای تیپ زرد و طوسی است.

ست کردن رنگ زرد طلایی برای تمام فصول

رنگ زرد طلایی یکی از گرم‌ترین تناژهای زرد است که با هر رنگی مطابقت دارد. شما می‌توانید از این رنگ در همه فصل‌ها استفاده کنید و آن را با انواع رنگ‌های مختلف ست کنید. معمولاً رنگ زرد طلایی با پوست‌های زیتونی و برنزه نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد

زرد لیمویی، یکی از بهترین رنگ ها برای ست کردن مانتو و استایل زرد و طوسی

زرد لیمویی یک رنگ روشن و جذاب است که بیشتر برای افرادی با موهای تیره مناسب است. این کار موجب ایجاد یک تضاد زیبا در استایل شما می‌شود. در بهترین وضعیت توجه داشته باشید که تناژ مو های تیره و پوست روشن برای استفاده از لباس‌هایی با رنگ لیمویی بسیار مناسب هستند. شما می‌توانید این رنگ را در کنار سبز، قهوه‌ای روشن، بنفش، طوسی، آبی، مشکی، سفید و نارنجی روشن ست کنید. برای ست کردن مانتو لیمویی با شال بنفش می‌توانید از یک شال که طرح‌های زرد و بنفش دارد استفاده کنید. معمولاً مانتو لیمویی با شال طوسی و سفید نیز جلوه فوق العاده‌ای دارد.

زرد خردلی، رنگی فوق العاده برای ست کردن با شلوار یا لباس های جین

زرد خردلی انگار برای پوشیدن با شلوار و لباس جین طراحی شده است. هماهنگی این دو رنگ در کنار هم شگفت انگیز و فوق العاده جذاب است. خردلی رنگی بین لیمویی و خردلی است که به خوبی با رنگ‌های گرم ست می‌شود. بهترین رنگ‌ها برای ست کردن رنگ زرد در لباس با رنگ قهوه‌ای، سبز و خرمایی است. کیف و کفش چرم، رنگ قرمز، طوسی و سفید هم با این رنگ هارمونی خاصی دارند

کدام رنگ‌ها را با زرد ست کنیم تا فردی خاص شویم؟

برای هماهنگی رنگ زرد در لباس باید از رنگ مناسبی استفاده کنید که علاوه بر چهره شما با آن تناژ رنگ زرد نیز هماهنگ و مکمل رنگ زرد باشد. در ادامه می‌توانید با بهترین رنگ‌ های هماهنگ و مکمل با رنگ زرد در استایل آشنا شوید.

رنگ زرد فسفری گزینه‌ای جذاب برای سفید پوستان

این رنگ در واقع زردی است که کمی با رنگ سبز ترکیب شده و کمی به سمت رنگ‌های نئونی پیش رفته است. بهتر است افرادی با پوست‌های روشن و موهای قهوه‌ای از این رنگ زرد در استایل خود استفاده کنند. برای ست کردن این رنگ می‌توانید از رنگ‌های قهوه‌ای، بژ، سیاه، آبی تیره و حتی بنفش استفاده کنید.

ست لباس زرد و سفید

رنگ سفید یک رنگ فوق العاده جذاب برای ست کردن با رنگ زرد روشن و خردلی است.

ست لباس زرد و صورتی

ست کردن رنگ زرد کم رنگ با صورتی بسیار جذاب است. شما می‌توانید رنگ فسفری را با رنگ صورتی نئونی ست کنید و یک استایل منحصر به فرد و خاص برای خود طراحی کنید.

اصول ست کردن لباس زرد و بنفش یاسی را یاد بگیرید

این ترکیب رنگ درست مثل لحظه قرار گرفتن گل یاس زیر نور طلایی آفتاب جذاب به نظر می‌رسد. بهتر است از رنگ زرد و بنفش یاسی برای لباس‌های بهاری استفاده کنید و یک استایل خاص و زیبا برای خود رقم بزنید.

ست لباس زرد و قهوه‌ای

برای ست کردن رنگ زرد با رنگ قهوه‌ای بهتر است از زردهای کمرنگ و خردلی با قهوه‌ای ملایم استفاده کنید تا ظاهری جذاب‌تر به استایل خود ببخشید.

لباس زرد و نارنجی

رنگ‌های زرد و نارنجی در کنار هم فوق العاده زیبا به نظر می‌رسند. با ست کردن رنگ زرد در لباس به همراه نارنجی ظاهری درست شبیه رنگ غروب آفتاب پیدا می‌کنید

ست لباس تیپ زرد و طوسی

رنگ زرد و طوسی دقیقاً همان دو رنگ سال ۲۰۲۱ شرکت پنتون هستند که به طور شگفت انگیزی با هم همخوانی دارند. برای اینکه یک تیپ زرد و طوسی خاص داشته باشید، می‌توانید از کت زرد در کنار شلوار طوسی استفاده کنید. برای ست مانتو زرد و طوسی بهتر است از تناژ طوسی روشن در کنار زرد ملایم استفاده کنید. معمولاً زرد خردلی گزینه بی‌نظیری برای ست لباس زرد و طوسی است. استفاده از یک شال زرد که با کیف زردتان ست شده نیز یک پیشنهاد جذاب برای ست مانتو زرد و طوسی است که پیشنهاد می‌شود حتماً آن را امتحان کنید.

ست لباس زرد و آبی

ترکیب رنگ زرد در کنار آبی یک ایده بی‌نظیر برای لباس‌های تابستانه است. بهتر است این دو رنگ را در کنار هم امتحان کنید و ببینید که چطور همه نگاه‌ها به شما خیره می‌شود. برای ست کردن رنگ آبی با زرد می‌توانید هم از رنگ سرمه‌ای و هم آبی نفتی و آبی روشن در کنار زرد استفاده کنید. استفاده از رنگ زرد در کنار آبی روشن درست مثل ست لباس زرد و طوسی بسیار جذاب و زیبا به نظر می‌رسد.

لباس زرد و قرمز

زرد و قرمز یک ترکیب جسورانه و جذاب است که بیشتر برای ست کردن لباس ورزشی و برای لحظاتی که سرشار از انرژی و فعالیت هستند، مناسب است.

ترکیب این دو رنگ درست همانند یک لیمو تازه و با طراوت به نظر می‌رسد. شما می‌توانید از این دو رنگ به هر شکلی که دوست دارید در استایل خود استفاده کنید.

اصول ست کردن رنگ لباس و مانتو  زرد و سیاه چگونه است؟

یک ترکیب رنگ کلاسیک که برای اینکه جذاب‌تر به نظر برسد، بهتر است از رنگ زرد طلایی در کنار مشکی برای ست کردن مانتو یا سایر ترکیب لباس ها استفاده شود.

حرف آخر

اگر تا اینجای متن با ما پیش آمده ‌باشید رنگ‌های مناسب برای ست‌ رنگ زرد و نحوه‌ی ترکیب لباس‌ها و استایل‌های مختلف را دیده‌‌اید، پس می‌توانید حالا که رنگ زرد و لیمویی روی بورس است از این مدل‌ها ایده‌ بگیرید و در استایل زیبای خود به‌کار ببرید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست