Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
15 شهریور 1401

زنان لاغر چه دامنی بپوشند؟ + ویژگی دامن زنان لاغر چیست؟

افراد لاغر که دنبال دامن می گردند این پست را مطالعه کنند!

وقتی یک خانم تصمیم میگیرد که دامن بپوشد ، یعنی یه فکر شیک تر شدن استایل خود و بروز کردن روحیه زنانه خود است. پوشیدن دامن برای خانم های لاغر بسیار خوشایند است و توجه همه به این افراد خوش اندام جلب می شود. دامن جزو لباس هایی است که پوشیدن آن همیشه به خانم های لاغر و قد بلند توصیه می شود و ما در ادامه متن قصد داریم شما را با انواع و مدل های مختلف دامن ، که مناسب افراد لاغر است آشنا کنیم

دامن بلند مناسب ترین مدل دامن برای افراد لاغر

دامن بلند ، یکی مناسب ترین مدل های دامن برای افراد لاغر است . زیرا افراد چاق با پوشیدنش ، جلوه دامن را از بین میبرند. برای زیبایی بیشتر این دامن ها ، باید بلوز های کوتاه به همراه آن پوشید . بطور مثال پوشیدن یک تاپ کوتاه و دامن بلند ، یک استایل شیک و منحصر به فرد را به وجود می آورد.

سعی کنید تا حد امکان از پوشیدن بلوز های بلند و تونیک به همراه دامن بلند خودداری کنید زیرا اندام شما را بی قواره نشان خواهد داد و زیبایی و جلوه دامن را از بین خواهد برد. دامن های بلند را می توان در مکان های مختلفی پوشید.

دامن های کلوش مناسب برای افراد لاغر

اگر اندام بسیار لاغری دارید و دوست ندارید که دیگران متوجه این قضیه شوند و یا لاغری اندامتان کمتر مورد توجه قرار بگیرد ، بهتر است دامن های کلوش بپوشید. این دامن با حفظ زیبایی خود ، لاغری اندام و حتی چاقی را می پوشاند و به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس می دهد. دامن های کلوش معمولا به عنوان لباس خانگی و دورهمی های خانومانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دامن های راسته برای افراد لاغر مناسب است

دامن های راسته ، تنگ و بلند هستند و در بین خانم های لاغر بسیار محبوب اند . این دامن های زیبا را می توانید با کفش های پاشنه بلند بپوشید و فرم و تناسب اندامتان را به زیبایی هرچه تمام تر جلوه دهید.

البته شما می توانید برای شیک دیده شدن ، کمربندی ظریف همرنگ با دامن یا بلوزی که با آن میپوشید استفاده کنید . از دامن های راسته اغلب در مهمانی ها ، مراسم ها و جشن ها استفاده می شود و رنگ های مشکی ، قهوه ای ، سورمه ای و طوسی این دامن همیشه پر کاربرد هستند.

انتخاب دامن مناسب برای لاغرها را بدانید!

خیلی از خانم‌ها هستند که دوست دارند توپُر به نظر برسند و نمی‌دانند با انتخاب چه مدل دامن می‌توانند این کار را انجام دهند. نکات زیر به کار آن‌ها می‌آید تا برای انتخاب دامن مناسب اقدام کنند:

  • تا جایی که می‌توانید سراغ مدل‌های راسته نروید. در عوض از مدل‌هایی کمک بگیرید که چین‌ یا پف‌ دارند.
  • رنگ‌های روشن را برای دامن خود انتخاب کنید و از رنگ‌های تیره که باعث لاغرتر نشان دادن شما می‌شود دوری کنید.
  • دامنی انتخاب کنید که پارچه‌اش طرح داشته باشد. طرح‌های شلوغ و درشت باعث می‌شوند لاغری شما پنهان شود.
  • سراغ زرق و برق بروید. دامن‌های متالیک با طرح های شلوغ قادرند خیلی زود شما را به فرم بدن ایده‌آلتان برسانند.

رنگ لباس مناسب افراد لاغر کدامند؟ 

پوشیدن رنگ نیز مانند جنس لباس بی تاثیر نیست. اگر رنگ‌ها را از دو جنبه بررسی کنیم؛ یعنی گرمی و سردی و تیرگی و روشنی. باید بگوییم که رنگ‌های روشن نور را منعکس می‌کنند و باعث درشت دیده شدن لاغر اندام ها می‌شود و رنگ‌های تیره به دلیل جذب نور در خود فرد را لاغرتر نشان می‌دهد. به رنگ‌هایی که درصد سفیدی در آن بیشتر باشد روشن می‌گوییم.

رنگ‌هایی مثل صورتی، پاستلی‌ها، کرم، یاسی، لیمویی، آبی آسمانی و… جزو رنگ‌های روشن هستند. رنگ‌هایی که در ترکیبات آن درصد مشکی بیشتر باشد، جزو رنگ‌های تیره هستند. رنگ‌های تیره مثل قهوه‌ای، زرشکی، بادمجونی، عنابی و… جزو رنگ‌های تیره هستند.

دسته بندی دوم رنگ‌های گرم و سرد هستند. وقتی به رنگ‌های گرم نگاه می‌کنیم آن جسم یا لباس را بزرگ‌تر و نزدیک‌تر می‌بینیم. اما برعکس آن رنگ‌های سرد خاصیت کوچک نمایی دارند. پس دوست عزیزم لباس مناسب افراد لاغر بهتر است در تناژهای روشن و گرم باشد.  البته اگر به رنگ‌های تیره علاقه بیشتری دارید، می‌توانید آن را بپوشید اما حتماً گزینه‌های دیگر مثل طرح و جنس پارچه را رعایت کنید

رنگ های سرد

کله غازی، فیروزه‌ای، آبی، بادمجونی، سبز، آبی بنفش و… جزو رنگ های سرد هستند.

رنگ های گرم

زرد، نارنجی، سرخابی، سبز زرد و… در دسته بندی رنگ های گرم قرار میگیرند

سخن پایانی….

این پست مخصوص افراد لاغر بود که دنبال دامن می گردند امیدوارم این پست برای شما مفید واقع شده باشد تا درودی دیگر بدرود

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست