Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
4 آبان 1401

زیر پوش زنانه چه ویژگی دارد؟ + نکات بهداشتی لباس زیر زنانه !

همه چی درباره زیر پوش و لباس زیر زنانه!

تعریف زیرپوش رکابی زنانه + کاربرد و قیمت برای زنان، مردان و ورزشکاران، همیشه دقت و توجه در کیفیت آن مد نظر است.  زیرپوش رکابی یا “عرق گیر” به شکل بدون آستین در رنگ بندی های مختلف وجود دارد. در کشورهای خارجی، زیرپوش رکابی به عنوان یک لباس غیر رسمی در اجتماع پذیرفته شده است. ولی در ایران تنها به عنوان پوششی در فضای خصوصی یا ورزشی به کار می رود. وقتی به پاشگاه ورزشی زنان می روید یا از طریق رسانه های خارجی، پوشش زنان را دنبال می کنید، بیشترین طیف استفاده کننده زیرپوش رکابی، زنان ورزشکار حرفه ای را شامل می شود. مهم ترین دلیل تعریف زیرپوش رکابی +کاربرد و قیمت، استفاده از این زیرپوش، نداشتن آستین، راحت بودن و خنکی آن است. همچنین می توان زیر هر لباسی پوشید. علاوه بر قیمت ارزان یا گران این زیرپوش، می توان در انواع برند های مختلف مثل” slim fit  ” یا ” بی تی پی ” تهیه کرد.

پد ضد عرق یا همان پد زیر بغل چیست

افرادی هستند که از وجود پدهای زیر بغل به منظور جلوگیری از خیس نشدن لباس های اصلی اطلاعی ندارند. پد ضد عرق چند لایه ای از الیاف طبیعی و اغلب پنبه ای می باشد. عرق را جذب می کند و از خیسی و لک شدن لباس روی، جلوگیری می کند. همچنین قابلیت شستشو دارند و استفاده چند باره دارند. پدها معمولا یا با بند یا گیره یا برچسب به لباس یا بدن متصل می شود. نمونه های شیمایی آن نیز در بازار موجود است که به صورت یک لایه روی پوست قرار می گیرند. اگر پدی را تهیه کردید که مستقیم بر روی پوست می جسبد، بهتر است قبل از چسباندن، محل پوست را تمیز و خشک، بدون مو باشد. تا کارایی بهتری داشته باشد.

همان طور که می دانیم لباس زیر یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین لباس‌های هر شخصی است که به دلیل اهمیت این لباس افراد در زمان خرید آن توجه زیادی به جنس پارچه لباس زیر دارند. چرا که در صورت انتخاب ناصحیح و غلط این لباس باعث می‌شود که سلامت فرد به خطر بیفتد. در واقع نکته‌ای که در زمان انتخاب لباس زیر مهم است رنگ و ظاهر لباس زیر نمی‌باشد بلکه جنس و نوع پارچه مصرفی لباس زیر است. این مورد از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب لباس زیر است چرا که اهمیت زیادی در سلامت بدن دارد. از این رو در زمان انتخاب لباس زیر اولین فاکتوری که باید به آن توجه داشته باشید جنس پارچه لباس زیر است.

ویژگی های لباس زیر خوب چیست؟

همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم در زمان انتخاب و خرید لباس زیر توجه به مناسب‌ترین انواع پارچه لباس زیر بسیار مهم است. چرا که لباس زیر مهم‌ترین و اصلی‌ترین لباس‌های روزانه هر فردی است و همچنین استفاده از این لباس مرد و زن ندارد و تمام رده‌های سنی نیز از آن استفاده می‌کنند از این رو می‌توان گفت که بدون شک لباس زیر از جمله پر مصرف‌ترین پوشاک در بین مصرف کننده‌ها می‌باشد.

حال از آنجایی که تمام افراد چه مرد و چه زن و از تمام گروه‌های سنی از این لباس استفاده می‌کنند لذا در زمان خرید مشتریان معیارهای خاص خود را دارند که یکی از مهم‌ترین این معیارها جنس پارچه لباس زیر است. جنس پارچه برای انواع لباس زیر مهم است. انواع لباس زیر شامل شورت، مایو، سوتین، گن، رکابی، زیرپوش، بیکینی و.. می‌باشد.

گرماژ یا ضخامت پارچه: ضخامت پارچه در تولید لباس زیر بسیار مهم است. چرا که ضخامت پارچه‌های لباس زیر باید کمتر از سایر پوشاک باشد. یعنی پارچه لباس زیر باید نازک‌ترین پارچه مصرفی در صنعت پوشاک باشد.

لطافت: دیگر ویژگی‌های پارچه‌های لباس زیر لطافت است. از آنجایی که این نوع لباس‌ها در تماس مستقیم با پوست بدن هستند لذا پارچه زیر دست این لباس‌ها باید بسیار لطیف باشد. تا برای مصرف کننده راحت باشد و حساسیت ایجاد نکند. این ویژگی برای افرادی که پوست حساسی دارند بسیار حائز اهمیت است.

تنفس: از دیگر ویژگی‌های پارچه‌های لباس زیر خوب این است مانع از تنفس و گردش هوای پوست نشود.

جذب: همان طور که گفتیم لباس زیر در تماس مستقیم با بدن است و از وظایف اصلی این لباس‌ها جذب عرق بدن و جلوگیری از نفوذ آن به لباس‌های بیرونی است. لذا یکی از ویژگی‌های پارچه‌های لباس زیر مناسب این است که خاصیت قدرت جذب بالا را داشته باشند.

خرید لباس زیر زنانه ی فانتزی

لباس های فانتزی مدل های مختلفی دارند. لباس های فانتزی به عنوان یک نوع لباس تحریک کننده و بهبود دهنده ی روابط زناشویی به شمار می رود. تمامی لباس های زیر فانتزی تحریک کننده و لختی هستند و بیشتر آن ها برجستگی های بدن زنانه را بیشتر به نمایش می گذارند. در حقیقت لباس های فانتزی یکی از انواع لباس خواب است و مانند سایر لباس های زیر مصرف روزانه ندارند.

لباس های فانتزی همگی شامل شورت و سوتین می شوند و بعضی از آن شامل جوراب می شوند که با بند هایی که از روی کمر می گذرد به جوراب وصل می شود. نوعی دیگر از لباس های زیر زنانه ی فانتزی که به آن ها کاستوم گفته می شود شامل تم های مختلف شغلی و حرفه ای می شود.

معمولا جنس لباس زیر زنانه ی فانتزی از گیپور و تور است. با توجه به مدل های مختلفی که لباس های فانتزی دارند هرکس می تواند با توجه به سلیقه خود یک مدل از آن ها خریداری کند. برای خرید لباس زیر زنانه فانتزی ابتدا رنگ پوستی خود و علاقه ی همسر خود را بدانید تا انتخابی درست و هوشمندانه داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست