Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
24 مرداد 1401

زیر پوش مردانه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد!

واقعاً فرقی نمی‌کند کمد لباس شما اسپرت، غیررسمی، رسمی یا ترکیبی از انواع لباس‌ها باشد، زیرپیراهن‌های خوب بخش مهمی از لباس پوشیدن هستند. هدف اصلی زیرپوش مردانه جذب عرق بدن شما به عنوان اولین لایه لباس است و این به چند دلیل کلیدی مفید است. این برای مراقبت طولانی مدت از لباس‌های شما خوب است. زیرپوش مردانه مناسب لباس شما را از عرق، دئودورانت و سایر لکه‌ها از تماس مستقیم با پوست محافظت می‌کند. زیرپوش مردانه نیز برای استایل و راحتی شما مهم است. یک تی شرت خیس از عرق یا یک پیراهن یا لباس با زیر بغل خیس هرگز ظاهری جذاب یا راحت نداشته است. ما تحقیق کرده‌ایم و بهترین زیرپوش ‌های مردانه را که امروز می‌توانید خریداری نمائید را تهیه کرده‌ایم.

زیرپوش‌های مردانه لباس‌های نسبتاً ساده‌ای هستند، اما ما مطمئن شده‌ایم که انتخاب‌های برتر ما طیفی از سبک‌ها، پارچه‌ها و قیمت‌های مختلف را پوشش می‌دهند تا بتوانید لباس مناسب با سلیقه و بودجه خود را پیدا کنید. لباس پوشیدن برای تحت تاثیر قرار دادن بیشتر باید با آخرین روند مد همراه باشد. حتی خوش‌ تیپ‌ترین مردانی که لباس می‌پوشند، ممکن است اهمیت انتخاب لباس مناسب برای یک موقعیت خاص را نادیده بگیرند. یا ممکن است کاملاً متوجه نباشد که چگونه یک لباس را با زیرپوش مردانه مناسب ست کنند. راهنمای نهایی ما برای خرید زیرپوش مردانه به شما کمک می کند تا زیر پیراهن‌های ایده آل را برای ظاهری کاملا جذاب انتخاب کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید زیرپوش مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع زیرپوش مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید زیرپوش مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

چرا باید از زیرپوش مردانه استفاده کنید؟

  • زیرپیراهن‌ها لایه‌ای از گرما را ایجاد می‌کنند، جلوی تعریق را می‌گیرند و از لباس‌های شما محافظت می‌کنند.
  • یک زیرپیراهن با کیفیت تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. هنگامی که تصمیم جدی را برای خرید یک زیرپوش می‌گیرید، می‌خواهید آن‌ها عرق، لکه‌ها و بو را حتی در پوشیدن تمام روز تحمل کنند. از این گذشته، پیراهن زیر شما روی پوست شما قرار می‌گیرد و در تماس نزدیک با پوست شما قرار می‌گیرد، بنابراین باید احساس نرمی داشته باشد و در برابر رطوبت مقاومت کند.
  • اما همه زیرپیراهن‌های مردانه این آزمون را ندارند. تعداد زیادی مدل‌های ارزان قیمت وجود دارد که از لباس‌های شما در برابر تعریق شدید محافظت نمی کنند.

زیرپوش مردانه چیست و چه کاربردی دارد؟

زیر پیراهن در انگلیسی آمریکایی، لباس زیری است که در زیر پیراهن یا گاهی اوقات تی شرت پوشیده می‌شود و از آن در برابر تعریق بدن محافظت می‌کند. گاهی این زیرپوش می‌تواند آستین کوتاه تی شرت یا بدون آستین همان رکابی باشد. این اصطلاح معمولاً به لباس‌های داخلی بالاتنه اطلاق می‌شود که مردان می‌پوشند. پیراهن زیر ممکن است برای محافظت از بدن در برابر پارچه‌های سفت یا ناخوشایند پوشیده شود. همچنین باعث می‌شود که پیراهن‌های لباس کمتر شفاف شوند تا میزان عرق جذب شده توسط پارچه پیراهن کاهش یابد. می توان آن را در ماه‌های زمستان به عنوان یک لایه اضافی جهت گرم کردن بدن پوشید و سایش لایه های بالایی لباس را کاهش داد.

تاریخچه زیرپوش مردانه:

زیرپیراهن‌های تولید انبوه کارخانه‌ای در اوایل قرن بیستم در غرب رایج شدند، با نوآوری‌هایی که کت و شلوار اتحادیه را به دو تکه برای بالاتنه و پایین تنه تبدیل کرد، رواج پیدا کردند.

انواع زیرپوش مردانه:

انتخاب لباس زیر مناسب به اندازه انتخاب پیراهن مناسب مهم است. سه سبک اساسی زیرپیراهن وجود دارد که در ادامه تک تک آن‌ها را معرفی کرده و شما می‌توانید آن‌ها را در نظر بگیرید.

  1. زیرپیراهن یقه خدمه: هنگام پوشیدن کت و شلوار و کراوات، یقه خدمه عالی است زیرا تا بالای لباس می‌رود، بنابراین خط زیر پیراهن را نمی‌بینید.
  2. زیرپیراهن یقه V: اگر در محل کار کراوات نپوشید، مدل یقه V ایده آل است. V به قدری عمیق است که با بازکردن دکمه بالا، زیر پیراهن لباس شما پنهان می‌ماند.
  3. زیرپیراهن با یقه V عمیق: لباس زیر عمیق تر و پهن تر از یقه V استاندارد است. هنگامی که عادت دارید دو یا چند دکمه از پیراهن خود را باز نگه می‌دارید، پوشیدن آن در انتخاب لباس غیر رسمی ایده آل است.

مزایای استفاده از زیرپوش مردانه:

  • گرما: زیرپوش مدرن قابل تنفس بوده و با آب و هوا سازگار است. وقتی هوا سرد است شما را گرم و وقتی گرم است خنک نگه می‌دارد.
  • پوشش: به خصوص زیر پیراهن‌های سفید، لایه‌ای از پوشش را اضافه می‌کنند. یک زیرپیراهن متناسب از نواحی سینه و نوک سینه حمایت می‌کند و موهای سینه را پنهان می‌کند.
  • ضد چروک شدن: برخی از پارچه‌های پیراهن می‌توانند در برابر نوک سینه‌ها ناراحت کننده باشند و حتی می توانند باعث ساییدگی شوند. یک زیرپیراهن متناسب، محافظی راحت برای محافظت از پوست و نوک سینه‌ها ایجاد می کند.
  • محافظت: یک زیرپیراهن عرق پارچه پیراهن لباس شما را مسدود می‌کند و از ایجاد لکه‌های ناشی از مواد شیمیایی موجود در ضد تعریق‌ها جلوگیری می‌کند. برخی از مردان می‌توانند به لطف این جلوه محافظ، پیراهن‌های خود را برای بار دوم بدون شستشو بپوشند، که باعث صرفه جویی در هزینه تمیز کردن و افزایش عمر پیراهن می‌شود.
  • جلوگیری از عرق کردن: زیرپیراهن‌ها جاذب عرق هستند. آن‌ها می‌توانند از ایجاد علائم مرطوب ناخوشایند در زیر بغل و پشت شما جلوگیری کنند. ماهیت فتیله‌ای یک زیرپیراهن مدرن شما را خنک‌تر نگه می‌دارد و عرق کردن را به حداقل می‌رساند.
  • مبارزه با بوی بد: بسیاری از زیرپیراهن‌های باکیفیت نیز حاوی نقره برای کنترل بوی نامطبوع بدن هستند.

چک لیست بهترین زیرپوش مردانه:

مانند پیراهن‌های شما، زیرپیراهن‌های عالی حاوی مواد باکیفیت و بدون چروک شدن هستند، شکل خود را حفظ می‌کنند، طول زیادی برای جمع کردن دارند و حرکت شما را محدود نمی‌کنند. آن‌ها همچنین یکپارچه با کمد لباس شما ترکیب می‌شوند و به سبک شما می‌آیند. بهترین زیرپوش‌های مردانه گذشته از ظاهر و احساس زیبا، ماندگاری بیشتری نسبت به آنهایی که ارزان ‌قیمت هستند، دارند. در ادامه چند برند معروف و شناخته شده را به شما معرفی می‌کنیم

  • زیرپوش مردانه آریان نخ باف
  • زیرپوش مردانه برهان تن پوش
  • زیرپیراهن مردانه پاآرا
  • زیرپیراهن مردانه حجت
  • زیرپیراهن مردانه کانتکس

قبل از خرید زیرپوش مردانه این نکات را در نظر بگیرید:

برچسب را برای فهرستی از مواد بررسی کنید:

وقتی صحبت از زیرپیراهن‌های باکیفیت می‌شود، الیاف طبیعی مانند پنبه و ابریشم مصنوعی از بامبو نسبت به مواد مصنوعی مانند پلی استر و نایلون برتری دارند. اما این بدان معنا نیست که هر زیرپوش نخی انتخاب خوبی است. کیفیت پنبه بستگی به طول الیاف دارد. ترکیبات پنبه با الیاف بلند شامل: پنبه پیما، سوپیما و پنبه مصری، پنبه شانه‌شده، جرسی، مودال  میباشد

کیفیت لباس زیر را بسنجید قبل خرید:

  • فریب برندهای لباس، به‌ویژه هنگام خرید آنلاین، آسان است. تولیدکنندگان ترفندهایی دارند که لباس ها را شخصاً زیبا جلوه می‌دهند، اما پس از یک بار استفاده شروع به باز شدن می‌کنند.
  • شما می‌دانید که نوع پنبه در زیر پیراهن شما اهمیت دارد. اما فراتر از آن، چگونه می‌توان یک زیرپیراهن باکیفیت را از زیرپیراهن ارزان قیمت قضاوت کرد؟

در اینجا شش نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند بهترین‌ها را از بی‌کیفیت‌ها جدا کنید و بخرید

  1. پارچه را احساس کنید: زیرپیراهن شما باید روی پوست نرم باشد، حتی اگر پنبه ضخیم یا سفت باشد. نرمی اغلب به این معنی است که پیراهن از الیاف بلند تشکیل شده و احتمالاً آن را حفظ می‌کند.
  2. به دنبال نشانه‌های قرص باشید: پیلینگ زمانی اتفاق می‌افتد که الیاف نخ شکسته یا شل می‌شود، زمانی که انتهای آن در معرض گره قرار می‌گیرد و گلوله‌های کرکی کوچکی روی سطح باقی می‌ماند. علائم قرص معمولاً تا پس از چند بار پوشیدن ظاهر نمی‌شود، بنابراین اگر در نگاه اول قرصی را مشاهده کردید، بهتر است به طور کامل از زیرپیراهن چشم پوشی کنید. اگرچه بیشتر پارچه‌ها مستعد پر شدن هستند، اما زیرپیراهن‌های باکیفیت به این سرعت قرص نمی‌شوند.
  3. آن را جلوی نور نگه دارید: ضخامت پارچه را با بالا نگه داشتن زیرپیراهن خود روی یک چراغ اندازه گیری کنید. اگر نور زیادی از آن بتابد، پیراهن احتمالاً دوام زیادی نخواهد داشت.
  4. زیرپیراهن را بکشید: زیرپیراهن‌های نخی که از الیاف بلند و نازک ریسیده شده‌اند، هنگام کشیدن به آرامی درزها از هم جدا نمی‌شوند. آن‌ها دارای یک الگو و دوخت ثابت هستند. اگر فاصله بین دوخت‌ها یا تفاوت اندازه بین نخ‌ها را تشخیص دهید، احتمالاً این پیراهن سرمایه گذاری ضعیفی است.
  5. زیرپیراهن را در دست مچاله کنید: زیرپیراهن‌های پنبه‌ای باکیفیت باید پس از مچاله کردن در دست، به حالت طبیعی خود برگردند. اگر زیرپوش شما چروک ماند، این نشانه‌ای است که پنبه باکیفیت نیست.
  6. به دنبال درزهای ناهموار و نخ‌های شل باشید: نخ‌های شل یا درزهای ناهموار نشان می‌دهند که پیراهن از الیاف کوتاه‌تر ساخته شده است و احتمالاً به مرور زمان مقاومت نخواهد کرد.

زیرپوش ساخته شده با الیاف نخی بلند به لباس شما کمک می‌کند و راحت تر استفاده میکنید:

  • بهتر نفس بکشید: الیاف بلندتر را می‌توان به نخ‌های ظریف‌تری چرخاند و محکم‌تر کرد. در نتیجه، هوای بالقوه بین رشته‌ها را که گرما را حفظ می‌کنند از بین برد. به شما کمک می‌کند در طول روز احساس خنکی کنید.
  • بیشتر نگهداری کنید: چسباندن محکم‌تر همچنین منجر به داشتن یک زیرپیراهن قوی‌تر و بادوام‌تر می‌شود.
  • احساس نرمی بیشتر: الیاف بلند پنبه‌ای نخ نرم تری نسبت به الیاف کوتاهتر ایجاد می‌کنند. این الیاف را می‌توان به صورت نخ چرخاند و انتهای سرگردان کمتری بیرون زده و احساس خارش و خراشیدگی را که احتمالاً در پیراهن‌های نخی بد دوخته شده دیده‌اید را از بین برد.
  • الیاف مصنوعی رپ کاملاً بدی ندارند: ترکیب درصد کمی از الیاف مصنوعی با الیاف طبیعی باعث بهبود تناسب و کشسانی می‌شود. اطمینان حاصل می‌کند که پیراهن شکل خود را پس از شستن حفظ می‌کند.

تناسب مناسب را پیدا کنید:

پس از تست کیفیت زیرپیراهن، باید تناسب مناسب را تشخیص دهید. زیر پیراهن‌های سنتی باید به تناسب اندام، دارای سوراخ‌های کوچکتر باشند تا به راحتی زیر لباس قرار بگیرند و دیده نشوند. اگر لباس‌های خوش فرم‌تری می‌پوشید، یک زیرپیراهن باریک جایگزین خوبی است

یقه و طولی را انتخاب کنید که مناسب کمد لباس شما باشد:

  • کشیدن مداوم زیرپیراهن راهی برای زندگی کردن نیست. قبل از خرید، از خود بپرسید آیا می‌خواهید زیرپوشی کامل داشته باشید یا لباسی که کاملا نامرئی بماند‌. اگر می‌بینید از ترس بیرون آمدن پیراهن‌های بیرونی با یقه‌های بلند به پیراهن‌های بیرونی چسبیده‌اید، توصیه می‌کنیم یک یقه V یا حتی یقه V عمیق را امتحان کنید. با این سبک‌ها، هیچ پیراهنی ممنوع نیست.
  • همچنین باید طول زیر پیراهن خود را در نظر بگیرید. اگر بیشتر پیراهن‌های غیررسمی و گشاد می‌پوشید، زیرپیراهن‌های کوتاه‌تری خریداری کنید. تی شرت‌هایی که به شما برخورد می‌کنند یا یک اینچ بالاتر از باسن شما می خورند کاملاً پنهان می‌مانند. اگر همیشه پیراهن‌های بیرونی خود را می‌پوشید، زیرپیراهن‌های بلندتری تهیه کنید که در قسمت بالایی شلوار یا کمی زیر آن قرار می‌گیرند. طول اضافه شده به حفظ آن کمک می‌کند حتی زمانی که بازوهای خود را بالا می‌آورید.

رنگ را در نظر بگیرید:

  • به جای اینکه هر روز یک زیرپیراهن سفید بپوشید، یکی را انتخاب کنید که با پیراهن بیرونی شما هماهنگ باشد.
  • زیر پیراهن سفید زیر پیراهن لباس سفید نپوشید. از آنجایی که پیراهن‌های لباس شفاف‌تر از تی‌شرت‌ها هستند، زیر لباس‌های سفید خود را نشان می‌دهند. به جای پوشیدن یک زیرپیراهن سفید روشن زیر آن، یک رنگ خنثی یا مایل به سفید را امتحان کنید.
  • یک قانون خوب این است که اگر لباس بیرونی شما رنگ تیره ای مانند مشکی، آبی سرمه‌ای، قهوه‌ای، سبز ارتشی یا خاکستری زغالی دارد، یک زیرپیراهن مشکی بپوشید. اگر رنگ پاستیلی روشن تری می‌پوشید، رنگ سفید یا خاکستری را انتخاب کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست