Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1 شهریور 1401

ست لباس زوجین چیست؟ + از ست لباس زوجین چه میدانید؟

حتما شما هم تا به حال در مهمانی های خانوادگی یا خیابان زوج های خوش ذوق و عاشقی را دیده اید که لباس هایشان را با هم ست کرده اند. نظر شخصی من این است که این ست زوج خیلی جذاب و هنری است و جذابیت بصری ایجاد میکند. از طرفی تشخیص کاپل ها آسان تر اتفاق می افتد. در ادامه نکات طلایی برای داشتن یک ست دو نفره جذاب را معرفی میکنیم. 

لباسی را انتخاب کنید که در آن راحت هستید

سعي كنيد ست‌ دو نفره‌اي را انتخاب كنيد كه در آن راحت هستيد. لباس می‌تواند اعتماد به نفس شما را كم يا زياد كند. بله شايد عجيب به نظر برسد ولي احتمالا يكبار برايمان پيش آمده كه لباسمان انقدر تنگ يا گشاد بوده است كه در جمع خجالت کشیده‌ایم و اعتماد به نفسمان انقدر كم شده كه جرات صحبت در جمع را نداشتيم.

بالعكس اين موضوع هم قابل تحقق است. گاهي لباسي باکیفیت و سايز مناسب خریده‌ایم و اطرافيان انقدر از زيبايي آن تعريف کرده‌اند ما هم اعتماد به نفس حضور با آن لباس در جمع‌های مختلف را پيدا کرده‌ایم. گاهي لباس خريداري شده سايز مناسبي دارد ولي جنس آن به گونه‌ای است كه به پوست بدن آسيب می‌رساند و موجب خارش يا حساسیت‌های پوستي می‌شود.

سايز مناسب را انتخاب کنید!

تقريبا اكثر فروشگاه‌های حضوري و آنلاين بعد از فروش، جنس خود را پس نمی‌گیرند. بنابراين هنگام خريد ست‌های دو نفر حتما سايز مناسب را انتخاب كنيد. براي تشخيص سايز مناسب راه‌های مختلفي وجود دارد. از جمله اينكه می‌توانید به خياط مراجعه كنيد، خودتان با متر سايز خود را بگيريد و هنگام خريد به جدول سایزبندی ست دونفره مورد نظر توجه داشته باشيد.

به عنوان مثال اگر قصد خريد ست دونفر شلوار را داريد ابتدا سايز دور كمر، باسن و قد خودتان را اندازه بگيريد، سپس خريدتان را نهايي كنيد.

لباس های ست زوج ها چگونه است؟

با داشتن یک لباس هماهنگ با زوج خود، به همکاری خود در بهره گیری از این چنین ست زیبایی افتخار کنید. لباس های مشابه را انتخاب کنید که وقتی با هم هستید شیک پوش و زیبا به نظر برسید. لازم نیست کاملا یکسان باشید  بلکه با کمی تفاوت هم این حس به شما القا خواهد شد. رنگ های مخالف مانند سیاه و سفید را انتخاب کنید. کت و شلوار با چکمه های پرزرق و برق تک رنگ بهترین راه برای به نمایش گذاشتن سبک خیره کننده شما و همسرتان در زمستان است.

لباس های خود را به صورت کت و شلوار کلاه دار با رنگ های متناسب و شلوارهای چرمی مشابه ست کنید تا لباس های خود را با ستی بسیار زیبا به هم گره بزنید. با این ترکیب در حین گشت و گذار در شهر مانند سوپراستار ها به نظر خواهید رسید. این مجموعه ها را با کفش های کتانی  کامل کنید. نحوه استفاده از  آنها آسان است و هرگز از مد نمیفتند.

چرا زوجین سعی میکنن لباس های متناسب می پوشند ؟

زوج ها لباس های متناسب با هم می پوشند تا به جهانیان نشان دهند که با هم هستند. لباس پوشیدن به طور یکسان گاهی اوقات به طور تصادفی اتفاق میفتد – به خصوص اگر وقت زیادی را با هم می گذرانید، یا اگر زیاد دنبال مد هستید، بالتبع ست کردن لباس با همسرتان برای شما مهم خواهد بود. با این حال، برخی از زوجین به عمد لباس های متناسب می پوشند تا گزارشی در مورد رابطه خود ارائه دهند و به دیگران نشان دهند که علاقه خاصی  به همدیگر دارند از این ترکیب استفاده می کنند.. اگر قصد دارید با هم عکس بگیرید، تطبیق لباس نیز می تواند عالی به نظر برسد.

با لباس‌های قدیمی ست دو نفره عاشقانه بسازید و لذت ببرید

شايد جالب باشد كه بدانيد براي داشتن ست دو نفره عاشقانه می‌توانید از لباس‌هایی كه از قبل داشته ايد استفاده كنيد. به عنوان مثال اگر دنبال ست دو نفر زمستاني هستيد می‌توانید از پالتو و ژاکت‌هایی كه تركيب رنگي يكساني دارند و با يكديگر ست می‌شوند استفاده كنيد. همچنين براي ست تابستاني سراغ تی‌شرت‌ها و شلوارهای تابستاني كه از قبل داشتيد برويد و با كمي خلاقيت سعي كنيد ست دو نفره عاشقانه خود را بسازيد.

اگر از يكنواختي خسته شده‌اید و دوست داريد ست‌ دو نفره متنوعي را امتحان كنيد. به شما توصيه می‌کنیم كه علاوه بر فكر و خلاقيت خود، تیپ‌ها و استايل‌هاي جديد را جستجو كنيد. الهام گرفتن از مدل‌های مختلف كلاسيك و مدرن علاوه بر اينكه به خوش‌تیپ‌تر شدن شما كمك می‌کند، باعث می‌شود ذهني خلاق داشته باشيد و ایده‌های جديدي طراحي كنيد.

از تركيب و ست‌های جديد و خلاقانه نترسيد

ممكن است براي شما هم پيش آمده باشد كه تركيب لباس زنانه يا مردانه‌ای را در ذهن طراحي کرده‌اید ولي به دليل اینکه مورد قضاوت‌های نامعقول اطرافيان واقع نشوید، بيخيال عملی کردن آن شده‌اید.

اگر دنبال استايل‌هاي جديد و جذاب هستيد نبايد نگران نگاه و نظر نگران ديگران باشيد. يكي از راه‌های منحصر به فرد بودن، تركيب پارچه‌های مختلف با یکدیگر است.

به عنوان مثال اگر شلوار زنانه يا شلوار مردانه بی‌استفاده‌ای داريد كه سال‌ها گوشه كمد مانده است، می‌توانید پارچه‌های آن‌ها را ببريد و يك تركيب جذاب طراحي كنيد؛ مثلا می‌توانید از پارچه مخمل، تور، نخ و گيپور براي دوخت يك شلوار زنانه زيبا و جذاب استفاده كنيد.

چگونه می توانم با همسرم ست کنم ؟

ساده ترین راه برای مطابقت با لباس های همسر خود پوشیدن همان رنگ ها است. به کمد لباس او نگاه کنید و تکه هایی با همان رنگ بپوشید. فرقی نمی کند نوع لباس متفاوت باشد. از نظر بصری، اگر پالت رنگ یکسان باشد، هنوز مطابقت خواهید داشت.  همچنین می توانید از لوازم مانند عینک آفتابی یا کلاه متناسب استفاده کنید

خلاصه

ست دو نفره عاشقانه مخصوص زوج‌هایی که دوست دارند در خانه یا بیرون از خانه ظاهری شبیه و یکسان داشته باشند. محبوبیت این ست‌ها بین زوجین باعث شده است که تولیدکنندگان پوشاک ست‌های دو نفره‌ای را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای مراسم و مناسبت‌های مختلف اعم از رسمی و غیررسمی تولید کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست