Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
15 آذر 1401

ست کردن شال یاسی چگونه است ؟ + رنگ یاسی را چگونه با مانتو ست کنیم؟

ست کردن روسری یاسی با انواع مانتو

روسری یاسی یکی از محبوب ترین رنگ ها برای خانم ها محسوب می شود. برای ست کردن با این روسری باید اصول مهمی را رعایت کنید تا استایلی جذاب و شیک داشته باشید. ست کردن با این رنگ بسیار آسان می باشد و بهتر است بگوییم در کنار بیشتر رنگ ها قرار می گیرد و با آن ها هم خوانی دارد.

 

اصول ست کردن روسری یاسی با مانتو

برای ست کردن روسری یاسی بهتر است به همخوانی آن با رنگ مانتو توجه داشته باشید چرا که بیشترین نمایه را در استایل شما دارد. روسری های یاسی تنوع بالایی در مدل و طرح دارند و اگر تمایل دارید از روسری طرح دار یاسی استفاده کنید بهتر است مانتویی را انتخاب کنید که طرح شلوغ نداشته باشد یا کاملا ساده باشد. برای ست کردن استایل باید نکات ریزی را در نظر بگیرید تا بتوانید لباس هایی شیکخریداری کنید و استایلی زیبا داشته باشید.

 

ست کردن روسری یاسی با مانتو طوسی

همان طور که گفته شد طوسی در دسته ی رنگ های خنثی قرار دارد و به راحتی می توان با سایر رنگ ها آن را ست کرد. اگر قصد خرید روسری یاسی را دارید می توانید در کنار آن از مانتوی طوسی استفاده کنید این رنگ ها می توانند استایلی شیک و زیبا را برای شما بسازند.

 

روسری بنفش در کدام استایل بهتر است؟

در پاسخ به این سوال اولین قدم هماهنگ بودن رنگ روسری با رنگ مانتو مهم ترین آیتم می باشد. که می توانید یک استایل مونوکروم از رنگ بنفش را بسازید به خاطر داشته باشید که از روسری به رنگ سال می توان برای ایجاد استایل های اسپرت ،کلاسیک ،رسمی و… استفاده نمود. نکته مهم دیگر که روسری بنفش با مانتو سفید ترکیب جذابی را ایجاد می کند. یا به عبارت دیگر استفاده از رنگ بنفش در استایل پاستلی فوق العاده می شود

 

یاسی از محدود رنگهایی است که با اکثر رنگ ها می توانید آن را ست کنید در صورتی که رنگ خنثی ای هم نیست. یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین رنگ در میان رنگ ها آبی است. شما می توانید ترکیب آبی کاربنی و سفید و رنگ یاسی را در تابستان و فصل بهار به خوبی استفاده کنید. چرا که این ترکیب باعث می شود شما شاداب تر جلوه کنید.و حس خنکی را در روزهای گرم به اطرافیان شما خواهد داد

 

چه رنگ اکسسوری برای مانتو یاسی ست مناسبی است ؟

اگر مانتو شما یاسی است ، می‌توانید به راحتی استایل خود را با انتخاب اکسسوری های دارای رنگ‌های خنثی مانند مشکی ،  نود ، قهوه‌ای ، نقره‌ای ، طوسی  و طلایی ملایم ست کنید . همچنین برای میکاپ نیز می توانید از سایه چشم‌های خنثی و رژ لب‌ها صورتی خاکی استفاده کنید که به صورت شما طراوت و شادابی ببخشد.

ست شال با مانتو برای پوست‌های تیره

به‌طورکلی اگر پوست تیره‌ای دارید برای ست کردن رنگ مانتو و شال باید رنگی را برای روسری و شال خود انتخاب کنید که بارنگ پوستتان مغایرت داشته باشد.

 

هرچه تفاوت رنگ شال و روسری با درجه رنگ پوست شما متفاوت‌تر باشد چهره شما جذاب‌تر‌ می‌شود و از حالت یکنواختی بیرون‌ می‌آید. مخصوصاً خانم‌هایی که هم‌رنگ پوستشان تیره است و هم‌رنگ مو و چشم‌هایشان؛ در این صورت یک شال یا روسری رنگ روشن به چهره آن‌ها طراوت زیادی‌ می‌بخشد.

 

این خانم‌ها نباید از شال و روسری‌های قرمز، فیروزه‌ای و سبزرنگ استفاده کنند. البته بهتر است سراغ رنگ مشکی سرمه‌ای و قهوه‌ای هم نروند؛ اما باکمی احتیاط و رعایت اصول ست کردن رنگ مانتو و شال می‌توانند از طیف‌های ملایم این رنگ‌ها در استایل خود بهره بگیرند.

 

 

ست شال و روسری برای پوست خیلی روشن

قانون تضاد رنگ شال و روسری بارنگ پوست همه‌جا صدق می‌کند. خانم‌هایی که پوست خیلی روشن دارند، موهایشان بلوند است و چشم‌هایی به رنگ آبی، سبز یا خاکستری دارند باید از شال و روسری‌های استفاده کنند که بارنگ پوستشان متفاوت باشد.

 

رنگ‌های گرم به‌هیچ‌وجه برای این خانم‌ها توصیه نمی‌شود. مثلاً رنگ‌هایی مثل بنفش، قرمز، نارنجی یا زرد برای پوست‌های خیلی روشن مناسب نیست. شال و روسری‌های آبی ملایم، قهوه‌ای، بژ، آبی تیره و… ایدئال‌ترین رنگ‌ها برای این گروه از خانم‌ها‌ می‌باشد. رنگ‌هایی که برای ست کردن رنگ مانتو و شال همیشه در دسترس هستند

 

مانتوی بنفش با شال یا روسری مشکی

رنگ مشکی از اون رنگ های کار راه اندازه که به راحتی با رنگ های دیگه ست میشه هیچ وقت هم از مد نمیفته. پس اگه یه مانتوی دارید که نمی دونید شال یا روسری چه رنگی بهش میاد بی درنگ سراغ رنگ مشکی برید.

 

با قاطعیت میتونیم بگیم که مشکی رنگیه که به ندرت از انتخابش پشیمون میشید. ترکیب رنگ بنفش و مشکی در حال حاضر جزء محبوب ترین ترکیب ها بین طرفداران مد و فشن می باشد. همه طیف های بنفش از بادمجانی تا یاسی رو میتونید با شال یا روسری مشکی ست کنید اما معمولا بنفش روشن با اکسسوری های تیره جلوه بیشتری داره.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست