Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
20 مهر 1401

ست کردن شلوار جین با مانتو چگونه است؟ +ست مانتو جین با شلوار لی!

همه چی درباره ست مانتو با شلوار های جین!

امروزه مردان و زنان در سنین مختلف و با سلیقه های متفاوت به دنبال پوشیدن و استفاده از لباس و شلوار با طرح جین هستند. جین پارچه ای است که در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود. پارچه جین رنگ های بسیار تیره تا بسیار روشن مثل سفید را شامل می شود و ست کردن با این تنوع رنگ ممکن است کمی مشکل باشد

ست مانتو کلاسیک با شلوار لی چگونه است

این مدل مانتو دارای دکمه و معمولا جیب می باشد و در انواع کوتاه و بلند تولید می شوند. سعی کنید این مدل مانتو را با لی های ساده و مشکی که به صورت شلوار جین راسته و یا جذب می باشند بپوشید. از ویژگی های مانتو سبک کلاسیک می توان به این اشاره کرد که بیشتر رنگ های خنثی در آن استفاده می شود. معمولا این دوخت عالی و طرح آن است که جلب توجه می کند. این مدل لباس هیچ گاه از مد نمی افتد شما می توانید یک مانتو به سبک کلاسیک را با شلوار جین ساده و شلوار جین لوله تفنگی به رنگ های تیره یا روشن بسته به لباسی که می پوشید ست کنید. البته همانطور که گفته شد به سبک مینیمال نزدیک است پس از رنگ های خاکستری و مشکی و بیشتر از رنگ های خنثی استفاده می گردد پس می توانید برای انتخاب شلوار جین خود از رنگ مشکی یا سفید استفاده کنید.

مانتو جین با چه رنگ شال و شلوار هایی ست می‌شود؟ 

مانتو ها با طرح لی معمولا به صورت جلو باز تولید می شوند اما گاهی اوقات مدل های مختلفی از آن در جامعه به چشم می خورد و طراحان طرح های زیادی برای تولید و ایجاد یک مدل پارچه به کار می برند. اغلب مانتوهای طرح لی به رنگ آبی هستند و استایل غیر رسمی دارند. اگر این رنگ مانتو طرح لی را بخواهید با شلوار جین ساده و جذب ست کنید بهتر است رنگ آبی را انتخاب کنید. برای کفش هم می توانید کتونی سفید را به استایلتان اضافه کنید.

ست کردن مانتو اسپرت با شلوار لی چگونه می‌شود؟ 

مدل مانتو اسپرت معمولا حس راحتی و آزادی ایجاد می کند. معمولا این ست مانتو با شلوار جین زنانه به اطرافیان نیز احساس سادگی و بی آلایشی می دهد. از ویژگی های دیگر این مدل مانتو انعطاف پذیری آن است. همانطور که قبلا هم گفته شد مانتو های جلو باز نیز از این دسته مانتوهای اسپرت می باشند. اما مانتو جلو بسته به سبک اسپرت که حالت ساده و راحتی در استایل شما ایجاد می کند. این مدل مانتو اغلب با شلوارهای جین لوله تفنگی، شلوار های جین پاکتی یا مام استایل و یا مام فیت ست می شوند. رنگ های مانتوهایی که معمولا سبک اسپرت دارند آبی و نیلی و یا خاکستری می باشند که اغلب این رنگ ها معمولا در زمستان استفاده می شوند. اما در فصول گرم سال شما می توانید از رنگ های گرم مثل سبز و قهوه ای و قرمز و زرد برای انتخاب مانتو جلو بسته و یا جلو باز اسپرت استفاده کنید.

ست کردن مانتو ساده با شلوار لی چگونه انجام می‌شود؟ 

مانتوهای ساده امروزه زیاد مورد توجه قرار گرفتند و هیچ طرح و مدل خاصی ندارند اما در عین سادگی زیبا هستند. این مدل مانتو را می توانید با شلواری که به رنگ مانتو نزدیک تر یا هم رنگ باشد ست کنید. این مانتو مدل ساده معمولا در سایز های کوتاه و بلند بدون طرح یا نقش خاصی در مدل و در پارچه تولید می شوند اما حالتی راحت دارند. این مانتو ها اغلب از پارچه های سبک تولید می شوند و در فصل تابستان یا بهار پوشیده می شوند. این مدل مانتو ساده در صورتی که بلند باشد با شلوارجین جذب یا راسته و یا لوله تفنگی پوشیده می شوند.

ست مانتو سفید با شلوار لی چگونه می‌شود؟

مانتو سفید معمولا بخاطر تنوع در مدل و بالا بودن استفاده آن در بین بانوان در دسته ای جدا قرار می گیرد. اگر بخواهید مانتویی را با شلوار لی ست کنید باید به رنگ شلوار لی و مانتو دقت کنید. شلوار لی رنگ ها و تنوع زیادی دارد. برای مثال رنگ آبی که رنگ محبوب می باشد و یا رنگ های خاکستری و سفید و رنگ های تیره و مشکی از جمله رنگ های لی مورد استفاده در بین مردم می باشد. اغلب مانتو سفید و بلند را با شلوارهای جین ساده و جذب و یا لوله تفنگی می پوشند. به طور کلی هر رنگ از شلوار لی را می توان با مانتو سفید پوشید و هیچ محدودیتی ندارد مثلا رنگ های مشکی یا آبی و سفید هر سه با مانتو سفید پوشیده می شوند و برای شما استایل زیبا می سازند. اگر مانتو سفیدی که انتخاب کردید مربوط به تابستان باشد می توانید همراه با شلوارجین خود از انواع صندل ها و کتونی ها با رنگ خنثی استفاده کنید.

شلوار واید لگ با مانتو چه ترکیبی می‌شود؟ 

اغلب ممکن است تصور کنید که شلور های وایدلگ را تنها باید با مانتو های کوتاه ست کرد اما شما به راحتی می توانید از مانتو های بلند جلو باز بهره ببرید و برای بیرون رفتن و یا ایده مناسبی است در این استایل اگر مانتوی شما چاک دار باشد بسیار شیک تر و خاص تر می شود.شلوار واید لگ سفید به همراه یک مانتو بلند مجلسی چاک دار می تواند ظاهر منحصربفردی برای شما ایجاد کند.
علاوه بر مانتو های بلند و یا کتی می توانید از مانتو های کوتاه آزاد تری که تقریبا ایست دار هستند به همرا این شلوار ها بهره ببرید. در این صورت می توانیداز شلوار واید لگ کوتاه استفادئه کنیدو با یک صندل تخت و یا کفش پاشنه دار آن را ست کنید.

انواع استایل با شلوار واید لگ را بدانید 

شلوار های واید لگ مدل های مختلف دارند که به راحتی می توانید در استایل خود از مدل های مختلف آن بهره ببرید این شلوار های واید هم از جنس پارچه هستند وهم از جنس لی و جین کاغذی. همچنین رنگ بندی این شلوار ها از جمله شلوار واید لگ ذغالی و یا سفید به شما کمک می کند تا هنگام ست کردن راحت تر باشید از جمله مدل های پرکاربرد شلوار واید لگ مشکی است که با همه استایل ها مناسب است ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که شلوار واید استریت چیستدر واقع برخی مدل هایآن را، شلوار مدل واید استریت می گویندبه این دلیل که می توانید در استایل های خیابانی از آن ها بهره ببرید و ظاهری شیک و راحتی برای خود بسازید. شلوار واید استریت ذغالی و همچنین شلوار واید جین استریت دو مدل از شلوار های پر طرفدار و پر کاربرد برای استایل های خیابانی است در ادامه با برخی از استایل ها با شلوار واید بیشتر آشنا می شویم:

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست