Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
25 آبان 1401

ست کردن عینک آفتابی با لباس چگونه است ؟

همه چی درباره ست کردن عینک آفتابی با لباس!

در دنیای امروزی، عینک آفتابی به یکی از لوازم ضروری مد تبدیل شده است. همه افراد بدون استثنا عینک آفتابی را دوست دارند و می خواهند که چندین مدل از آن را داشته باشند؛ اما انتخاب یک عینک آفتابی به آن راحتی که فکر می کنید نیست. در هنگام خرید عینک باید به موارد بسیار زیادی دقت کنید تا انتخاب خوبی داشته باشید.

 

همچنین نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس مردانه نیز پیچیدگی هایی دارد که باید به آن دقت کنید. ما در این مقاله به طور کامل در مورد عینک افتابی صحبت کرده ایم.

 

راه های ست کردن عینک آفتابی با لباس

اولین و مهم ترین چیزی که در نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس وجود دارد، این است که فرم صورت شما چه شکلی است. مدل های بسیار زیادی از عینک وجود دارند که انتخاب یکی از آن ها بدون فکر کردن کار اشتباهی است. به جای اینکه همه مدل ها را امتحان کنید، می توانید با در نظر گرفتن فرم صورت خود به سرعت مدل مناسب صورت خود را انتخاب کنید.

 

ما در این جا به طور کامل در مورد فرم های صورت و عینک های مناسب آن ها صحبت کرده ایم.

 

  1. تعیین رنگ پوست

اولین کاری که باید در نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس به آن دقت کنید، رنگ پوست شما است که می تواند گرم، سرد یا خنثی باشد. با فهمیدن رنگ پوست به راحتی می توانید عینک مناسب را انتخاب کنید.

 

پوست های گرم ته رنگ سبز یا زرد دارند. اگر پوست زیتونی دارید نیز در دسته پوست های با رنگ گرم قرار می گیرید. راه دیگر برای تشخیص نوع پوست، رگ های بدن است. اگر رگ های شما سبز رنگ دیده می شوند، پوستی گرم دارید. اگر هم آبی به نظر رسیدند، رنگ پوست شما سرد خواهد بود.

 

بهترین انتخاب برای پوست های گرم، لباس ها و عینک های کم رنگ هستند. برای پوست های سرد نیز بهترین انتخاب رنگ های پر رنگ است.

 

  1. تعادل در رنگ لباس و عینک

نکته بعدی ای که باید در نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس به آن اشاره کرد، این است که می خواهید از چه رنگی استفاده کنید. به طور کلی ما سه رنگ اصلی برای شروع داریم که این رنگ ها شامل رنگ های قرمز، زرد و آبی هستند. از این رنگ ها بقیه رنگ ها به وجود می آیند که می توانند مکمل یا متضاد رنگ های بالا باشند؛ به همین دلیل برای ست کردن لباس و عینک خود باید به نکات زیر دقت کنید:

 

  • از رنگ های مشابه استفاده کنید که در لباس شما استفاده شده باشد. برای مثال اگر لباسی با رنگ خردلی دارید، می توانید از عینک زرد استفاده کنید. اگر جزء دسته افرادی هستید که یک دست لباس می پوشید، سعی کنید به دنبال عینکی باشید که فریم آن با رنگ لباستان یکی، یا حداقل هماهنگ باشد.

 

  • نحوه ست کردن عینک آفتابی مردانه با لباس بدین گونه است که می توان از رنگ های مکمل نیز استفاده کرد؛ یعنی برای این کار باید از رنگ های مخالف استفاده کنید. برای مثال اگر از رنگ قرمز در لباس خود استفاده کرده اید، یک عینک با فریم آبی رنگ می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

  • نکته بعدی که وجود دارد، این است که لوازم جانبی خود مانند دستبند یا ساعت خود را نیز باید با عینک و لباس خود هماهنگ کنید. شاید بی اهیمت به نظر بیاید؛ ولی همین جزئیات است که باعث زیبایی می شود.

 

فرم صحیح عینک آفتابی را انتخاب کنید

در زمان انتخاب عینک آفتابی مردانه اول از همه باید به راحت بودن عینک روی صورت خود توجه کنید. بدون شک دوست ندارید که در زمان استفاده از این اکسسوری اذیت شوید و عینک روی صورتتان حرکت کند، سنگین باشید یا لیز بخورد.

 

در عین حال که به راحتی عینک فکر می‌کنید، این را هم مدنظر داشته باشید که عدسی و فریم عینک باید به اندازه‌ای بزرگ باشد تا همه‌ی محیط چشم و اطراف آن را پوشش دهد. هدف اصلی از پوشیدن عینک دودی، محافظت از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر UV است. پس همزمان که بدنبال مدل شیک و راحت هستید، به اندازه فریم آن هم توجه کنید.

 

برای اطمینان از راحتی عینک روی صورت، جنس دسته‌ی عینک یکی از قسمت‌های اصلی است که باید به آن توجه داشته باشید. جنس دسته اگر پلاستیکی باشد سبک‌تر است و طول آن هم باید به اندازه کافی بلند باشد که دقیقا روی گوش شما قرار بگیرد و بالا و پایین نشود. جنس‌هایی مثل کائوچو (استات) و سیلیکون برای دسته عینک مناسب هستند.

 

عینک آفتابی را بر اساس فرم صورت خود انتخاب کنید

وقتی قصد خرید یک لباس نو را دارید، حتما به چندین فروشگاه سر می‌زنید و مدل‌های مختلف را می‌پوشید تا گزینه‌ای که بیشتر با فرم بدن و چهره شما تناسب دارد را خریداری کنید. همین امر در مورد عینک هم مصداق دارد. شما باید چندین مدل مختلف عینک آفتابی را روی صورت خود امتحان کنید تا ببینید کدام فریم با شکل صورت شما بیشترین تناسب را دارد.

 

این کار شاید برای بار اول کمی وقت از شما بگیرد اما بعد از آن متوجه می‌شوید که باید به دنبال چه عینکی باشید. برای ست کردن عینک آفتابی با لباس مردانه لازم است فریم متناسب فرم صورت خود را بشناسید.

 

بهترین عینک بر اساس فرم صورت افراد مشخص می‌شود. یعنی این طور نیست که ما بگوییم فلان مدل برای مردها بهترین است، بلکه هر مردی باید بر اساس فرم صورت خود عینک انتخاب کند. هدف از این کار این است ک با کمک این اکسسوری بتوانید بر زیبایی و جذابیت چهره خود بیفزایید.

 

برای انتخاب عینک بر اساس فرم صورت باید به زاویای صورت توجه کنید. اگر صورت گردی دارید، با یک عینک زاویه‌داری مربعی یا مستطیلی می‌توانید کمی شکل به گردی صورت خود بدهید.

 

یا اگر صورت کشیده و دراز دارید، بهتر است عینکی پهن و عریض انتخاب کنید تا درازی صورت را بپوشاند.

 

رنگ پوست انسان به دو دسته‌ی کلی تقسیم‌بندی می‌شود:

  • پوست سرد
  • پوست گرم

 

پوست‌های گرم متمایل به زرد یا سبز هستند. این در حالیست که پوست سرد بیشتر به سمت رنگ صورتی یا آبی متمایل است. جالب است بدانید برخی از افراد هر دو رنگ پوست را به طور همزمان دارند. در این حالت، این افراد باید رنگ عینک آفتابی را بر اساس رنگ مو یا رنگ چشم‌های خود انتخاب کنند.

 

برای رنگ پوست با تناژ گرم بهتر است عینک هم از میان رنگ‌های گرم انتخاب شود؛ مثل رنگ‌های بژ، قهوه‌ای، طلایی، صورتی، نارنجی، قرمز، زرد و البته رنگ سبز.

 

برای رنگ پوست با تناژ سرد بهتر است عینک آفتابی از میان رنگ‌های سرد همچون مشکی، توسی، صورتی‌ها، آبی‌ها و بنفش‌ها انتخاب شود.

 

فریم‌هایی که طرح پلنگی، ببری یا لاک‌پشتی دارند (ترکیبی از چند رنگ هستند) برای هر دو رنگ پوست مناسبند.

 

حالا که متوجه تفاوت رنگ‌های پوست شدید باید بدانید که این رنگ‌ها ممکن است روشن، متوسط یا تیره باشند. این مساله هم در انتخاب رنگ عینک آفتابی موثر است.

 

به طور کلی، عینک آفتابی شما باید بُعد جدیدی به چهره‌تان ببخشد. برای این منظور می‌توانید تناژ تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ پوست خود را برای فریم عینک در نظر بگیرید. با ایجاد چنان تضادی می‌توانید باعث افزایش جذابیت صورت خود شوید.

 

ست کردن لباس با عینک آفتابی بر اساس موقعیت و مراسم

شما برای انتخاب عینک آفتابی متناسب با لباس باید به مراسم و موقعیتی که قرار است در آن حاضر شوید هم توجه کنید. عینک آفتابی برای مراسم رسمی بهتر است به رنگ تیره و طرح کلاسیک باشد. چون برای لباس‌های رسمی همانند کت و شلوار نمی‌توانید مثلا از فریم سفید یا قرمز استفاده کنید.

 

یا برای کویر و ساحل که لباس‌های راحت و خنک به رنگ روشن دارید خوب است از عینک آفتابی جیوه‌ای یا آینه‌ای استفاده کنید.

 

برای مهمانی‌های دوستانه که لباس‌های رنگی می‌پوشیدآزادید از هر نوع عینک آفتابی که دوست دارید استفاده کنید.

 

به این نکته توجه داشته باشید که تمامی توصیه‌های ما در حد پیشنهاد هستند و شما ملزم به رعایت آنها نیستید. اما اگر این اصول را رعایت کنید خوش‌تیپ‌تر به‌نظر خواهید رسید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست