Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
19 شهریور 1401

ست کردن لباس رنگ بنفش چگونه است؟ استایل به سبک رنگ بنفش!

تاریخچه ای از استایل و لباس بنفش را بدانید! 

در تاریخچه غرب، رنگ بنفش تنها توسط قشر ثروتمند و اشراف استفاده میشد. دلیل این امر به خاطر تولید دشوار این رنگ پارچه بود. این رنگ منحصر به فرد بوده و تنها با استخراج آب از انواع حلزون های دریایی تولید میگردید. مقدار تولید شده رنگ بنفش، خیلی کم بود. آنها برای ساخت یک اونس از این پالت رنگی؛ به یک میلیون حلزون احتیاج داشتند. این فرآیند، برای اولین بار به وسیله فنیقیان باستانی ایجاد شد. در آن دوران، رنگ بنفش در لباسهای سلطنتی دیده میشد. همچنین این رنگ در سر تا سر خاور نزدیک و دریای مدیترانه از جمله توسط امپراطور روم مورد استفاده قرار میگرفت.

با انتخاب لباس هایی به رنگ بنفش، می توانید به راحتی در بین دیگران متمایز شوید! در این ساعت میخواهیم بپردازیم به ست کردن رنگ بنفش.لطفا با ما همراه باشید, بسیاری از مردم به اشتباه از این رنگ دوری می کنند. در واقع ترکیب لباس های بنفش کار چندان سختی نیست! در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که کدام رنگ ها با بنفش هماهنگ هستند و کدام قوانین را در مورد ست کردن آن ها باید رعایت کرد.

چه رنگ هایی با رنگ بنفش هماهنگ هستند و ست میشوند؟

بنفش به اصطلاح رنگ ثانویه است زیرا از ترکیب رنگهای اصلی قرمز و آبی ساخته شده است. به عنوان یک قاعده کلی، همه رنگهایی که با قرمز و آبی هماهنگ هستند، با بنفش نیز همخوانی دارند. با این حال، هنگام ترکیب کردن لباس ها، انتخاب رنگ بنفش مناسب نیز مهم است، زیرا آنچه با بنفش بادمجانی تیره خوب به نظر می رسد لزوماً در مورد بنفش روشن یا یاسی نیز صدق نمی کند

بنفش و نارنجی:
برای برخی از افراد، این ترکیب اصلاً جواب نمی دهد اما بسیاری از افراد مشهور و وبلاگ نویس های مد خلاف این را ثابت می کنند. پس اگر به این ترکیب رنگ علاقه دارید در انتخاب آن شک نکنید.

بنفش و سبز:
باید از ترکیب رنگ بنفش روشن و سبز خودداری کنید. اما از طرف دیگر بنفش تیره و سبز زمردی می تواند به لباس شما سبک سلطنتی بدهد. سبز پاستلی مانند نعناع با رنگ اسطوخودوس احساس بهاری ایجاد می کند.

بنفش و سیاه:
به ندرت امکان دارد که با انتخاب رنگ مشکی اشتباه کنید. ترکیب رنگ بنفش و مشکی در حال حاضر جزو محبوب ترین ترکیب ها در استایل خیابانی می باشد.

بنفش و صورتی:
این دو رنگ به خوبی با یکدیگر هماهنگ می شوند. وقتی رنگ های روشن یا رنگ های پاستلی را انتخاب می کنید، این ترکیب رنگ نیز بسیار دخترانه به نظر می رسد

چگونه باید پیراهن بنفش پوشید و به آن اکسسوری اضافه کرد؟

پیراهن‌ بنفش روشن انتخابی محبوب برای ساقدوش‌های عروس یا دیگر مهمان‌های عروسی است زیرا این رنگ به زیبایی با حال و هوای رمانتیک جشن‌های عروسی هماهنگ می‌شود. اگر می‌خواهید کمی پیراهن خود را جالب کنید، می‌توانید جزئیات زیبایی مانند آستین آف شولدر، یقه هفت باز یا کمر تنگ را به آن اضافه کنید.

روانشناسی رنگ بنفش در استایل و لباس ها را بدانید 

رنگ بنفش که ترکیبی از آبی و قرمز است، نماد وفاداری و نگرش سلطنتی میباشد. در دنیای مد و استایل، بنفش رنگی رمزآلود است که قدرت و اعتماد به نفس را تراوش میکند. این رنگ به دلیل داشتن ظاهری آرام بخش و شاداب با حس زنانگی و ظرافت همنشین میشود. شما میتوانید لباسهای زرق و برق دار بنفش را در استایل خود استفاده کنید.

این رنگ‌ها با دامن یا شلوار بنفش زیبا به نظر می‌رسند

ترکیب کردن دامن و شلوار بنفش سخت‌تر از ترکیب کردن لباس‌ها مشکی یا جین‌های آبی است، اما غیرممکن نیست! هنگام انتخاب کردن بلوز خود، باید آنهایی را انتخاب کنید که سفید ساده، طوسی، بژ و یا دارای دیزاین مشکی یا طرح‌های بنفش هستند. برای مثال، یک بلوز با طرح گلدار بنفش می‌تواند با دامن بنفش سِت شود البته اگر رنگ‌های بنفش آن دو به یکدیگر شبیه باشند. رنگ‌ها پاستلی مانند نعنایی، قرمز روشن یا زرد پاستیلی با ارغوانی زیبا به نظر می‌رسند

اصول ست کردن رنگ بنفش را بدانید

اکثر باید ها و نباید های ست کردن رنگ بنفش با اکثر رنگ های روشن دیگر مشترک است و اصلی ترین نکته هم ترکیب کردن رنگ بنفش با یک رنگ خنثی است. مثلا اگر از یک جوراب بنفش استفاده می‌کنید، سعی کنید رنگ شلوارتان خنثی و بژ باشد.

البته استفاده از رنگ های روشن دیگر هم غیر ممکن نیست اما کار نسبتا سختی است و اگر حتی بخشی از ست هم با بقیه هم خوانی نداشته باشد، به استایل شما آسیب خواهد زد و بهتر است با رنگ خنثی پیش بروید. به همین دلیل به کار گرفتن رنگ بنفش در کنار رنگ طوسی و بژ به مراتب امن تر و راحت تر است. همچنین رنگ آبی و سبز زیتونی هم گزینه های مناسبی برای استفاده در کنار رنگ بنفش هستند.

رنگ بنفش تاثیر خیلی زیادی روی صورت شما ندارد اما اگر بخش قابل توجهی از ست شما بنفش باشد و نزدیک صورتتان هم باشد، احتمالا پوستتان را صورتی تر نشان می دهد. این در حالتی است که پوست صورتتان روشن باشد اما اگر رنگ پوستتان تیره است، استفاده از طیف های سنگین تر رنگ بنفش توصیه می شود چراکه تداخلی با رنگ صورتتان نخواهد داشت.

سخن پایانی…

رنگ بنفش در گذشته برای انسان های عادی ممنوع بود و فقط پادشاهان اجازه استفاده از این رنگ را داشتند اما حالا شرایط کاملا تغییر کرده است و استفاده از این رنگ می تواند برای هرکسی یک ترکیب کلاسیک ایجاد کند.

اگر فرد محافظه کاری هستید، رنگ بنفش را فقط در اکسسوری ها یا نهایتا در پیرآهن های راه راه به کار ببرید اما اگر می خواهید یک قدم جلوتر بروید و استایلی منحصر به فرد ایجاد کنید، با رعایت نکات بالا از رنگ بنفش در لباس های بیشتری استفاده کنید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست