Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
12 مهر 1401

ست کردن لباس رنگ زرشکی چگونه است؟ + استایل لباس رنگ زرشکی

همه چیز در رابطه با ست کردن رنگ زرشکی

رنگ زرشکی با ترکیب رنگ های مختلفی ست می‌شود. از جمله این رنگ ها، رنگ سبز و بخصوص سبز ارتشی است. ترکیب سبز ارتشی، زرشکی و قهوه‌ای ست بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد. ترکیب دوم قرمز روشن با زرشکی است که معمولا با اکثر پوست‌ها و رنگ مو‌ها همخوانی دارد. قرار گرفتن رنگ زرشکی در کنار رنگ قرمز روشن حالت تندی قرمز را خنثی می‌کند. رنگ سوم محبوب در استایل ها صورتی کمرنگ است. این رنگ همانند رنگ سرخابی رنگی شاد و جوان پسند است. به علاوه رنگ صورتی را برای هر موقعیتی می‌توان استفاده کرد. ترکیب صورتی کمرنگ و زرشکی بسیار شیک و خاص است.

بهترین ست رنگ زرشکی در یک استایل رسمی چیست؟ 

اگر قصد دارید که استایلی رسمی برای حضور در جلسات و ادارت و حتی مهمانی های کاملا رسمی داشته باشید، انتخاب رنگ مشکی و سفید به عنوان رنگ ست با زرشکی بهترین انتخاب خواهد بود. همانطور که می دانید مشکی رنگی است که با هر رنگ دیگری هماهنگی خوبی به وجود می آورد و البته بر خلاف رنگ سفید می تواند تند و تیزی رنگ ها را بگیرید.

استفاده از رنگ کرمی و طلایی می تواند در خود لباس به کار رفته و یا از اکسسوری ها به این رنگ استفاده شود. بنابراین رنگ کرمی همراه با زرشکی نیز می تواند ترکیب خوبی برای استایل های رسمی و formal شما باشد. می‌توانید برای ست كردن رنگ زرشکی مانتو، از کیف و کفش کرمی همراه با شال و شلوار مشکی برای موقعیت های رسمی استفاده کنید و استایلی شیک داشته باشید.

بهترین رنگ‌ها برای ست کردن با زرشکی
در ست زرشکی می‌توان از رنگ‌های زیر استفاده کرد:

مشکی
طوسی
سبز ارتشی
قرمز روشن
صورتی روشن
آبی تیره
سفید
کرم
زرد
خردلی
در ادامه، با روش ست کردن رنگ زرشکی با دیگر رنگ‌ها آشنا می‌شویم.

استفاده از رنگ کرمی و طلایی می‌تواند در خود لباس به کار رفته و یا از اکسسوری‌ها به این رنگ استفاده شود؛ بنابراین رنگ کرمی همراه با زرشکی نیز می‌تواند ترکیب خوبی برای استایل‌های رسمی و فرمال شما باشد. می‌توانید از کیف و کفش کرمی همراه با یک مانتو زرشکی و شال و شلوار مشکی برای موقعیت‌های رسمی استفاده کنید و استایلی شیک داشته باشید.
ترکیب پیشنهادی سوم ما برای استایل رسمی برای ست رنگ زرشکی، رنگ خاکستری است. البته توصیه‌ای که در ترکیب رنگ خاکستری همراه با رنگ زرشکی داریم این است که هرگز از میزان مساوی از دو رنگ در استایل استفاده نکنید. بهترین میزان استفاده از ۷۵ درصد یک رنگ و ۲۵ درصد از رنگی دیگر است.
اگر می‌خواهید در محیط کاری خود شاداب‌تر به نظر برسید، ست رنگ زرشکی با زرد را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ترکیب رنگ برای کسانیست که دوست دارند از رنگ‌های متضاد و شاد استفاده کنند. این ترکیب تند و تیزی هر دو رنگ را بیشتر می‌کند..
یکی از انواع رنگ‌های مناسب برای ست کردن با رنگ زرشکی رنگ سبز ارتشی یا لجنی است. همچنین شما می‌توانید رنگ زرشکی را با رنگ قهوه‌ای ست کنید که در این حالت بهتر است رنگ کیف و کفش، و یا شال و روسری‌تان را سبز لجنی و یا قهوه‌ای انتخاب کنید. از طرفی پوشیدن مانتو زرشکی با شلوار جین زیبایی و جذابیت ظاهر شما را چند برابر می‌کند.
پیشنهاد دوم ما برای استایل خیابانی ست رنگ زرشکی و نارنجی است. چراکه رنگ نارنجی یکی دیگر از انواع رنگ‌های مناسب برای ست کردن با رنگ زرشکی است که بهتر است رنگ کیف و کفش و یا شال خود را نارنجی انتخاب کنید تا شیک‌ترو زیباتر از همیشه به نظر برسید.
ترکیب رنگ زرشکی با خاکستری یکی دیگر از انواع ست‌های شیک و متفاوت برای استایل خیابانی است و اگر شما می‌خواهید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید، بهتر است از ترکیب این دو رنگ استفاده کنید.

اکسسوری های زرشکی را با چه رنگ غالب دیگری ست کنیم تا جذاب شویم؟ 

شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که تمایل به استفاده از رنگ زرشکی در استایل خود دارید، اما نمی‌خواهید غالب رنگ استایل شما زرشکی باشد. احتمالا انتخاب شما در این حالت، کیف و کفش، کلاه، جوراب های بلند ساق دار، ساعت، کراوات و یا حتی شال زرشکی باشد. این اقلام با اینکه بخش کوچکی از کل استایل را شامل می‌شود، اما برای ست کردن رنگ زرشکی در این حالت نیز باید از رنگ های مکمل رنگ زرشکی به طور صحیحی استفاده کرد.

اغلب دختران و پسرانی که از کفش و کلاه زرشکی استفاده می‌کنند در کنار آن، رنگ های غالب زرد، آبی روشن، سورمه ای، مشکی و سفید را در استایل خود بکار برده اند. در تصاویر زیر نمونه ای این نوع استایل ها با رنگ زرشکی مشاهده می‌کنید.

ست رنگ زرشکی رنگی پرطرفدار برای فصل پاییز کدامند 

جالب است بدانید، در میان مکمل‌های رنگی مختلفی که برای ست رنگ زرشکی نام بردیم، رنگ‌های طوسی و زرد برای فصل پاییز جزو ترندترین رنگ‌های بفروش رفته است. چرا که پاییز رنگ برگ‌های زرد و قرمز خشک شده است. حال اگر رنگ طوسی را در زمینه آتشین پاییزی استفاده کنید، استایل شما جلوه بیشتری خواهد داشت. از طرفی استفاده از رنگ زرد نیز در ست رنگ زرشکی هماهنگ با رنگ طبیعت در این فصل خواهد بود.
شاید تاکنون سوژه‌های اسپرت برای عکاسی‌ها در فصل پاییز را دیده باشید. اغلب استایل‌های اسپرت در این فصل با ست رنگ زرشکی و زرد و طوسی انجام می‌شود. این رنگ‌ها هم می‌توانند به صورت جدا با رنگ زرشکی بکار روند و هم می‌توانید باهم در استایل پاییزی خود از آن‌ها استفاده کنید. ناگفته نماند که بوت‌های قهوه‌ای یا عسلی و مشکی در این فصل، به شیک‌تر دیده شدن استایل شما کمک زیادی می‌کند.

ست لباس مجلسی زرشکی با رنگهای جذاب و شیک

کرم و طلایی از انواع رنگهای مناسب برای ست کردن با زرشکی به شمار می روند و شما می توانید کیف و کفش مجلسی خود را از بین این رنگهای زیبا و شیک انتخاب کنید.

ست مانتو زرشکی با انواع رنگهای زیبا و مناسب

یکی از انواع رنگهای مناسب برای ست کردن با زرشکی، سبز ارتشی یا لجنی است همچنین شما می توانید زرشکی را با قهوه ای ست کنید که بهتر است رنگهای کیف و کفش؛ و یا شال و روسری تان را سبز لجنی و یا قهوه ای انتخاب کنید همچنین پوشیدن مانتو زرشکی با شلوار جین زیبایی و جذابیت ظاهر شما را چند برابر می کند.

استایل رسمی با رنگ زرشکی 

اگر می خواهید به یک جلسه رسمی و یا یک مهمانی رسمی بروید، باز هم رنگ زرشکی در استایل شما بسیار ایده آل است، البته به شرطی که از رنگ مشکی و سفید هم در استایل خود استفاده کنید. در واقع رنگ مشکی که با هر رنگی در استایل شما همخوانی دارد و می تواند به خوبی تند و تیزی رنگ ها را بگیرد. حتی از رنگ کرمی و طلایی هم می توانید استفاده کنید، اگر لباس شما تنها یک پیراهن بلند و یا کوتاه زرشکی است، می‌توانید از رنگ کرم و یا طلایی برای اکسسوری های خود استفاده کنید و استایل خود را خاص تر کنید.
رنگ کرمی در استایل زرشکی شما بسیار جذاب است. اگر مانتوی شما زرشکی است، استفاده از کیف و کفش زرشکی بسیار گزینه خوبی است. 

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست