Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
21 مهر 1401

ست کردن پالتو زمستانه چگونه است؟ + ویژگی پالتو زمستانی را بدانید!

همه چیز در رابطه با ست کردن پالتو

فصل زمستان و سرما هوا تمام افراد رو مجاب میکنه تا از پوشش گرم استفاده کنند تا هم بتونن به راحتی در بیرون از منزل به فعالیت بپردازند و هم از دیدن زیبایی های فصل زمستان لذت ببرند.

اگر چه انتخاب های خیلی زیادی از جمله کاپشن، ژاکت، پلیور، هودی و … برای آقایان در فصل زمستان وجود داره اما برخی از آقایان ترجیح میدهند تا با پوشیدن پالتو مردانه، هم استایل جذاب تر و منحصر به فردتری داشته باشند و هم در روزهای سرد زمستانی گرم بمانند. خوشبختانه این روزها طراحان لباس تمام سلیقه ها رو در نظر گرفته اند و پالتوهای مردانه و پسرانه جذاب و متنوعی رو طراحی و تولید کرده اند تا پاسخگوی نیاز تمام قشرها و سلیقه های مردانه باشند و از این طریق باعث شدند تا آقایان هم بتونن انتخاب های بهتر و مناسب تری برای استایل زمستانی خودشون داشته باشند.

برای انتخاب، خرید و پوشیدن پالتو مردانه بایدها و نبایدهایی وجود داره که در این بخش از زیبامون دات کام به تعدادی از این موارد اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید و اطلاعات خودتون رو در این زمینه افزایش بدید و با استفاده از این اطلاعات، هم انتخاب بهتری داشته باشید و هم استایلتون رو چند درجه بهتر و جذاب تر کنید!

پالتو مردانه ظاهری کاملا کلاسیک برای آقایان ایجاد میکنه و این ظاهر به این زودی ها از سبک و مُد خارج نمیشن! بهتره در انتخاب و خرید پالتو، به سراغ مدل هایی برید که بلندی اون، تا روی زانو و حتی مقداری کوتاه تر باشه. زیرا این مدل از پالتوها چندین سال هست که طرفداران خیلی زیادی دارن و آزمایش خودشون رو پس دادن و کمک میکنند تا استایل شما عالی تر به نظر برسه.

البته انتخاب اندازه پالتو به قد شما بستگی داره. اگر شما مردی کوتاه قد هستید، بهتره پالتویی که تا روی زانو یا کمی کوتاه تر رو انتخاب کنید و اگر مردی بلند قد هستید، بهتره به سراغ پالتویی که تا روی زانو و یا کمی بلندتر هست بروید. اما اگر دارای قد متوسط هستید، پالتویی که اندازه آن تا روی زانو هست، میتونه جز انتخاب های عالی و کاملا مناسب باشه.

پالتوهای بسیار بلندی که تا روی مچ پا هستند، ممکنه این طور به نظر برسند که احساس گرما خیلی بیشتری رو به همراه دارند اما این سبک از پالتو ها برای اقایان، بسیار قدیمی بوده و جذابیت استایل شما رو خیلی کمتر میکنه

استایل چهار دکمه

پالتوهای جدید و شیک، طرح چهار دکمه است. اگر برای یک جلسه یا رویداد رسمی می روید یک ظاهر مدرن به لباس خود اضافه کنید. علاوه براین می توان آن را برای مهمانی های معمولی بپوشید.

پالتو یقه ایستاده مردانه

این مدل پالتو با یقه ایستاده در فصل زمستان مرسوم هستند. شما می توانید آنها را برای رویدادهای نیمه رسمی برای ظاهری جدید بپوشید ، و ما تضمین می کنیم که تمام توجهات را به خود جلب خواهید کرد!

ست پالتو با یک کلاه زمستانی

کلاه ها از نظر مردان زیبا به نظر می رسند و شما می توانید زمستان امسال آن را با یکی از پالتوهای خود با یک پیراهن چهارخانه شطرنجی ست کنید. شما همچنین می توانید از عینک هایی با فریم جسورانه استفاده کنید تا ظاهر شیک و ظریفی به خود بدهید.

ست پالتو مردانه با هودی

هودی ها در چند سال اخیر بسیار ترند شده اند و بسیاری از افراد در زمستان و هوای سرد، اولین انتخابشان هودی ست.اما ممکن است در هوای خیلی سرد فقط در یک هودی احساس سرما کنید. پالتوی بلند شطرنجی شیک و تمام عیار روی کاپشن و شلوار جین ، به همراه کلاه پیک دار، استایل جذابی برای شما خواهد بود.

اندازه قد پالتو مردانه مناسب چقدر است؟

بطور معمول، تقریباً قد تمام پالتو‌ها بـه مچ پا و یا زیر زانو می رسند. این پالتو‌هاي تمام قد اغلب انتخاب محبوبی در بین آقایان اسـت، زیرا این پالتو‌ها برای طیف وسیعی از اندام‌ها تعریف شده اند… برای مثال، افرادی کـه کمی در ناحیه شکم و پهلو گرد هستند! امروزه اکثر مردان جوان پالتو‌هاي روی زانو یا بالاتر را ترجیح می دهند.

این پالتو‌ها اغلب انتخاب آقایان خوش هیکل و افرادی اسـت کـه ترجیح میدهند کـه کت بـه بدنشان نزدیک باشد. این گزینه برای افرادی کـه مجبورند مرتب از اتومبیل خارج شوند، مناسب اسـت. بهتر اسـت بـه این نکته توجه داشته باشید کـه پالتو‌هاي بلند، علاوه بر گرمایش بیشتر، ظاهر کلاسی تری بشما خواهند داد.

اندازه آستین پالتو

آستین‌هاي پالتو مردانه باید بطور کامل آستین کت و شلوار و پیراهن را بپوشاند و حتی کمی بلندتر بنظر برسند.بـه گزارش سایت پارس ناز بـه این ترتیب، هنگام پوشیدن دستکش، نباید روی مچ دست خود احساس سرما کنید.

ترکیب رنگ در ست پالتو مردانه:

اگر فردی رسمی پوش هستید که کت و شلوار می پوشید، پس حتما به تناژ رنگ پالتو مردانه خود و یا کت و شلوارتان توجه کنید .

و سعی کنید تا حدالامکان از یک رنگ نباشند. البته این مسئله یک رنگ نبودنن مختص به کت شلوار و پالتوی مردانه شما می باشد.

وگرنه ست کردن رنگ پالتو مردانه شما با پیراهن و کراوات منجر به افزیش جذابیت استایل زمستانی شما می شود.

یک توصیه ی دیگر در مورد ست پالتو مردانه این است که از یک پالتو برای تمامی کت شلوار هایتان و استایل های زمستانی خود استفاده نکنید .

به طور مثال :شما هیچ گاه نمی توانید از یک پالتو هم در مجالس و مهمانی ها و هم در مکان های رسمی مانند :محل کار و یا ادارات استفاده کنید.

تا جایی که ممکن است در ست پالتو مردانه خود از تیشرت استفاده نکنید .اما اگر می خواهید از تشرت استفاده کنید .بهتر است به جای پالتو از کاپشن های مردانه استفاده کنید.

نکات مهم برای خرید ست پالتو مردانه:

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید پالتو مردانه  باید رعایت شود .توجه به استایل، رنگ پوست و قد می باشد. سعی کنید پالتو هایی که تهیه  می کنید متناسب با سلیقه و استایل شما باشد.

به طور مثال اگر شما فردی هستید، که از رنگ های تیره برای پوشش خود استفاده می کنید. خرید یک پالتو به رنگ روشن فقط می تواند یک هزینه اضافی باشد. در حالی که هیچ کاربردی ندارد.

از دیگر نکاتی که در خرید پالتو مردانه و یا ست پالتو مردانه اهمیت دارد. این است که حتما باید به جنس و کیفیت پارچه توجه کنند.

به دلیل این که قسمت های بالای پالتو بیشتر از جنس خز و یا چرم به کار برده می شود .

قیمت بالایی دارند پس باید در نگهداری از این پالتو ها دقت کافی و بالایی را به خرج دهید.

از دیگر نکاتی که در خرید پالتو مردانه بسیار اهمیت دارد. این است که پالتویی که خریداری می کنید دقیقا متناسب با سایز شما باشد.

به بیان دیگر پالتویی که خریداری می کنید. نه خیلی بزرگ تر و نه خیلی تنگ باشد برایتان  دقیقا سایز خودتان باشد.

یکی از دلایلی که گفته می شود پالتو باید دقیقا اندازه باشد.این است که چون پالتو در فصل زمستان بکاربرده می شود.

و در این فصل لباس های زیادی پوشیده می شود .پالتو سایزی باشد که شما به راحتی بتوانید تکان بخورید .و آزادی عم داشته باشید.

از دیگر نکاتی که به آن باید توجه شود این است ،که اگر شما می خواهید همراه با ست پالتو مردانه ی خود کت و شلوار بپوشید.

حتما پالتویی که می پوشید یک سایز از کت و شلوارتان باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست