Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
15 مهر 1401

ست کردن پیراهن با شلوار چگونه است؟ + ست پیراهن با شلوار جین!

همه چیز در رابطه با ست کردن پیراهن با شلوار

بسیاری از افراد در ست کردن شلوار جین خود دچار مشکل هستن، شلوار جین را می‌توان به‌ راحتی با هر لباسی ست کرد، البته می‌توان به همان راحتی هم در ست کردن شلوار جین با لباس اشتباه کرد. برخلاف برخی از پارچه‌ها که به‌سختی با انواع لباس ست می‌شوند، جین با هر لباس و طرحی ست میشود.

شلوار جین مردانه در رنگ ها و جنس های مختلفی تولید می شوند اما عمده ترین انتخاب آقایان در استایل های روزمره شلوار جین مشکی و آبی است که میتوان از پیراهن و یا تیشرت برای ست کردن با آن استفاده کرد

بهترین پیراهن برای ست کردن با شلوار جین چیست

همان‌طور که گفته شد، ست کردن شلوار جین با پیراهن کار سختی نیست اما لازم است شما فردی خلاق و البته باسلیقه باشید تا بتوانید ست زیبایی را برای خود رقم بزنید. استفاده از پیراهن، بلوز، دُرس، کت و… برای ست کردن شلوار جین بسیار مناسب است. اما انتخاب یکی از آن‌ها به‌عنوان بهترین پیراهن برای ست کردن با شلوار جین کار آسانی نیست. چراکه ست کردن شلوار جین با بلوز ممکن است برای فردی بسیار مناسب باشد و استایلی شیک برای او به دنبال داشته باشد و برعکس برای فردی دیگر استفاده از بلوز چندان مناسب نباشد و پیراهن بهترین گزینه باشد.

ازاین‌رو ست کردن شلوار جین با پیراهن و یا بلوز و هر لباس دیگری بستگی به فرد دارد. اما اگر به دنبال راهکارهای مناسبی برای ست کردن شلوار جین با پیراهن هستید بهتر است بدانید که پوشیدن پیراهن‌های تک‌رنگ با شلوار جین همیشه در اولویت است و می‌تواند شیک‌ترین ترکیب را برای شما رقم بزند. همچنین باید در نظر داشته باشید که پوشیدن لباس سرتاپا جین شاید سال‌های قبل طرفدار نداشت، اما امروزه بسیار مد شده است و به همین دلیل استفاده از پیراهن‌های لی می‌تواند گزینه جذابی باشد. در نظر داشته باشید که در ست کردن شلوار جین با پیراهن استفاده از لباس و شلوارهایی با رنگ متضاد می‌تواند زیبایی خاصی را خلق کند و جدا از زیبایی ظاهری استفاده از این ترفند می‌تواند شما را چاق‌تر و یا لاغرتر نشان دهد. همچنین در این میان از ست کردن شلوارجین با کفش غافل نشوید.

ست کردن شلوار و پیراهن چگونه است

بعد از ست شلوار و کفش نوبت به ست کردن شلوار و پیراهن است.در این جا برای شما چند پیشنهاد ست کردن پنج گروه از انواع پیراهن را داریم و امیدواریم در کنار سایر مقالات برای پوشش آقایان، در انتخاب بهتر ترکیب لباس به شما کمک کند.

انتخاب پیراهن مهم است، نه به دلیل رنگ و طرح آن، بلکه به خاطر ترکیبی که با شلوار و یا کت و شلوار شما می سازد. هرچند که هر کدام از آقایان بسته به سبک پوشش و یا علاقه ای که به نوع خاصی از پیراهن دارند، آنها را متفاوت انتخاب می کنند اما می توان برای ست کردن آنها با انواع لباس، قوانین کلی و کوچکی پیدا کرد.

پیراهن آستین کوتاه

می تواند گزینه ی خوبی برای روزهای تابستان باشد، به شرط آنکه روی آن کت رسمی نپوشید و یا در صورت ضرورت پوشیدن کت، یک کت اسپرت انتخاب کنید. این پیراهن ها بسته به طرح آنها با انواع شلوارهای پارچه‌ ای، کتان و یا جین ست می‌شوند. قانون طرح ریز و درشت را که بالا به آن اشاره کردیم برای این پیراهن ها نیز رعایت کنید. فقط این نکته را به یاد داشته باشید که بستن کراوات با پیراهن های آستین کوتاه، همیشه ترجیح دوم شما باشد، بهترین پیراهن برای بستن کراوات، پیراهن رسمی آستین بلند است.

پیراهن رنگ تیره

اگر ترکیب آنها با لباس های دیگر درست انتخاب شود، انتخاب های شیک و محافظه کارانه ای هستند اما برای انتخاب آنها در موقعیت های مختلف، باید هوشمندانه عمل کرد. انتخاب یک پیراهن تیره و یک شلوار روشن بسته به اینکه سبک پوشش شما چیست، انتخاب مناسبی است. اما برای این نوع پیراهن ها معمولا ممنوعیت ست کردن با شلوار وجود ندارد. فقط اگر پیراهن تیره رنگ با دکمه های نارنجی دارید، لطفا آن را با شلوار صورتی نپوشید!

پیراهن تک رنگ

اگر رسمی باشند، معمولاً رنگ های تند و بسیار گرم ندارند؛ اما برای مهمانی های شب با کراوات ها پررنگ تر و یا براق قابل ست کردن هستند. آنچه برای ست کردن پیراهن های تک رنگ با کت و شلوار و کراوات مهم است، ترکیب رنگ نهایی و نیز محل استفاده ی آنهاست.

پیراهن های تک رنگ با قالب اسپرت برای ست شدن با شلوارهای جین سرمه ای و نیز کتان خاکی بسیار مناسب هستند.

آیا می‌توان شلوار جین زاپ‌دار را با پیراهن ست کرد

به هیچ عنوان نباید این مدل شلوار را با پیراهن پوشید. نکته‌ی کلی درباره‌ی پوشیدن جین با پیراهن، پر کردن شکاف بین استایل رسمی و غیررسمی است و هدف این است که بدون پوشیدن شلوار یا کت‌و‌شلوار رسمی ظاهر و استایل خوبی با آن‌ها ایجاد کنیم.

شلوارهای زاپ‌دار مشکلات بسیار زیادی را در استایل مردانه به وجود می‌آورند از جمله:

    تضاد بسیار زیادی با رسمیت پیراهن دکمه‌دار دارند.

    ظاهر غیر رسمی آن‌ها با پیراهن ست نمی‌شود.

    شلوارهای زاپ‌دار تنها مناسب آقایانی هستند که کمتر از ۲۰‌ سال سن دارند.

توصیه می‌شود یک شلوار جین راسته‌ی تیره رنگ ساده‌ی تک رنگ که زاپ‌دار نباشد و مدل کلاسیکی داشته باشد را انتخاب کنید.

پیراهن چهارخانه

یک پیراهن زیبای غیر رسمی است که در صورت ریز و یا محو بودن طرح چهارخانه ی آن به عنوان یک پیراهن رسمی با شلوار پارچه ای و یا کت و شلوار رسمی نیز قابل پوشیدن است. پیشنهاد می کنیم که اگر قرار است پیراهنی با طرح چهارخانه ی درشت را با کت و شلوار به تن کنید، حداقل در زمره لباس های کمرنگ دسته بندی شود؛ پوشیدن یک پیراهن چهارخانه‌ی درشت با ترکیب رنگ نارنجی و سرمه ای چندان رسمی به نظر نمی رسد! برای ست کردن شلوار اسپرت با این پیراهن ها در انتخاب انواع کتان یا جین آزاد هستید.

کدام پیراهن‌ها به خوبی با شلوار جین ست می‌شوند؟

انتخاب کردن پیراهن برای ست کردن با شلوار جین ساده‌تر است. بسیاری از پیراهن‌ها هنگامی که به درستی با شلوار جین ست شوند، استایل مناسبی را به وجود می‌آورند. تنها مواردی که نمی‌توان با شلوار جین ست کرد عبارتند از:

    پیراهن‌های دارای سرآستین فرانسوی

    پیراهن یقه بالدار

    پیراهن پلیسه

    پیراهن رسمی مناسب پوشیدن با کت‌و‌شلوار

این پیراهن‌ها جزو رسمی‌ترین پیراهن‌های مردانه هستند. پوشیدن این پیراهن‌ها با شلوار جین بیانگر این موضوع است که اصول استایل مردانه را نمی‌شناسید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست