Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
3 آذر 1401

ست کردن کفش با کمربند چگونه است ؟

همه چی درباره ست کردن کمربند با کفش!

هرگز، هرگز، هرگز کمربندي که رنگي کاملاً متفاوت با کفش شما داشته باشد نبنديد!!!

 

چرم کاکتوس این را “قانون شماره 1” نامگذاری می کند: رنگ کفش مردانه و کمربند نمی توانند با هم در تضاد باشند..

 

قانون شماره 2″ چرم کاکتوس: رنگ کفش و رنگ کمربند شما باید دقیقاً مطابقت داشته باشند. کفش مشکی با کمربند مشکی، کفش قهوه ای با کمربند قهوه ای و غیره”.

 

اما وقتی می‌گوییم باید «دقیقاً» مطابقت داشته باشد، منظور چیست؟

طیف ها و تنوع های زیادی در هر رنگ وجود دارد و اگر کفش مردانه و کمربند شما دقیقاً یک رنگ باشد، قطعاً بهترین به نظر خواهید رسید. به همین دلیل است که شرکت‌های تولید کفش برای هر جفت کفش یک کمربند همسان می‌فروشند. از منظر تجاری، ما معتقدیم که فروش کمربند مناسب برای شرکت‌های کفش یک ضرورت مطلق و انتخاب را برای مشتریان آسان می کند.

 

همه اینها گفته می شود، اگر تطابق رنگ “به اندازه کافی نزدیک” باشد، همچنان می توانید ضعیف به نظر برسید. در واقع، داشتن یک کمربند که یک رنگ سایه میانی از یک گروه رنگی در کمد لباس شما انتخابی هوشمندانه است.

 

به عبارت دیگر، شما باید یک کمربند چرم قهوه‌ای متوسط ​​و مشکی متوسط ​​داشته باشید، چرا که آنها تقریباً با هر رنگ کفش مردانه که می‌پوشید، مناسب هستند. اگر غیررسمی لباس می پوشید، فقط باید سایه رنگ را برای کمربند و کفش مردانه به اندازه کافی نزدیک کنید.

 

کفش‌های مشکی: در حقیقت، وقتی صحبت از کفش‌های مشکی رنگ می‌شود، تطبیق رنگ کمربند هرگز مشکلی ندارد، زیرا مشکی مشکی است. مسلماً برای ست کردن کمربند چرم با کفش چرم همیشه با کفش مشکی کمربند مشکی بپوشید! به همین سادگی.

 

کفش مردانه مجلسی قهوه‌ای: اگر کفش‌هایتان قهوه‌ای روشن است، کمربند قهوه‌ای روشن را تا حد امکان بپوشید. اگر قهوه‌ای تیره‌تر هستند، از رنگ قهوه‌ای تیره‌تر استفاده کنید و همانطور که گفتیم، پوشیدن یک کمربند قهوه ای با سایه متوسط ​​با هر سایه ای از کفش قهوه ای همیشه قابل قبول است (حتی اگر ایده آل نباشد).

 

کفش رسمی مردانه خاکستری یا آبی: هیچ کس از شما انتظار ندارد کمربند آبی یا خاکستری داشته باشید. اگر یکی از این رنگ کمربندها را دارید، فوق العاده است. آن را برای کفش خاکستری آبی خود ست کنید. اما اگر کمربند با این رنگ ها ندارید، فقط با کمربند رنگ قهوه ای که فکر می کنید کفش شما را به درستی تکمیل می کند، استفاده کنید.

 

باز هم، وقتی صحبت از ترکیب‌های رنگی مانند این به میان می‌آید، فقط مطمئن شوید که با هم در تضاد نیستند. علاوه بر آن، هر کمربند با رنگ خنثی که با کفش می‌آید، کاملاً خوب است.

 

کفش‌ کتونی: وقتی صحبت از کفش‌هایی مانند کفش‌ کتانی یا کفش اسپرت به میان می آید، یک کمربند قهوه‌ای معمولی همیشه خوب عمل می‌کند. در غیر این صورت، با کمربندهای بافته شده معمولی که ممکن است تعدادی رنگ در آنها وجود داشته باشد، به راحتی می توانید کفش کتونی خود را با کمربند ست کنید.

 

باز هم، فقط مطمئن شوید که قانون شماره 1 را زیر پا نمی گذارید و رنگ های کمربند با کفش های شما تداخل ندارند.

 

اساساً رنگ کمربند خود را تا حد امکان به کفش چرم خود نزدیک کنید و البته مطمئن شوید که با هم تداخل نمی کند (طبق قانون شماره 1). در اینجا نکاتی برای خلاصه کردن این قوانین وجود دارد:

 

«کفش و کمربند

لازم نیست کاملاً مطابقت داشته باشند،

اما همیشه مطمئن باشید

که با هم تضاد نداشته باشند.!»

 

نکته دوم ست کردن کفش با رنگ فلز کمربند

فلزاتی که در کفش‌ها وجود دارد (سگک‌های کفش)، لازم است با فلز کمربند هم‌خوانی داشته باشد. به‌عنوان مثال، زمانی که فلز کفشتان به رنگ طلایی است، فلز کمربندتان نیز به همین رنگ باشد.

 

توجه!

شما برای زیبایی استایل خود می‌توانید رنگ فلزات کمربند و کفش خود را با رنگ ساعت یا جواهرتان ست نمایید.

 

نکته سوم رابطه جنس شلوار با رنگ کمربند

به‌طور معمول شلوارهای لی با کمربندهایی که رنگ مشکی دارند به خوبی ترکیب می‌شوند و زیبایی استایل شما را دو برابر می‌کنند. اما شلوارهای کتان را می‌توان با رنگ‌های روشن مانند کمربندهای قهوه‌ای استایل کرد.

 

ترکیب های جذاب کمربند و کفش مردانه

نکاتی که در بالا گفته شد، به استایلتان زیبایی می‌بخشد، اما گاهی قانون‌شکنی نیز می‌تواند تیپ شما را خاص کند.

 

ست شدن با سگک (فلز روی کمربند)

ایده بسیار خوبی است که سگک کمربند را با سبک پوشش‌تان ست کنید. برای مثال، اگر ساعت شما دسته فلزی بوده و رنگش نقره‌ای است، سگک کمربند را فلزی و به رنگ نقره‌ای انتخاب کنید.

 

چگونه می توان کفش، کمربند و سایر اجزا را با کمربند ست کرد؟

اولین چیزی باید بیشترین تمرکز را بر روی آن داشته باشید، رنگ چرم کفش شما است. بعد از بافت چرم و در آخر نیز سگک فلزی کفش. همیشه سعی کنید که رنگ، بافت چرم و رنگ فلزی کمربند و کفش با سایر لوازم جانبی شما مطابقت داشته باشد.

 

در ابتدا درست کردن ست کمربند مردانه آسان به نظر می رسد؛ اما وقتی کمی دقت کنید متوجه می شوید که امر چندان ساده ای هم نیست. زیرا در هنگام ست کردن باید به تمامی اجزا دقت داشته باشید. برای مثال کیف، ساعت، سنجاق یقه، میله کراوات یا خیلی موارد دیگر هستند که در هنگام ست کردن باید به آن ها دقت داشته باشید. نگران نباشید ما در اینجا با چند مرحله ساده نحوه انجام این کار را به شما آموزش می دهیم.

 

جمع بندی

در این مقاله راجع به ست کمربند مردانه پرداختیم و در مورد آن صحبت کردیم. پس از خواندن مقاله باید متوجه شده باشید که درست کردن یک ست کمربند اصلا کار سختی نیست. زیرا با رعایت یک سری قوانین ساده در هنگام خرید می توان یک ست زیبا را درست کرد و از استفاده آن لذت برد. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده و به شما در ایجاد یک ست کمربند کمک کرده باشد

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست