Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
23 آبان 1401

ست کردن کفش چگونه است؟

همه چی درباره ست کردن کفش!

ست کردن کفش با لباس یکی از مواردی است که در هنگام خرید بایستی به آن توجه کرد. شاید به تنهایی کفش یا لباس بسیار زیبایی را انتخاب کرده اید ولی اگر به هماهنگی و هارمونی کفش و لباستان توجه نکنید نه تنها زیبا بلکه بسیار ناهماهنگ به نظر دیگران خواهید رسید.

 

یک درجه تیره

معمولا در انتخاب رنگ کفش، کیف و سایر اکسسوری‌ها باید به رنگی که در پیراهن یا مانتو به عنوان رنگ مرجع قرار داده‌اید، توجه کنید. قانون کلی این است که بهتر است رنگ کفش از رنگ مرجع یک درجه تیره‌ یا روشن تر باشد.

 

این کار باعث ایجاد زیبایی بیشتر در ست لباس‌تان خواهد شد. برای مثال وقتی پیراهن آبی روشن پوشیده اید، خوب است که رنگ کفش تان آبی ملایم یا نسبتا تیره باشد یا وقتی پیراهن تان قهوه ای است، با خیال راحت یکی از کفش های Nude یا رنگ پوست را بپوشید. انتخاب رنگ کرم هم در کنار لباس های قهوه ای، گزینه خوبی خواهد بود.

 

ست کردن رنگ کفش و لباس‌ها در خانم‌ها

 

  • ست کردن کفش طوسی رنگ با لباس‌ها

رنگ طوسی کفش‌ها هم در استایل‌های مجلسی مناسب است هم در استایل‌های اسپرت، در تیپ‌های مجلسی بهتر است در کنار کفش‌های طوسی از لباس‌های رنگ روشن، مثل: سفید و صورتی استفاده شود تا جلوه‌ای خاص را به شما بدهد. و در تیپ‌های اسپرت می‌توان از لباس‌های رنگ خنثی مانند مشکی، آبی یا سرمه‌ای در کنار این کفش‌ها استفاده نمود.

 

  • ست کردن کفش صورتی رنگ با لباس‌ها

کفش‌های صورتی رنگی جوان پسندانه است که هر دو کاربرد اسپرت و رسمی را پوشش می‌دهند، اگر قرار است از آن‌ها برای مراسم رسمی استفاده کنید، محدودیتی برای استفاده از لباس‌ها با رنگ‌های متفاوت کنار آن‌ها ندارید، البته لباس‌های رنگ سبز هارمونی جذابی در کنار کفش‌های صورتی در تیپ‌های مجلسی ایجاد می‌کنند.

 

اما اگر قرار است در استریت استایل یا اسپورت استایل از کفش صورتی استفاده کنید بهتر است در کنار آن‌ها از لباس‌های طوسی و شلوارهای جین یا شلوارهای کتان مشکی و سورمه‌ای استفاده کنید. همچنین برای محیط اداری هم می‌توانید در کنار لباس‌های سفید و مانتوهای خاکستری از آن‌ها استفاده کنید.

 

ست کردن رنگ کفش و لباس‌ها در آقایان

 

  • نسخه ثابتی نمی‌توان پیچید

قانون کلی و نسخه ثابتی برای انتخاب رنگ کفش و متناسب کردن آن با رنگ لباس ها نیست، چون انتخاب رنگ کفش به نوع و جنس کفش هم مرتبط می‌شود. مثلا در کفش‌های رسمی رنگ‌های مشکی و تیره بهترین گزینه بوده، اما برای کفش‌های کتانی بهترین گزینه‌ها رنگ‌های روشن هستند.

 

  • هر طیف رنگی مزایای خاص خودش را دارد

مثلا رنگ‌های تیره دیرتر کثیف می‌شوند، رنگ‌های سفید شادترین تیپ‌ها را می‌سازند یا رنگ‌های خنثی با بیشترین لباس‌ها ست می‌شوند.

 

  • ست کردن کفش مشکی رنگ با لباس‌ها

رنگ مشکی مزایای زیادی دارد، از جمله اینکه در دنیای استایل و مد یک رنگ بسیار سازگار است و با اکثر رنگ‌های لباس‌ها سازگاری دارد، سخت کثیف شده و دیرتر چروک و کهنگی را نمایان می‌کند، پس داشتن یک کفش مشکی چه مدل رسمی چه کالج و چه بوت یا نیم‌بوت گزینه مناسبی برای استفاده با لباس‌های مختلف است.

 

به عنوان مثال در تیپ‌های رسمی یا مجلسی کفش مشکی را می‌توانید با شلوارهای هم رنگ، سرمه‌ای، خاکستری یا حتی سفید بپوشید و ست کنید. اگر تیپ‌تان تیپ رسمی است بهتر است تناژ رنگ مشکی تیره‌تر و براق‌تر بوده و اگر تیپ‌تان به سمت اسپرت بودن پیش می‌رود می‌توانید سراغ تناژهای روشن‌تر رنگ مشکی بروید و آن را به همراه شلوارهای جین روشن بپوشید.

 

مزایای ست کردن رنگ کفش و لباس‌ها

دغدغه‌های بالا ممکن است بارها و بارها برای بسیاری از شما خوانندگان عزیز، چه خانم چه آقایان پیش آمده باشد؛ به طوری که بسیاری از افراد به دلیل بلد نبودن اینکه چه رنگی از کفش‌ها و چه رنگی از لباس‌ها را می‌توانند با هم ست کنند، علی‌رغم میل باطنی‌شان قید تیپ‌های مدرن و خوش رنگ را زده و برای انسجام بین رنگ لباس‌ها وکفش‌شان به رنگ‌های مشکی یا خنثی دیگر روی می‌آورند.

 

خب این هم روشی است! اما تعداد انتخاب‌های شما را بسیار پایین می‌آورد، در حالی که با آموزش و یادگرفتن رنگ‌های انطباق‌پذیر کفش و لباس‌ها پنجره‌ای به روی دنیایی از استایل‌های رنگارنگ و حرفه‌ای به روی شما باز می‌شود.

 

ضرورت ست کردن رنگ کفش‌ها و لباس‌ها

به نظر شما چه عواملی در زیبا و جذاب به نظر رسیدن تیپ و استایل شما بیشترین اهمیت‌ها را دارد؟ مدل و طراحی لباس‌ها، جنس لباس‌ها، رنگ لباس‌ها، مدل و طرح کفش و … بله همه این عوامل در کنار هم می‌تواند تاثیرات فراوانی روی جذابیت استایل ما بگذارد؛ اما عاملی وجود دارد که اگر به آن بی‌توجهی کنید، به تنهایی می‌تواند اثر تمام عوامل بالا را خنثی کرده یا حتی تاثیر بسیار بدی روی ظاهر و استایل شما داشته باشد: هماهنگی و هارمونی بین رنگ لباس‌ها و کفش.

 

یکی از پر رنگ‌ترین دغدغه‌ها برای رفتن به مراسم یا جایی داشتن پوشش مناسب و از آن مهمتر جذاب برای آن شرایط است، شاید معروف‌تر این است که خانم‌ها قبل از رفتن به جایی دائما می‌پرسند:

 

حالا چی بپوشم، اما واقعا این دغدغه مختص خانم‌ها نیست، بسیاری از آقایان هم به جذابیت و مناسب بودن ظاهرشان اهمیت می‌دهند. این سوال که چی بپوشم صرفا مختص لباس‌ها و مدل‌شان نیست، کفش‌ها هم بسیار اثرگذارند و بازهم می‌گوییم متناسب بودن این رنگ‌ها با هم. این موضوع آنقدر جا افتاده است که ست بودن رنگ و ظاهر کفش‌ها با اجزای مختلفی از لباس‌ها به یکی از اصول و ملزومات حرفه‌ای شدن تیپ و ظاهر تبدیل شده است.

 

رنگ کفش مناسب برای ست کردن با لباس سفید

شلوار سفید یکی از گزینه هایی است که می توانید در انتخاب رنگ کفش برای آن دست و دلباز باشید سفید پایه همه رنگ هاست و با همه رنگ ها می تواند ست شود با این حال شلوار سفید را با کفش های سیاه و سفید در یک تیپ معمولی یا اداری نپوشید زیرا این ست با یکدیگر همخوانی ندارد و باعث می‌شود که شما کمی گستاخ و پرمدعا به نظر برسید

 

چه رنگ کفشی را با لباس بژ ست کنیم

اگر به شلوار بژ علاقمند هستید سعی کنید یک جفت کفش رنگ روشن را انتخاب کنید هرگز سعی نکنید که با کفشهای رنگ تیره مانند کفش مشکی شلوار بپوشید زیرا یک کنتراست ایجاد می‌کند و به هیچ وجه این کنتراست برای جذاب بودن خوب نیست

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست