Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
28 آبان 1401

ست کردن کمربند مردانه چگونه است؟

همه چی درباره ست ست کردن کمربند مردانه!

امروزه کمربند مردانه به عنوان یکی از اجزای اصلی مد و لباس آقایان شناخته می شود. برای ست کردن کمربند با کت شلوار اصول و قوانینی وجود دارد. استفاده از کمربند مردانه به استایل شما حالتی رسمی و پر قدرت می دهد و انتخاب خوبی برای مجالس مهم و رسمی است به عنوان مثال در حین خرید کت و شلوار دامادی و یا حتی شخصی دوزی کت شلوار باید به فکر کمربند مناسب برای لباس خود باشید.

 

کمربند مردانه یکی از قدیمی ترین اکسسوری های مورد استفاده آقایان است. با ست کردن کمربند با کت شلوار میتوانید یک استایل جذاب ایجاد کنید. استفاده از کمربند به شما حالتی رسمی و مردانه می دهد. در عین حال شما را فردی مقتدر و با اعتماد به نفس نشان می دهد.

 

برای داشتن استایل شیک و رسمی با کت شلوار استفاده از کمربند ضروری است. امروزه کمربند جایگاه مدرنی در صنعت مد آقایان پیدا کرده است و از کلیشه های قدیمی فاصله گرفته است. وظیفه کمربند در گذشته فقط برای نگه داشتن شلوار روی کمر آقایان بوده است. اما امروزه این اکسسوری پر طرفدار به عنوان یکی از ابزار های تاثیر گذار در خوش پوشی آقایان شناخته می شود.

 

آقایان خوش پوش همواره توجه ویژه ای به ست کردن کمربند با کت شلوار دارند. در این متن نکاتی را مرور میکنیم که به شما در ست کردن کمربند با کت شلوار کمک میکند.

 

انتخاب رنگ کمربند مردانه

رنگ کمربند مردانه مهمترین عامل انتخاب در ست کردن کمربند مردانه با کت شلوار است. برای انتخاب صحیح باید به رنگ کفش و رنگ پارچه کت شلوار خود توجه کنید. اگر پارچه شما روشن است بهتر است رنگی تیره تر انتخاب کنید.

 

اگر رنگ پارچه تیره باشد هم می توانید رنگ تیره و یا رنگ کمی روشن تر انتخاب کنید. برای پارچه مشکی فقط مجاز به استفاده از رنگ مشکی هستید. نکته کلیدی این است که رنگ کفش و کمربند حتما باید یکی باشد.

 

اگر کفش مشکی می پوشید کمربند تان باید حتما مشکی باشد. البته حتما لازم نیست که دقیقا رنگ ها مشابه باشد. به عنوان مثال رنگ کفش می تواند کمی تیره تر از کمربند یا برعکس باشد. در هر صورت کفش و کمربند باید در یک طیف رنگی باشد. اگر کیف دستی دارید و لباستان مخصوص محیط کار است بهتر است کیف, کفش و کمربند در یک طیف رنگ باشد. پرکاربردترین رنگ های مورد استفاده در ست کردن کمربند مردانه با کت شلوار مشکی, قهوه ایی زرشکی, خاکستری و آبی است.

 

کمربند مردانه قهوه ایی تقریبا با اکثر رنگ ها به جز مشکی و سفید همخوانی دارد. اگر میخواهید کمی متفاوت باشد و یک استایل چشم گیر داشته باشید می توانید از این رنگ استفاده کنید. ترکیب پارچه سورمه ای با کمربند و کفش قهوه ایی بسیار زیبا و پر طرفدار است.

 

بهتر است برای ست کردن کمربند با کت شلوار با رنگ های تیره مانند خاکستری و زغالی از قهوه ای تیره استفاده کنید و برای ست کردن کمربند با کت شلوار با رنگ های روشن تر مانند کرم از قهوه ایی روشن تر استفاده کنید.

 

 

 

کمربند مشکی با تمام رنگ ها سازگار است. حتی می توانید آن را با پارچه سفید یا رنگی مثل قرمز بپوشید.

 

کمربند زرشکی و ماهاگونی را بهتر است با رنگ هایی مانند سورمه ای و یا آبی تیره ست کنید که ترکیب زیبا و خاصی است. اگر کراوات زرشکی یا پوشت قرمز را با ترکیب ست کنید نتیجه یک استایل فوق العاده خواهد بود. اگر می خواهید استایل منحصر به فردی داشته باشید, استفاده از این رنگ می تواند انتخاب متفاوت و خوبی باشد.

 

کمربند خاکستری و آبی را می توانید با رنگ های هم خانواده ست کنید. به عنوان مثال پارچه کمی تیره تر یا کمی روشن تر از رنگ کمربند ترکیب مناسبی است.

 

چند نکته در انتخاب کمربند مردانه

برای ست کردن کمربند مردانه کت شلوار بهتر است از کمربند مردانه باریک استفاده کنید. به طور کل کمربند باریک رسمی تر است. هرچه کمربند پهن تر شود از استایل رسمی به سمت استایل روزمره میرویم.

 

به عنوان مثال معمولا شلوار جین را با کمربند پهن و شلوار پارچه ای را با کمربند باریک می پوشند.

 

کمربند مردانه باید کاملا اندازه باشد و وظیفه اصلی خودش را که نگه داشتن کمر شلوار است به خوبی انجام دهد. کمربند را خیلی کیپ یا خیلی گشاد نبندید. اگر از کمربند مناسب استفاده شود شلوار شما خوش فرم تر روی تن شما می نشیند. طول کمربند هم نباید خیلی بلند یا خیلی کوتاه باشد.

 

اگر اندام لاغری دارید از کمربند های پهن تر استفاده کنید تا با ایجاد خطای دید شما را کمی چاق تر نشان دهد.

 

اگر چاق هستید کمربند را خیلی سفت نبندید. استفاده صحیح از کمربند می تواند بزرگی شکم را تا حدودی بپوشاند.

 

برای تیپ رسمی هرچه سگک کمربند ساده تر باشد بهتر است. به طور کل سگک کوچکتر رسمی تر است. هیچ وقت کت شلوار را با کمربندی با سگک بزرگ یا پر از طرح و نگین نپوشید. اگر ریز نقش هستید از کمربندی با سگک کوچک استفاده کنید.

 

سگک ها انواع مختلفی دارند در برخی مواقع از فلزهای گران قیمت مانند نقره و برنج ساخته می شود که جزو کالاهای لوکس حساب می شود. می توان سگک کمربند را به طور سفارشی با طرح دلخواه ساخت و یک استایل متفاوت ایجاد کرد.

 

کمربندهای کژوال

کمربندهای کژوال لزوما چرم نیستند و سگک آنها می‌تواند طرحی خاص داشته باشد 

این کمربندها برای موقعیت‌های غیررسمی و کژوال مناسب‌اند. برای انتخاب کمربند کژوال محدودیت کمتری دارید و می‌توانید طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها را بپوشید. سگک آنها بزرگتر است و بیشتر از ۳ سانتی‌متر هستند. جنس آنها معمولا چرم، جیر، طناب، برزنت و پنبه است.

 

چرمی که برای کمربند کژوال استفاده می‌کنند معمولا ناصاف و ناهموار است و دوخت روی آن می‌تواند از رنگی متضاد از چرم باشد. سگک آنها ضخیم و مات است و کمتر پیش می‌آید صیقلی باشد. تنوع بیشتری دارند و می‌توانید آنها را با شلوار جین، چینو و حتی شلوارک بپوشید.

 

ست کردن رنگ کمربند مردانه با کفش

یکی از مهم‌ترین قوانین مد ست كردن كمربند مردانه با کفش و یا حتی جنس این دو است. دلیل این قانون این است که افراد با دیدن هم رنگی و هم جنسی در کمربند و کفش به تحلیل تیپ شما می‌پردازند. این نوع ست كردن كمربند مردانه باعث جلب توجه و زیبایی تیپ می‌شود.

 

از طرف دیگر، بهتر است این قانون را گسترده تر کنیم؛ ست کردن جنس کمربند با جنس کفش! کفش‌ها معمولا سه جنس دارند: کرباس، چرم و چرم جیر. تنها کاری که باید بکنید این است که جنس این دو را یکی انتخاب کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست