Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
3 آذر 1401

ست کردن کیف با کفش چگونه است؟

همه چی درباره ست کردن کیف و کفش !

در اوایل دهه ۱۹۵۰ میلادی، اکسسوری‌ها در پوشش زنان نقش زیاد مهمی نداشتند؛‌ یعنی خانم‌ها به داشتن چنین چیزهایی در تیپ و ظاهر خود توجه نمی‌کردند. بعد از جنگ جهانی دوم میل و اشتیاق به پوشیدن اکسسوری‌ها از بین رفته بود و حتی فروش کیف هم رشد و رونقی نداشت.

 

برای بازگرداندن رونق به بازار اکسسوری‌ها، تبلیغات‌چی‌ها به‌میان آمدند و ایده ست‌کردن کیف و کفش‌ها را پیشنهاد دادند. دیگر تمام برنامه‌های تلویزیونی، مجلات و روزنامه‌ها پُر از تصاویر زنانی شده بود که کیف و کفش‌های هماهنگ به تن داشتند. تبلیغات کار خودش را کرده بود. بله! در تمام اروپا و آمریکا، خانم‌ها به‌دنبال خرید کیف و کفش‌های هماهنگ بودند.

 

کنار هم قرارگرفتن کیف‌ها و کفش‌های هماهنگ در فروشگاه‌ها روند خرید این دو کالا در کنار یکدیگر را رشد چشم‌گیری داده بود. روند رونق خرید کیف و کفش‌های ست تا حوالی سال ۲۰۱۳ میلادی ادامه داشت؛ یعنی زمانی که بحران سنگین اقتصادی به دنیا تحمیل شد و بار دیگر نیازها و اولویت‌های خریداران تغییر کرد.

 

حالا دیگر، خبری از میل و اشتیاق به ست‌کردن کیف و کفش نبود. وضعیت بد اقتصادی همیشه روی خواسته‌ها و نیازهای مشتریان اثر می‌گذارد. بحران ۲۰۱۳ هم از این قاعده مستثنی نبود.

 

انتخاب رنگ های ظاهرا بی ربط

واقعیت جالب دنیای فشن این است که خیلی از قواعد آن به مرور زمان تغییر پیدا می کنند؛ چیزهایی که تا دیروز تابو بودند، امروز بدون هیچ اشکالی مورد استفاده قرار می گیرند و زیبا تلقی می شوند. یکی از این قواعد هم استفاده از رنگ هایی است که ظاهرا هیچ مناسبتی با هم ندارند، اما در واقع به هم می آیند.

 

فرض کنید یک کوله پشتی سرخابی خوش رنگ دارید و دوست دارید دارید برای آن کفش متفاوتی پیدا کنید تا استایل دخترانه یا زنانه جذابتری بسازید. در این شرایط انتخاب یک کتونی یا کفش راحتی نارنجی تند می تواند تنالیته زیبایی از رنگ ها را در استایل شما به نمایش بگذارد که تا همین چند سال پیش پذیرفته شده نبود؛ اما حالا طرفداران زیادی دارد.

 

ست کردن کیف با شلوار و دامن

قانون دور در دور و نزدیک در نزدیک ریاضی را خاطرتان هست؟ این قانون را می توانید در مد و لباس هم به کار ببرید. برای مثال می توانید به جای اینکه رنگ کیفتان را با کفشتان ست کنید؛ آن را با دامن یا شلوارتان هماهنگ کنید و کفشی بپوشید که به رنگ بلوز، مانتو یا حتی شال شما بیاید. این مورد از روش های ست کردن کیف و کفش نظم بیشتری به استایل خانم ها می دهد و زیبایی بیشتری برایشان به دنبال خواهد داشت.

توجه به جنس کیف و کفش

همان طور که هر رنگی پیام مخصوص به خودش را دارد، هر متریال یا جنسی هم پیام خاص خودش را انتقال می دهد. به همین دلیل بهتر است جنس کیف و کفش را طوری انتخاب کنید که در نهایت به هم بیایند؛ برای مثال در تابستان اگر کیف پارچه ای در دست می گیرید، خوب است که کفش خنک یا پارچه ای بپوشید و کمتر سراغ کفش های جلو بسته و چرمی بروید. اگر جنس کفشتان جیر است، بهتر است جنس کیفتان هم جیر باشد یا حداقل بخش کوچکی از آن از پارچه جیر تهیه شده باشد. همین نکات به ظاهر جزئی به شما کمک می کنند برای خودتان استایلی شیک و جذاب بسازید.

مناسب اندام خود کیف انتخاب کنید

 اگر لاغر هستید کیف های خیلی بزرگ برای شما مناسب نیستند زیرا قطعاً در پشت کیف پنهان خواهید بود و اندازه کیف باعث می‌شود شما ظریف‌تر از آنچه که هستید دیده شوید.

 

  • اگر اندام درشتی دارید بهتر است از کیف های خیلی کوچک استفاده نکنید زیرا این کیف ها اصلاً دیده نخواهند شد و اتفاقاً وقتی کنار اندام شما قرار می‌گیرد، در قیاس با کیف قرار می‌گیرید و بزرگ اندام تر دیده می‌شوید. بهترین گزینه برای افراد درشت اندام کیف های متوسط یا بزرگ است. اما به شرطی که کیف خیلی بزرگ نیز نباشد.

 

  • برای اینکه بلند تر به نظر برسید از کیف هایی متوسط و کوچک با بند بلند استفاده کنید.

 

  • اگر قد بلندی دارید شما آزادید از هر کیفی استفاده کنید.

 

هماهنگی جنس کیف با استایل

همان طور که می‌دانید کیف ها در تنوع جنس و طرح و رنگ متفاوتی در بازار موجود هستند.

 

کیفی را برای ست کردن انتخاب کنید که با استایل شما همخوانی داشته باشد. به طور مثال با یک استایل کلاسیک کیف سنتی یا مکرومه ست نکنید. کیف های مکرومه را در استایل های کژوال، بوهو و ماکسیمال استفاده کنید.

 

کفش‌های ساده یا پر زرق و برق

کیف و کفش‌های طرح دار معمولا پیچیدگی بیشتری برای ست شدن دارند. اما اصول کلی که در این زمینه وجود دارد این است که کیف و کفش طرح دار باید با لباس ساده مورد استفاده قرار گیرد. مثلا گزینه‌های مناسب برای دورهمی‌های صمیمانه می‌تواند کفش پاشنه بلند جلو بسته، کفش لژدار و یا کالج باشد و کیف‌های ساده و کتان هم در کنار این موارد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

 استفاده از اکسسوری‌های جذاب

این موضوع را با مثالی برای شما توضیح می‌دهیم. وقتی می‌خواهید به طور مثال ست طوسی و صورتی را بپوشید اما کیف صورتی رنگ ندارید. در چنین شرایطی اکسسوری‌های مختلفی وجود دارد تا بتوانید این ست را کامل کنید. شما می‌توانید از مواردی مثل شال یا دستمال گردن یا حتی پیکسل استفاده کنید و ترکیب رنگ را در ست خود رعایت کنید. فقط این مهم است که خود را محدود نکنید و از خلاقیت خود استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست