Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 شهریور 1401

سرهمی بچگانه چیست؟ + انواع سرهمی بچگانه را بشناسید!

سرهمی بچگانه دخترانه اگرچه ظاهری جدید ندارد و سال‌ها است که مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در این دو سال اخیر مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. در میان تمام لباس‌های بچگانه، خرید سرهمی بچگانه دخترانه یک انتخاب هوشمند خواهد بود، چرا که شما می‌توانید این مدل لباس بچگانه را با چند لباس دیگر ست کنید تا استایل کودکتان جذاب و متفاوت شود.

در این مقاله سعی کردیم ۵ مدل سرهمی بچگانه دخترانه به شما معرفی کنیم تا با مدل و کاربرد هر یک آشنا شوید و بتوانید لباس‌های دیگر را به سادگی با آن ست کنید. در واقع هنگامی مدل لباس بچگانه دخترانه جذاب می‌شود که انتخاب مناسبی در ست کردن لباس‌ها با یکدیگر داشته باشید.

انواع متفاوت لباس سرهمی بچگانه دخترانه را بدانید!

به طور کلی سرهمی بچگانه دخترانه به دو گروه تقسیم می‌شود: گروه اول سرهمی است که نیازی به پوشیدن لباس زیر ندارد و همچون تاپ سرهمی دخترانه است و گروه دوم سرهمی است که باید کودکتان یک لباس زیرِ سرهمی به تن کند. معمولاً این نوع سرهمی را می‌توانید در فصل پاییز نیز به تن فرزندتان کنید که در ادامه مقاله به آن می‌پردازیم.

توصیه می‌کنیم در صورتی که کودکتان می‌تواند تا حدودی مدل لباس‌ بچگانه یا رنگ لباس‌هایش را انتخاب کند، به او حق انتخاب بدهید، چرا که این مسئله باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و عزت نفس او می‌گردد و از ظاهر خود راضی و خوشحال می‌شود.

 سرهمی بچگانه دخترانه جین، لباسی محبوب بین بچه ها!

در میان تمام مدل‌های سرهمی، سرهمی جین دخترانه محبوب‌تر است، چرا که این مدل سرهمی بچگانه هرگز قدیمی و تکراری نمی‌شود و شما می‌توانید آن را با لباس‌های گوناگون در طرح و رنگ‌های متفاوت و جذاب به تن فرزندتان کنید تا استایل به‌روز و زیبا داشته باشد.

این مدل سرهمی بچگانه دخترانه جین در گروه سرهمی‌های دوم که پیش از این ذکر کردیم قرار دارد. به بیان دیگر شما می‌توانید تیشرت بچگانه یا بلوز جذابی زیر این مدل سرهمی جین به تن دخترتان کنید تا استایل تابستانه و اسپرت زیبایی داشته باشد.

با این حال شما می‌توانید خرید سرهمی بچگانه جین بلند را در اولویت خود قرار دهید تا در فصل پاییز آن را همراه با پلیور بچگانه به تن کند و در عین زیبایی از سرما نیز در امان بماند. البته ناگفته نماند که سرهمی جین بچگانه را می‌توانید با انواع سویشرت دخترانه نیز به تن کودکتان کنید که هر رنگی به راحتی با لباس جین بچگانه ست می‌شود و تجربه خرید آنلاین یا حضوری را برایتان ساده می‌کند.

سرهمی جین بچگانه ظاهری اسپرت دارد، بنابراین خرید کفش اسپرت دخترانه انتخاب بهتر و مناسبی خواهد بود تا ظاهر اسپرت لباس حفظ شود. همچنین شما می‌توانید کفش اسپرت بچگانه را در رنگ‌های متفاوت تهیه کنید، چرا که رنگ سرهمی جین بچگانه با هر رنگ کفشی به سادگی ست می‌شود.

سرهمی بچگانه دخترانه نخی لباسی خنک و‌عالی!

سرهمی بچگانه دخترانه نخی جنس خنکی دارد که کودکتان می‌توان در تابستان این لباس بچگانه به تن کند. از مزیت‌های این مدل سرهمی بچگانه می‌توان به جنس راحت و خنک و رنگ‌های متفاوت آن اشاره کرد. معمولاً طراحان و تولیدکنندگان این مدل سرهمی دخترانه را در طرح گل‌دار، خال‌خالی، راه‌راه یا ساده  ارائه می‌دهند که بهتر است بدانید سرهمی طرح‌دار بچگانه نیز طرفداران بسیاری دارد.

این مدل سرهمی بچگانه دخترانه اسپرت را می‌توانید با کفش تخت راحتی بچگانه ست کنید و رنگ کفش را می‌توانید بر اساس طرح روی سرهمی یا یک رنگ مکمل با لباس بچگانه انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که معمولاً سرهمی نخی بچگانه جنس کشی و انعطاف‌پذیر ندارد و ممکن است کودکتان هنگام راه رفتن یا بازی کردن دچار مشکل شود.

از این رو توصیه می‌کنیم سایز لباس بچگانه مناسبی برای فرزندتان تهیه کنید تا کمی در تنش آزاد باشد و بتواند به راحتی به فعالیت و بازی بپردازد و در عین حال استایل بچگانه جذاب و منحصربه‌فردی نیز تجربه کند. در واقع توجه به سایز لباس بچگانه اهمیت بسیاری دارد که در ظاهر و راحتی لباس بچگانه تأثیر مستقیم می‌گذارد.

سرهمی عروسکی بچگانه مناسب زمستان!

این روزها خرید سرهمی عروسکی بچگانه بسیار محبوب است. این مدل سرهمی به عنوان تِم مهمانی‌های کودکانه یا به عنوان یک لباس خانگی بچگانه زمستانه کاربرد دارد که ظاهر آن هر کودکی را مجذوب خود می‌کند.

در واقع اگر نمی‌دانید که چه هدیه‌ای به فرزندتان بدهید، خرید سرهمی عروسکی دخترانه بچگانه را به شما توصیه می‌کنیم. از مدل‌های محبوب این مدل سرهمی بچگانه می‌توان به مدل سرهمی عروسکی یونی‌کورن (اسب تک شاخ)، خرس، شیر، پلنگ، خرگوش و موش اشاره کرد که ظاهری بامزه و فانتزی دارند.

 سرهمی بچگانه دخترانه مجلسی، لباسی مخصوص دورهمی ها!

اگر می‌خواهید برای یک مهمانی همچون تولد یا دورهمی برای فرزندتان لباس شیک بچگانه تهیه کنید، خرید سرهمی بچگانه دخترانه مجلسی را به شما توصیه می‌کنیم. این مدل سرهمی ظاهری جذاب دارد که معمولاً یقه یا طرح پارچه متفاوتی دارد.

پارچه نخی و پارچه حریر پرکاربردترین پارچه‌هایی هستند که برای طراحی و تولید سرهمی بچگانه دخترانه مجلسی به کار می‌روند که ظاهر لباس بچگانه را نیز جذاب و متفاوت می‌کند. معمولاً طراحان برای تولید سرهمی دخترانه مجلسی از رنگ‌های تیره همچون مشکی، طوسی، سبز تیره، آبی کاربنی یا زرشکی استفاده می‌کنند که این رنگ‌ها برای یک لباس مجلسی بچگانه انتخاب مناسبی است.

شما می‌توانید خرید کفش مجلسی بچگانه یا کفش تخت را در اولویت خود قرار دهید، چرا که این مدل کفش‌ها همراه با سرهمی بچگانه دخترانه مجلسی، ظاهری منحصربه‌فرد خواهد داشت. همچنین یک کیف مجلسی بچگانه استایل کودکتان را کامل و جذاب می‌کند.

شما می‌توانید کیف دوشی بچگانه یا کیف مجلسی چرم بچگانه انتخاب کنید. همچنین ست کیف و کفش مجلسی بچگانه هم‌رنگ نیز انتخاب مناسبی همراه با سرهمی مجلسی دخترانه خواهد بود. ناگفته نماند که این مدل سرهمی یک ایده خوب و جذاب برای ست لباس مادر و دختر است.

سرهمی دخترانه اسپرت برای کودکان ۵ سال به بالا!

اگر می‌خواهید برای فرزند ۵ سال به بالایتان لباس اسپرت جذابی تهیه کنید که در مهمانی یا استایل خیابانی به تن کند، خرید سرهمی دخترانه اسپرت را توصیه می‌کنیم. معمولاً این مدل سرهمی دخترانه به گونه‌ای است که باید یک لباس دیگر به تن شود. بنابراین انتخاب لباس برای استایل کژوال جذاب بچگانه اهمیت دارد.

در صورتی که مدل سرهمی دخترانه اسپرت ساده است، شما می‌توانید از بلوز طرح‌دار دخترانه شیک بهره‌مند شوید. اما اگر مدل سرهمی دخترانه اسپرت طرح‌دار است، خرید بلوز دخترانه ساده انتخاب بهتری خواهد بود، چرا که در غیر این صورت استایل دخترانه شلوغ و نامتناسب می‌شود.

از مزیت‌‌های سرهمی دخترانه اسپرت می‌توان به چهار فصل بودن آن اشاره کرد. به بیان دیگر شما می‌توانید در فصل‌های سرد و گرم سال از آن استفاده کنید و با لباس‌های گوناگونی ظاهر فرزندتان را جذاب و خاص نمایید. در این صورت در فصل گرم سال می‌توانید از تیشرت دخترانه و در فصل سرد سال از پلیور دخترانه بهره‌مند شود.

اما نکته‌ای که باقی می‌ماند، انتخاب رنگ و ست کردن رنگ لباس دخترانه با سرهمی است. معمولاً سرهمی بچگانه دخترانه اسپرت را در رنگ‌های روشن همچون سبز، قرمز، زرد، آبی یا بنفش تولید می‌کنند که ظاهری شاد و جذاب دارد. بنابراین بهترین رنگ بلوز، پلیور یا تیشرت دخترانه می‌تواند در طیف رنگ‌های پاستلی یا کم‌رنگ یا سفید و کرم باشد که با هر رنگی به سادگی ست می‌شود.

اگر می‌خواهید کفش مناسبی با سرهمی دخترانه اسپرت ست کنید، خرید کفش اسپرت دخترانه را توصیه می‌کنیم. کفش آل‌استار و کفش کتانی دخترانه نیز انتخاب‌های خوبی هستند که استایل کژوال دخترتان را متمایز و زیبا می‌کند.

کلام آخر…

با مطالعه این پست شما میتوانید برای فرزندان دلبندتان سرهمی هایی جذاب و مناسب تهیه کنید. امید واریم توانسته باشیم  در حد توانمان به شما کمک کرده باشیم تا خریدی به صرفه و آگاهانه ایی داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست