Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
21 آذر 1401

سنجاق سر چیست ؟ + انواع سنجاق مو!

همه چی درباره سنجاق سر!

سنجاق سر یکی از بهترین وسایل درست کردن مو است که کاربردهای بیشماری دارد. اینکه چطور از آنها استفاده درست نماییم اهمیت زیادی در ظاهر موها دارد.

 

سنجاق سر یکی از بهترین وسایل درست کردن مو است که کاربردهای بیشماری دارد. اینکه چطور از آنها استفاده درست نماییم اهمیت زیادی در ظاهر موها دارد.

 

برای آنکه سنجاق بهتر روی موهایتان بماند، باید قسمت موجدار آن به سمت سرتان باشد. قسمت صاف لیز می خورد و خوب روی موها نمی ماند.

سنجاق های رنگی را امتحان کنید

اگر تمام سنجاق سرهایی که در خانه دارید، مشکی ساده هستند، می توانید برای ایجاد تنوع بدون صرف هزینه زیاد آن ها را با لاک یا اسپری رنگ کنید. رنگ مورد علاقه خود را بردارید و شروع به رنگ کردن سنجاق سرهای خود کنید. می توانید آن ها را به صورت تک رنگ و ساده رنگ کنید یا از چند رنگ برای زیباتر کردن یک سنجاق استفاده کنید.

این کاملا به سلیقه و نظر شخصی شما بستگی دارد. اگر موهای شما تیره است، از رنگ های روشن استفاده کنید که جلوه فوق العاده ای در موهای شما داشته باشد. اگر هم موهای روشنی دارید از رنگ های تیره و پررنگ استفاده کنید. مدل هایی که می توانید با این سنجاق ها ایجاد کنید بی نهایت زیاد است. در ادامه چند مدل زیبا را به شما معرفی می کنیم.

انواع سنجاق مویی بر اساس کاربرد

سنجاق مویی سرگرد کنگره‌دار طلائی

این مدل سنجاق مویی برای ایجاد برخی شینیون‌ها مخصوصاً در موهای بلوند، زمانی که نیاز به ثبات موقتی مو برای لایه‌های بالاتر شینیون است مورداستفاده قرار می‌گیرد و یا برای زدن اسپری مو که خیال شما را از بابت تکان نخوردن حالت موها راحت می‌کند.

 

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سبک بودن، مقاومت در برابر فشار، آسیب نرساندن به مو، نداشتن حتی ذره‌ای پلیسه و … اشاره کرد.

 

سنجاق شینیون جعبه نارنجی

جنس سنجاق شینیون جعبه نارنجی از فلز قوی بوده و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. این شرکت سنجاق سازی با استفاده از بهترین متریال‌ها و دستگاه‌های روز، سنجاق‌های با کیفیتی در ۲ سایز کاربردی وارد بازار کرده و به مصرف‌کننده کمک می‌کند تا انتخاب ساده‌تر و باکیفیت‌تری داشته باشد. سنجاق جعبه نارنجی نیز برای فیکس نهایی کار شما در شینیون و بافت به کار می‌رود. 

 

از دیگر ویژگی‌های این سنجاق می‌توان به فوق‌العاده سبک بودن، مناسب برای استفاده شخصی و سالنی، بدون داشتن ذره‌ای پلیسه و … اشاره کرد.

 

زمانی که مشغول ایجاد لایه‌های زیرین شینیون هستید، برای استحکام آن یک عدد از این محصول را وارد موها کرده و بعد از آن اسپری نگه دارنده مو را بزنید و با خیال راحت مطمئن باشید که شینیون موی شما خراب نمی‌شود.

 

سنجاق سر مجلسی

سنجاق سر مجلسی همان‌طور که از نامش می‌توان حدس زد دارای طرح‌هایی خاص و درخشان است تا با زیبایی خود باعث جلوه‌ی بیشتر موها شود.

 

این سنجاق‌ها عموماً به انواع سنگ‌های قیمتی، جواهرات نیمه‌قیمتی یا سنگ‌های فیک و شیشه‌های رنگی مزین شده‌اند تا در مجالس و مهمانی‌های مختلف برق بزنند. البته ممکن است از جنس‌های ارزشمند دیگری همانند مروارید یا صدف نیز ساخته شده باشند.

 

سنجاق سرهای ساده

سنجاق سرهای ساده هیچ شکل خاصی ندارند و صرفاً در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند. این مدل از یک قطعه مفتول فنری خم شده ساخته می‌شود. این قسمت خمیده با فشار انگشتان دست باز می‌شود و مو لای آن قرار می‌گیرد.

 

با برداشتن فشار، مو در جای خود نگه داشته می‌شود. مدل‌های ساده معمولاً در انواع پلاستیکی یا فلزی ساخته می‌شود

.

 سنجاق مویی مشکی

این سنجاق‌سر برای شینیون‌کاران عزیز که می‌خواهند در حین کار مدل شینیون خود را فیکس نهایی کنند استفاده می‌شود؛ همچنین برای شینیون‌های چندلایه از این مدل سنجاق می‌توان استفاده کرد. جنس این مدل سنجاق از فلز قوی بوده و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. 

یکی از مسائلی که معمولاً شینیون‌کاران با آن درگیر هستند، این است که حین استفاده از سنجاق مویی به دلیل اینکه تمرکز بیشتری روی کار می‌گذارند، ممکن است پلیسه‌های فلزی یا قسمت‌های اضافة محصولات بی‌کیفیت وارد دستشان شده و به آنها یا مدلشان آسیب بزند.

سنجاق مویی مشکی باکیفیت بالا پلیسه زدایی شده و شما می‌توانید با خیال راحت در حین کار دست خود را وارد جعبه محصول کرده و یکی از آنها را برای استفاده بردارید و مطمئن باشید که آسیبی به شما نمی‌زند.

سنجاق مویی مشکی

اشتباهات رایج در استفاده از سنجاق سر

حالا که با انواع سنجاق‌های سر آشنا شدید، زمان آن رسیده که روش صحیح استفاده از آن را نیز بیاموزید. چون استفاده از این وسیله‌ی ساده و دم‌دستی به آن آسانی که تصور می‌کنید نیست.

گیر دادن حجم زیادی از موها در سنجاق سر

وقتی فقط برای حجم و دسته‌ی نازکی از موها از سنجاق استفاده می‌کنید، ممکن است سنجاق سر بخورد و در جای خود ثابت نماند. برای رفع این مشکل لازم نیست حجم موها را بیشتر از آن چیزی که می‌خواهید افزایش دهید

. فقط کافی است دسته‌ی نازک موها را بتابانید تا قطر ضخیم‌تری پیدا کند و سپس روی آن را سنجاق بزنید. به همین سادگی.

بستن سنجاق روی موهای خیس

از دیگر اشتباه‌های رایج در مورد استفاده از سنجاق سر، بستن آن روی موهای خیس است. وقتی قبل از خشک شدن مو به آن سنجاق می‌زنید، مو در پروسه‌ی خشک شدن حالت سنجاق را به خود می‌گیرد که نتیجه‌ی نهایی اصلاً زیبا نیست.

بهتر است تا خشک شدن موها صبر کنید و سپس به آن سنجاق بزنید؛ مگر اینکه بخواهید رد سنجاق روی موهایتان بماند.

نصب آن روی موها از جهت نادرست

آیا شما هم سنجاق سر را طوری روی موها قرار می‌دهید که سمت لبه‌دار آن رو به بالا باشد؟ خب! اولین اشتباهتان همین جاست. چون آن شیارها برای ثابت نگه داشتن سنجاق روی سر طراحی شده است و اگر آن را رو به بیرون بگذارید، در واقع عملکرد اصلی سنجاق را زیر سؤال برده‌اید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست