Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
6 آبان 1401

سوتین مجلسی چیست ؟ + انواع سوتین کدامند ؟!

همه چی درباره سوتین مجلسی !

از آنجا که داشتن ظاهری زیبا برای خانم ها اهمیت خاصی دارد .وقتی به مهمانی یا مجلسی دعوت می شویم یکی از موضوعاتی که ذهن خانم ها را درگیر می کند انتخاب لباس مجلسی مناسب آن مهمانی است.بعد از انتخاب لباس سوال مهم تری بوجود می آید که پاسخ آن برای بسیاری از خانم ها سخت تر از سوال اول است. این سوال که :چگونه سوتین مجلسی مناسب برای لباس مجلسی و مهمانی خود را انتخاب کنیم؟

برای بسیاری از لباس های مجلسی باز و دکلته انتخاب سوتین مناسب کار سختی است که علاوه بر فرم دهی به سینه ها از زیر لباس بیرون نزند.همینطور برای لباس های مجلسی پوشیده نیز انتخاب سوتین مناسب که فرم پستان ها را ایستاده به سمت بالا و جلو نشان دهد جلوه و زیبایی لباس مان را دوچندان می کند.
وقتی در چنین موقعیتی قرار می گیریم برای انتخاب سوتین مجلسی مناسب لباس مان آشنایی با انواع سوتین مجلسی و کاربرد آنها می تواند راه حل مناسبی باشد.در این مقاله سعی داریم با انواع سوتین مجلسی و کابرد آن برای کمک به انتخاب بهتر آشنا شویم

استفاده شخصی از سوتین مجلسی

سوتین های مجلسی می توانند محرک خوبی در روابط زناشویی باشند.

و روابط را از حالت عادی شدن خارج کرده و در اندام و ظاهر خانم ها تنوعی ، ایجاد کنند که مورد علاقه شوهرانشان باشد.یا به عبارت دیگر غالب این سوتین ها اغواکننده و جاذب آقایان هستند.که در بهبود روابط زناشویی نقش خوبی بازی می کنند.

استفاده از سوتین مجلسی در کلوب ها و مجالس خاص

انواع خاصی از سوتین های مجلسی با طرح های ویژه ای مناسب استفاده در کلوب ها طراحی شده اند که نسبت به انواع دیگر محرک تر هستند.این مورد استفاده در کشورهای غربی وجود دارد و در کشورهای مسلمان معمولا برای استفاده شخصی خریداری می شود

استفاده زیر لباس مجلسی:

سوتین های مجلسی نیز همانند لباس های مجلسی در تنوع بالایی طراحی و تولید می شوند و کاربرد بسیار مناسبی برای لباس های باز و دکلته خانم ها دارند .بعضی از سوتین های مجلسی دارای بندهای جذاب در پشت هستند که می توانند زیر لباس های باز خانم ها طرح و جلوه ای زیبا ایجاد کنند.

بسیاری از انواع سوتین های مجلسی نیز برای لباس های پوشیده طراحی شده اند که به فرم دهی سینه ها کمک زیادی می کنند و سینه ها را برجسته تر و سفت نشان می دهند که جلوه لباس را بسیار شیک و زیباتر می کند.
در اینجا پیشنهاد می شود برای اینکه انتخابی مناسب و درست داشته باشیم با انواع سوتین مجلسی نیز آشنا شویم.تا بتوانیم بیشتر از گذشته با ظاهری شیک ،آراسته و جذاب و البته با اعتماد به نفس بالاتر در جمع ها حضور پیدا کنیم.

به خاطر داشته باشیم که بعضی از مدل های این نوع سوتین ها نیز برای مردان جاذبه زیادی دارد. و می توانید با آنها در روابط زناشویی خود بیش از پیش دلبری کنید.

انواع سوتین مجلسی

سوتین انواع مختلفی داره که بسته به شرایط یا نوع لباس ، سلیقه و … استفاده میشن . یکی از این سوتین ها سوتین مجلسی هست که امروز در مورد این سوتین و انواعش و سوتین نوع دکلته مطلبی براتون آماده کردیم که امیدوارم خوشتون بیاد .

استفاده در مهمانی ها

یکی از انواع مهمانی ها در غرب ،مهمانی های خصوصی زنانه است که با هدف فروش لباس زیر زنانه برگزار می شود.و جمعیت زیادی در آن حضور دارند.همچنین در بعضی از کشورها ی غربی گاهی ،نوعروسان نیز به صورت خصوصی این نوع مهمانی ها را برگزار می کنند.که مهمانان دعوت شده با اطلاع قبلی از سایز عروس سوتین مجلسی را به او هدیه می دهند.

انواع سوتین مجلسی

سوتین انواع مختلفی داره که بسته به شرایط یا نوع لباس ، سلیقه و … استفاده میشن . یکی از این سوتین ها سوتین مجلسی هست که امروز در مورد این سوتین و انواعش و سوتین نوع دکلته مطلبی براتون آماده کردیم که امیدوارم خوشتون بیاد .

سوتین مجلسی دکلته

برای مجالس و مراسم مختلف لباس های متنوعی خریده و پوشیده میشه که بسته به نوع و موقعیت هر مراسم متغیر هست . مثلا لباسی که برای مجلس عروسی می‌پوشیم با لباسی که برای مجلس عزاداری تنمون می‌کنیم متفاوته . و حتی جزییات مثلا لباس مراسم شادی هم تفکیک شده و برای هر مناسبت نوع لباس تفاوت داره . بعضیا حتی غیر از این مساله برای مثلا مجالس عروسی چند نوع لباس مختلف تهیه می‌کنن و بعضا دیده شده تو یه مراسم یه نفرچند نوع لباس مختلف آورده و تو فاصله های زمانی اونا رو عوض کرده و تو جمع حاضر ‌شده .

طبیعتا پوشیدن لباس‌های مختلف نیازمند همخوانی با سایر پوشش ها مثل کفش جوراب و … هست . لباس زیر هم از این قاعده مستثنی نیست و باید لباسی انتخاب بشه که در صورت دیده شدن اون بخاطر مثلا کوتاهی یا باز بودن قسمت‌هایی از لباس های رویی تناقص و تضادی با بقیه‌ی لباس ها نداشته باشه و به قول معروف تو ذوق نزنه !!!

سوتین های مجلسی به همین دلیل ساخته شدن و انواع مختلفی دارن مثل سوتین‌های مجلسی ژله ای ، قابل تبدیل ، U شکل ، سیلیکونی ، دکلته و …

اگه لباس مجلسی تون جوریه که مثلا شونه هاتون دیده میشه یا به هر نحوی بندهای سوتین از زیر لباس معلوم میشه این نوع سوتین استفاده کنین .

این لباس زیر به دلیل نداشتن بند، مناسب لباس های دکلته و لباسهایی هست که پوشیدن اونها باعث معلوم شدن بند سوتین های معمولی میشه .

این نوع سوتین ها معمولا با لباس های دکلته استفاده می‌شن و مناسب خانم هایی هستن که سینه های بزرگی دارن و باعث خوش فرم شدن سینه‌ها شده، خانم ها رو خوش استایل نشون می‌دن .

سوتین بدون بند مجلسی

سوتین های بدون بند اولین انتخاب برای سوتین لباس مجلسی است زیرا همانطور که از نام این سوتین ها پیداست، این سوتین ها بدون بند هستن و بیشتر برای لباس های مجلسی دکلته یا لباس های مجلسی که پشت باز هستند کاربرد دارند.

در این مدل که زیر مجموعه سوتین کاپ دار نیز می باشد، باید به کاپ سوتین لباس مجلسی دقت فرمایید، اینکه سوتین بدون بند مجلسی که انتخاب می کنید، دارای کاپ فنردار باشد یا کاپ اسفنجی کاملا بستگی به سلیقه شما، اندازه و نوع سینه های شما دارد تا اندام و ظاهر شما در لباس مجلسی که انتخاب کرده اید، به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست