Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
12 آبان 1401

سوتین مناسب تابستان چیست ؟ + ویژگی سوتین خنک !

همه چی درباره سوتین مخصوص تابستان !

از آنجا که تابستان فصلی بسیار گرم است، پوشیدن سوتین مناسب برای این فصل ضروری است تا از گرما و تعریق زیاد جلوگیری کند. سوتین تابستانی، علاوه بر اینکه از گرمای بیش از حد جلوگیری می‌کند، برای سلامتی نیز مناسب است. در این مقاله انواع سوتین مناسب برای تابستان معرفی می‌شود، تا انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.

سوتین باید تنفس‌پذیری را برای پوست تأمین کند

ویژگی دیگر سوتین مناسب برای تابستان، سوتین‌های تابستانی هستند که تنفس‌پذیری برای پوست را دارا می‌باشند. پوست بدن انسان، همیشه احتیاج به تنفس دارد و این نیاز در روز‌های تابستانی بیشتر خود را نشان می‌دهد. به همین دلیل انتخاب سوتینی که باعث ایجاد تنفس و خنکی در پوست شود اهمیت بسیاری دارد. برای انجام این کار سوتین را جلوی نور بگیرید. مقدار نوری که از آن رد می‌شود میزان تنفس‌پذیری آن سوتین را نشان می‌دهد.

سوتین تابستانی نخی

یکی از انواع سوتین مناسب برای تابستان، سوتین نخی است. این سوتین از درصد بالایی الیاف طبیعی مثل کتان تشکیل شده است که گاهی برای داشتن دوام بیشتر، خاصیت کشسانی و تنوع رنگ بالاتر، با بعضی مواد مصنوعی ترکیب می‌شود. این نوع سوتین‌ها به خاطر خاصیت عرق‌گیری و نرمی الیاف طبیعی، با دوام بالا باعث شده است طرفدار زیادی داشته باشد. همچنین این سوتین‌ها را می‌توان به راحتی در ماشین لباس‌شویی شست، بدون اینکه آسیبی ببینند. سوتین تابستانی نخی به دلیل اینکه میزان تعرق را کاهش می‌دهد و امکان تنفس را فراهم می‌کند، انتخاب مناسبی در فصل تابستان است.

سوتین تابستانی ابریشمی

سوتین‌های ابریشمی یکی دیگر از انواع سوتین مناسب برای تابستان هستند. پارچه‌های ابریشمی در تهیه سوتین خنک تابستانی، استفاده می‌شود. پارچه‌های ابریشمی با خاصیت تنفس‌پذیری بالا برای پوست و همچنین وزن سبک، زیبایی، داشتن الیاف طبیعی و خشک شدن بسیار سریع، انتخاب مناسبی در گرمای تابستان می‌باشد.

چه کسانی سوتین پنبه بپوشند؟

کسانی که حساسی پوستی دارند و پوست آن‌ها تحمل الیاف مصنوعی را ندارد یا اصرار به استفاده از مواد طبیعی دارند و هچنین خانم‌هایی که علاقه‌مند به یوگا هستند می‌توانند از این جنس سوتین استفاده کنند. در دوران شیردهی نیز، سوتین شیردهی نخِ پنبه عالی است.

چه کسانی سوتین پنبه نپوشند؟

کسانی که فعالیت بدنی بالایی دارند و زنانی که مشغول ورزش‌های پرتحرک هستند، به این دلیل که نیاز به حمایت و قدرت نگه‌دارندگی بیشتری از سوتین خود دارند، توصیه می‌شود که سوتین پنبه نپوشند. همچنین زنانی که در محیط گرم و مرطوب وقت خود را سپری می‌کنند اگر سوتین پنبه به تن کنند، عرق آن‌ها زمان زیادی طول می‌کشد تا خشک شود.

کدام جنس از سوتین تابستانی را انتخاب کنیم؟

شما می‌توانید با توجه به شناختی که از هر کدام از محصولات پیدا کرده‌اید، با در نظر گرفتن شرایط و تمایلات خود، سوتین تابستانی مناسب خودتان را انتخاب کنید. سوتین‌های نخی بیشترین طرفدار را در بین سوتین‌های تابستانی دارند و گاهی در ترکیب با تور و گیپور، امکان تنفس‌پذیری برای پوست را بالاتر می‌برند.

سوتین تابستانی باید این ویژگی ها را به همراه داشته باشد

باید هنگام خرید به رنگ آن توجه داشته باشید که تشکیل شده از رنگ های شاد و طرح دار باشد. لازم به ذکر است که رنگ های تیره گرما را به خود جذب میکنند به همین دلیل هر چه قدر رنگ هایی که انتخاب میکنید روشن تر باشد بهتر است

شینه بندی که انتخاب میکنید تای جای ممکن باید نرم و سبک وزن باشد تا هنگام استفاده احساس سنگینی و کلافگی نداشته باشد و احساس خنکی و سردی را منتقل کند.

ازن آن جایی بدن همیشه نیاز به تغذیه دارد پوست بدن هم نیاز به اکسیژن تنفس دارد این نیاز پوست بدن در تابستان بیشتر به چشم می آید پس باید لباسی انتخاب و خریداری شود که تنفس پذیری بالایی داشته باشد . اکسیژن بتواند از آن به راحتی رد شود.

آنتاومی بدن به گونه ای استکه بیشتر بافت سینه را چربی تشکیل داده است از این رو عرق زیادی در آن نواحی شکل میگیرد پس سوتینی باید انتخاب شود که علاوه بر موارد بالا باید ضد تعریق باشد.

آیا بستن سوتین ضرر دارد ؟

باید گفت هر لباسی مضررات و مزایا خودش را دارد و هر لباسی برای هر کس و هر زمانی مناسب نیست و باعث بروز مشکل می شود برای مثال در سوتین :

سوتین ها در استفاده طولانی مدت باعث تعریق پستان ها شده و باعث بوجود آمدن عفونت می شوند ( بهتر است برخی اوقات سینه بند را باز کنید )

سوتین ها فنردار و تنگ و یا چسبان اگر در طولانی مودت مورد استفاده قرار بگیرند باعث ایجاد سرطان سینه می شوند

این را بدانید که همیشه میتوانید رنگی داشته باشید آبی در حد آبی آسمانی

سوتین تابستانی باید سبک و نرم باشد

سوتین مناسب برای تابستان باید سبک و نرم باشد. در انتخاب سوتین تابستانی، باید دقت داشته باشید که جنس این لباس زیر، بسیار نرم و لطیف و سبک باشد تا با پوشیدن آن احساس خنکی و راحتی بیشتری کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست