Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
4 مرداد 1403

شخصیت شناسی از روی لباس ! + روانشاسی افراد از روی لباس پوشیدن

شخصیت شناسی از روی طرز لباس پوشیدن!

شخصیت شناسی علمی است که در دنیای امروز اهمیت ویژه ای دارد و طرز لباس پوشیدن هر آدمی گویای شخصیت اوست. خیلی‌ها در انتخاب لباس دقت کافی به خرج نمی‌دهند و هر چه دمِ دست‌شان باشد می‌پوشند. اما چه بهتر که قبل از ظاهر شدن در انظار عمومی، کمی بیشتر برای لباس پوشیدن‌تان وقت بگذارید.

توصیه می‌کنیم در انتخاب لباس آگاهانه قدم بردارید، چرا که برداشت دیگران از شخصیت شما تا حد زیادی به لباسی که می‌پوشید بستگی دارد.

این طور نباشد که لباسی را فقط برای اینکه مد شده به تن کنید، بلکه قبل از هر چیزی از خودتان بپرسید آیا این مد اصلا با شخصیت من جور درمی‌آید؟

بسیاری از چیزهایی که در روان آدمی می‌گذرد به دلیل عادات رفتاری و هنجارهای اجتماعی مجال بروز پیدا نمی‌کند. اما طرز لباس پوشیدن از جمله معدود شاخص‌هایی است که اطلاعات زیادی را پیرامون شخصیت و جهان‌بینی هر فرد در اختیار بیننده قرار می‌دهد.

در ادامه، شش تیپِ لباس پوشیدن را با یکدیگر بررسی می‌کنیم و به شما خواهیم گفت هر یک از این تیپ‌ها حامل چه نوع اطلاعات شخصیتی است.

شخصیت شناسی

استایل کلالسیک

كلاسيك پوش ها افرادى رهبر و داراى اعتمادبه نفس هستند، تمايل به ساده پوشى دارند و از جلب توجه دورى مى كنند. اين افراد شخصیتی آرام، باوقار، مطمئن و قابل اعتماد در نظر ديگران دارند.

كلاسيك پوش ها افرادى هستند كه به دنبال مد روز نيستند و استايل مشخصى دارند اين افراد داراى چهارچوب و اصول و سنت ها هستند، اغلب از رنگ هاى تيره ،سفيد، خنثى  و نود( رنگ پوست) استفاده مى كنند.

کلاسیک پوش ها اغلب تمايل به برندهاى با پرستيژ و داراى اعتبار دارند. برندهايى مثل Buberry, Gucci،   Dior, VB, Louis vuitton و.. از آن جمله اند.و از سلبریتی های طرفدار این سبک می توان به ویکتوریا بکهام،کیت میدلتون، ادل،مریل استریپ و .. اشاره کرد.

رمانتیک

رمانتیک ها عموما  افرادی مغرور و زود رنج اند.  همچنین افرادی بسیار جذاب،شایسته و معقول. افرادی رویایی هستند و در فضایی شاعرانه زندگی می کنند. آنها بسیار ظریف، اجتماعی و ساده پسند هستند. 

رمانتیک ها بیشتر علاقه مند به لباس های تنگ و باز با رنگ هایسفید، مشکی،قرمز و رنگ های هیجانی هستند. اینکار را برای جلب توجهو مورد تحسین قرار گرفتن انجام می دهند.

  این افراد بشدت سر شار از انرژی مثبت وعشق و بالندگی اند.می توان از برندهای رمانتیک  که بر پایه زیبایی و احساسات استوار شده اند و بیشتر با قلب ها سر و کار دارند تا مغزها، به آلفا رومئو و Chanel، Dior، Tiffany.. و آیکون استایل های این سبکآدری هپبورن، مرلین مونرو، گریس کلی،مونیکا بلوچی و ..اشاره کرد.

ارتباط بین رنگ لباس و شخصیت شناسی 

همه ما بدون اینکه بدانیم از رنگ‌ های مختلفی در استایل ‌های روزانه و رسمی خود استفاده می ‌کنیم. اما در روانشناسی هر رنگ نماد یک ویژگی شخصیتی است و احساس و رفتار ما را به دیگران نشان می ‌دهد.

  • برای مثال لباس ‌های با رنگ قرمز بیشتر با عشق و علاقه همراه هستند و در گاهی اوقات نشان دهنده افراد با ویژگی‌ های شخصیتی پر انرژی و هیجان است. بیشتر افرادی که از رنگ قرمز در استایل ‌های خود استفاده می‌ کنند، خودخواه، زرنگ و باهوش در نظر گرفته می ‌شوند. رنگ قرمز همچنین به عنوان رنگ عشق نیز در نظر گرفته می ‌شود و به همین دلیل اغلب برای قرار ملاقات‌ ها و جشن‌ های دوستانه، یک انتخاب عالی محسوب می ‌شود.
  • رنگ زرد روحیه مثبت در افراد را نشان می ‌دهد! افرادی که این رنگ را می پوشند به عنوان افرادی پرانرژی و سرزنده توصیف می‌ شوند. از لحاظ روانشناسی نیز افرادی که در استایل‌ های خود از طیف رنگی زرد استفاده می ‌کنند، اغلب افراد خلاق و فعالی هستند که به دنبال کشف تجربیات جدیدند.
  • رنگ سبز احساس اطمینان و آرامش را در افراد نشان می ‌دهد. رنگ سبز در استایل شما از طبیعت را نمایش داده و احساس صلح و رضایت درونی را نشان می‌دهد. افرادی که اغلب از طیف رنگی سبز در استایل خود استفاده می‌ کنند، با ویژگی ‌های فردی فعال، سرزنده و اجتماعی شناخته می ‌شوند.

گوتیک پوش‌‌ها چگونه شخصیتی هستند؟

با اینکه گوتیک پوش‌‌ها خود را انسان‌هایی ظریف و حساس می دانند ،اما پرخاشگر و هنجار شکنی از  ویژگی‌های بارز آنهاست. این افراد از رنگ مشکی در استایل خود استفاده می‌کنند.

یا اغلب از رنگ مو و آرایش‌های غلیظ در استایل خود لذت می برند. همچینن از زیورآلات و اکسسوری‌های سنگین و ترسناک نیز استفاده می‌کنند.

طرفداران پر و پاقرص لباس‌های جذب و تنگ

استفاده از یک استایل همیشگی و واحد در موقعیت‌های مختلف به هیچ عنوان امری عادی به نظر نمی رسد. برخی از افراد به صورتی غیر متعارف و در همه موقعیت‌‌ها از لباس‌های جذب و بدن نما  استفاده می‌کنند‌. این افراد از درون خود غافل و تمرکز خود را بر روی ظاهر خویش نهاده‌اند.

این رفتار نمایانگر نیاز شدید عاطفی و روانی آنهاست. آنها اشخاصی زودرنج و مغرورهستند، و در استایل خود بیشتر از رنگ‌های سفید و قرمز استفاده می‌کنند.

شخصیت شناسی از روی لباس ساده پوش ها

ساده پوش ها معمولاً زود با محیط هماهنگ می‌شوند. استایل آنها در محل کار به نحوی است که در حاشیه باشند و چندان به چشم نیایند.

شخصیت آنها بسیار درونگرا و کمی کسل کننده است و ارتباط صمیمانه با آنها کاری دشوار است. عدم اعتماد به نفس بالا از مشخصه‌های این طبقه به حساب می‌آید.

سبک اسپرت دوست

افرادی که در استایل خود سبک اسپرت را برمی‌گزینند دو مدل هستند. یک گروه افرادی فعال و پر انرژی هستند. پشتکار بالایی دارند.

علاقمند به ورزش و متمایل به فعالیت های بدنی هستند.  گروه دیگر برعکس، تظاهر به ورزشکاری می‌کنند و با انتخاب سبک اسپرت  تمایل دارند کسالت و تنبلی خود را بروز ندهند.

شخصیت‌های پر زرق و برق

شخصیت‌های پر زرق و برق افرادی هستند که معمولاً دوست دارند از لباس‌های شاین و براق استفاده کنند. آنها همواره می‌خواهند که در کانون توجهات باشند. این افراد میل دارند که دیده شوند تا احساس رضایت مندی روحی در آنها ایجاد شود.

روانشناسی افراد سینه‌چاک ست‌های تک رنگ

شخصیت شناسی از روی لباس برای این گروه کار سختی نیست. آن‌ها تنوع زیادی در لباس پوشیدن ندارند. به تعبیری ساده و وحشی هستند.  دوست دارند سبکی را انتخاب کنند تا کمتر به چشم بیاید.

ترجیح آنها به فعالیت انفرادی است و فعالیت هایی که با دیگران ارتباط دارد را نمی پسندد. لباس های جیغ و شاد استفاده نمی‌کنند. اگر با یکی ازاین افراد در تعامل باشید خواهید دید که در هر موقعیتی به دنبال ست‌های تک رنگ هستند.

شخصیت شناسی

جادوجمبلی‌ها؛ لباس‌ها و زیورآلات عجیب‌وغریب را می‌پسندند

افرادی که در تیپ شخصیتی جادو جمبلی قرار می‌گیرند افکار و باورهای عجیب‌وغریبی داشته و به خرافات اعتقاد زیادی دارند. درواقع برداشتی که از مسائل مختلف و عادی دارند بسیار عجیب و غیرعادی است.

 

عمده استایل همراه ضمانت کیفیت و ضمانت کیفیت در کنار شماست. با عمده استایل مغازه لباس فروشیت رو بی نیاز کن

 

به دلیل واکنش‌هایی که افراد به رفتارها و باورهای عجیب‌وغریب آنها نشان می‌دهند معمولا در موقعیت‌های اجتماعی معذب و ناراحت به نظر می‌رسند. دوستان کمی دارند و گاهی نگرش‌شان به بعضی مسائل بدبینانه و مشکوکانه است.

سبک لباس های راحت و بدون قانون | شخصیت شناسی از روی لباس شلخته‌ها

همیشه همه آدم‌ها مرتب و شیک پوش نیستند. افرادی که در هر موقعیتی لباس‌های راحتی به تن می کنند هم در جامعه زیاد به چشم می خورد. برای این افراد هماهنگی رنگ‌ها مهم نیست؛ فرقی نمی‌کند که مثلا کفش اسپرت‌شان چقدر به مدل پیراهن رسمی شان می آید.

ناهماهنگی در ظاهر این افراد به خوبی نمایان است. شخصیت شناسی از روی لباس این افراد جالب است! این افراد هدف مشخص و روشنی در زندگی خود ندارند. افراد بی نظم و قانون گریزی هستند؛ و در کل نمی توانند به سادگی اعتماد دیگران را به سمت خود جلب کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user