Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
2 مهر 1401

شلوار قد 90 چیست؟ + انواع شلوار قد 90 کدامند؟

شلوار قد 90 چیست؟

مدل شلوار قد ۹۰ از انواع طرح های زیبا و پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایل و ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از این طرح شلوار در پوشش خود استفاده نمایید. هر شلواری که در ظاهر کوتاه باشد و وقتی که پرو می کنیم یا شلوار را می پوشیم و روی مچ پای شما ایست می کند در واقع شما شلوار قد 90 خریداری کرده اید. اینطور می توان گفت که شلواری که روی قوزک پای شما ایست کند، شلوار قد 90 است.

طرح های شلوار قد ۹۰ پارچه ای

برای دوخت شلوارهای قد ۹۰ از پارچه ها با جنس مختلف استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است از شلوار پارچه ایی در پوشش خود استفاده نمایید.

شلوار قد ۹۰ را می توانید با شومیز و تاپ و نیم تنه و … بپوشید که در این صورت بهتر است رنگ شلوار و لباس را به صورتی انتخاب نمایید که با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند.

اگر تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس بلوز و شلوار بپوشید بهتر است در انتخاب اکسسوری هایتان حساسیت لازم را به خرج دهید همچنین می توانید این طرح شلوار را با کفش پاشنه بلند و صندل و کفش جلوباز و … بپوشید و استایلی متفاوت برای حضور در مجالس داشته باشید.

انواع شلوار زنانه قد نود پارچه ای

اگر می خواهید در مهمانی ها و مراسم رسمی خود شیک و زیبا به نظر برسید پیشنهاد می شود از شلوار زنانه قد نود پارچه ای در استایل خود نیز استفاده کنید. این مدل شلوار به شما یک استایل رسمی فوق العاده زیبا می بخشد و در بین دوستان و آشنایان خود با این سبک شلوار بسیار جذاب دیده خواهید شد. شما میتوانید آن را با کفش پاشنه بلند امتحان کنید و قطعا از سبک لباس خود راضی خواهید بود.

انواع شلوار زنانه قد نود اسپرت

شلوار زنانه قد نود اسپرت یکی از محبوب ترین شلوار ها بین خانمها و دختران جوان می باشد. این مدل شلوار را می توانید در روزمره خود استفاده کنید. معمولا این مدل شلوارها بسیار راحت می باشند و از پارچه های سبک دوخته می شوند که در اکثر مواقع خانمها برای راحتی بیشتر این نوع شلوار را ترجیح می دهند.شما میتوانید آن را با کتونی ست کنید و استایل اسپورت زیبایی داشته باشید.

بهترین مدل شلوار زنانه قد ۹۰ برای مراسم غیر رسمی

برای مراسم های غیر رسمی و دوستانه می توان از چندین مدل شلوار زنانه قد نود نیز استفاده کرد. شلوار های کتان می تواند گزینه مناسبی برای  مهمانی های دوستانه باشد. شما می توانید آن را با یک بلوز سفید ست کنید و زیبا به نظر برسید. شلوار های جین قد ۹۰ در انواع مختلف نیز می تواند یکی دیگر از انتخابهای شما باشد که ظاهری دوستانه و غیر رسمی را برای شما به ارمغان بیاورد.

سایز شلوار زنانه قد نود

این مدل شلوار بیشتر برای خانمهای سایز کوچک و متوسط مناسب تر است با این حال که خانمهای سایز بزرگ از این نوع  شلوارها گاها استفاده می کنند ولی به دلیل استایل این مدل شلوارها به خانمهای دسته سایزهای نرمال بیشتر پیشنهاد می شود. خانمهای سایز بزرگ می توانند از شلوارهای قد نود گشاد تر نیز استفاده کنند و استایل زیبایی داشته باشند.

شلوار زنانه قد نود پاچه کلوش

یکی از جدید ترین مدل شلوارهای مد روز زنانه شلوار زنانه قد نود پاچه کلوش می باشد. این مدل شلوار در فصل تابستان بسیار مورد توجه و استفاده بانوان قرار می گیرد. این سبک جدید که تازه وارد بازار شده است از پارچه های نخی سبک دوخته می شود و در قسمت پاچه شلوار مقداری گشاد است که میتوان آن را با کتانی یا صندل نیز پوشید. این شلوار زنانه را با مانتوهای کوتاه بپوشید و یک استایل جدید را تجربه کنید.

انواع شلوار زنانه قد ۹۰ کتان

شلوار زنانه قد ۹۰ کتان در بسیاری از موارد می تواند مورد کاربرد بانوان عزیز قرار بگیرد و در مکانهای مختلف از آن استفاده کرد. این مدل شلوار را شما می توانید در مراسم رسمی و غیر رسمی استفاده کنید. اگر تصمیم به پوشیدن شلوار زنانه قد ۹۰ کتان در یک مجلس رسمی را گرفته اید می توانید به همراه یک کفش پاشنه بلند و شومیز زیبا برای خود یک استایل مناسب بسازید.این مدل نیز دارای مدل های مختلفی نیز می باشد.

انواع شلوار زنانه قد نود جین

یکی از محبوب ترین شلوار زنانه قد نود که چند سال اخیر مورد توجه طراحان قرار گرفته است و در بین خانمها بسیار پرطرفدار است شلوار زنانه قد نود جین می باشد. این مدل شلوار در فصلهای گرما به همراه صندل های تابستانی می تواند استایل بسیار زیبایی را برای شما رقم بزند. همچنین شما می توانید از شلوار قد نود جین در فصل سرما با بوت های بلند آن را ست کنید و یک استایل زیبا داشته باشید. این شلوار در انواع مختلف نیز موجود می باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست