Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
26 شهریور 1401

شلوار مناسب افراد پا پرانتزی چیست؟ + شلوار مناسب برای پوشاندن پای پرانتزی!

پای پرانتزی یعنی چه؟

وقتی زانوهای یک فرد در حالت ایستاده از یکدیگر فاصله دارند و این فاصله بیشتر از حد طبیعی است به آن پای پرانتزی می‌گویند. پای پرانتزی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. افرادی که پای پرانتزی دارند، در انتخاب لباس بسیار دغدغه‌مند هستند، به‌خصوص در انتخاب دامن و شلوار، چرا که انتخاب شلوار و دامن نامناسب می‌تواند باعث شود که فرم پاهای آن‌ها بیشتر به چشم بیاید.

لباس مناسب برای پای پرانتزی را بشناسید

در ابتدا باید بدانید که شما آزاد هستید که هر لباسی که دوست دارید بپوشید و اولین چیزی که باعث می‌شود شما زیباتر بنظر بیایید اعتماد به نفس شماست. باید به این باور برسید که شما با پاهایتان تعریف تعریف نمی‌شوید و افراد زیادی از نعمت داشتن پا محروم هستند و آرزوی داشتن پاهای شما را دارند. بنابراین در وهله ‌ی اول برای رسیدن به یک استایل مناسب، اعتماد به‌ نفس داشته باشید. در ادامه به معرفی آیتم‌های مناسب برای پاهای پرانتزی می‌پردازیم.

راه‌راه ممنوع!
همیشه به اگرهای مد و لباس دقت کنید. وقتی پاهای پرانتزی دارید نمی‌ توانید سراغ شلوارهایی بروید که راه‌راه‌های عمودی دارند. این راه‌راه‌ ها علاوه بر اینکه پاهای شما را لاغرتر نشان می‌ دهند به ثانیه‌ای راز پرانتزی بودن‌شان را هم بر ملا می‌ کنند. بر عکس راه‌راه‌ها، شلوار های گل‌دار یا طرحدار هستند.

 اگر عاشق راه‌راه هستید
شما فقط و فقط در یک صورت مجاز به استفاده از شلوار راه‌راه هستید آن هم وقتی است که شلوار شما چسبان نیست و آزاد می‌ ایستد. البته در این شرایط باز هم پیشنهاد ما این است که همچنان دنبال این طرح‌ها نروید چون ظاهر شلواری که راه‌راه است و آزاد چندان جالب و شیک نخواهد شد. ضمن اینکه هرقدر هم آزاد باشد باز هم شما را لاغر نشان می ‌دهد و این چیزی نیست که کسانی که پاهای پرانتزی دارند، دنبالش باشند.

شلوار گشاد بپوشید

شلوار گشاد از این نظر که به پاها نمی چسبه خیلی مناسبه این انداه. هر چی پارچه این شلوار لخت تر باشه بهتره چون فم اندام رو به خودش نمیگیره و باعث نمیشه که پاها دیده بشه.دقت کنید که شلوار گشاد باید از بالا و از قسمت این گشاد باشه چون مهم ترین قسمت برامون زانو  و باید از قبل این که پاها فاصله دار میشه ، گشادیه شلوار اون رو بپوشونه.دقت کنید که شلوار پچه گشاد کمکی به این اندام نمیکنه چون اون از زانو گشاد میشه ولی بالاش تنگ تره.

جین های گشاد

یکی از نکات مهم، هنگام خرید شلوارهای جین این است که  شلوار جین باید در قسمت ران، کاملاً اندازه ی پای شما باشد. اما در این جا لازم است ذکر کنیم که یک استثنا برای جین های گشاد در این مورد وجود دارد ولی برای مدل های دیگر شلوار جین صدق می کند.

شلوار جین گشاد مدلی از شلوارهای جین است که نه تنها در قسمت دمپای شلوار، بلکه در همه ی قسمت های آن گشاد است. با این مدل از شلوار جین نمی توان هر چیزی پوشید. اما اگر از طرفداران هودی تیشرت های گشاد هستید؛ باید این مژده را به شما بدهم که بسیار با این مدل شلوار هماهنگ می شوند. اگر دوست دارید که یک پوشش راحت و جذاب برای پاییز داشته باشید؛ به شما توصیه می کنیم این لباس ها را با شلوارهای جین گشاد همراه کنید.

دامن شلواری مناسب برای پاهای پرانتزی

دامن شلواری هم لباس هاییه که هم خیلی مدل های خاص میتونید پیدا کنید و هم کاراییه مناسب برای این اندام رو داره.این لباس ها گشاد هستند و اگه بلند باشند میتونید با خیال راحت بپوشید و نگران دیده شدن پاهاتون نباشید.

برای پوشاندن پاهای پرانتزی دامن بپوشید

دامن بلند برای شما بهترین راه برای پوشوندن پاهاتونه. این دامن ها هر چی لَخت تر و پر چین تر باشند بهتره. البته باز به شدت و ضعف پرانتزی بودن پاها بستگی داره. ولی دامن همیشه جوابگوی این مساله هست. اگه بدن لاغری دارید میتونید از دامن های پر چین استفاده کنید. ولی اگر خیلی لاغر نیستید از دامن های چین دار لَخت یا پلیسه استفاده کنید. این هم باعث میشه پاهاتون مشخص نباشه و هم لاغر تر و کشیده تر به نظر برسید.ولی همیشه به قد دامن توجه کنید. حتما قد این دامن ها باید به مچ های پاهاتون برسه.

جین های لوله تفنگی و یا باریک

این مدل از شلوارهای جین اسم های زیادی دارد و آن را به نام هایی از جمله جین پوستی ( معادل ترجمه تحت الفظی skinny jeans)، تنگ، لوله تفنگی و دمپا باریک صدا می کنند. این مدل ها که نمایی قلمی و باریکی دارند؛ بیشتر برای افرادی مناسب می باشند که اندامی قلمی دارند. شلوارهای جین لوله تفنگی، طرفداران زیادی دارند و در حال حاضر هم از جمله مدل های محبوب به شمار می آیند. آقایان به شرطی که بتوانند به خوبی آن را با دیگر آیتم ها ست کنند، ست جذابی خواهند داشت و عالی به نظر می رسند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که علاقه دارید؛ لباستان دقیقا اندازه ی تن تان یا به اصطلاح فیت باشد، این مدل بسیار برای شما مناسب می باشد. این نکته را هم باید بدانید که اینگونه شلوارها برای جمع های خودمانی مناسب هستند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست