Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1 آبان 1401

شورت سولار زنانه چیست؟ ویژگی شورت سولار چیست؟

همه چیز در رابطه با شورت سولار!

شورت سی استرینگ (c-string) یا شورت سولار در اصل برای فرآیند برنزه شدن طراحی شده است. این شورت که ساختاری شبیه به حرف c دارد، همانند انبری نرم ناحیه تناسلی را در بر می‌گیرد و یک شورت بدون بند است. این شورت هم برای بانوان و هم برای آقایان طراحی شده و در بازار کشور ما نیز وجود دارد.
شورت سی استرینگ سولار با استفاده از چسب در سر جای خود نگه داشته می‌شوند. نگران نباشید، کیفیت چسب‌های استفاده شده بسیار بالا است و این باعث می‌شود، این محصول تنها یک بار مصرف نبوده و قابلیت چندین بار استفاده را داشته باشد.

برای مثال، نوعی از این شورت‌ها طبق توضیحات تولیدکننده تا 15بار قابل استفاده است. چسب شورت سولار در جلو و پشت به صورت یک نوار سیلیکونی از جنس پلیمر ساخته شده است. این چسب علاوه بر قوی بودن و حفظ جایگاه و استحکام خود در تمام طول روز، کم‌ترین حساسیت را در تماس با پوست بدن ایجاد می‌کند.

 هفت دلیل برای اینکه از شورت سولار استفاده کنیم را بدانید! 

  1. پوست حساس و ظریف نواحی بیکینی: اندام تناسلی زنان و مردان دارای پوست بسیار ظریف و حساسی است. این نواحی باید در فرآیند برنزه شدن (چه با حمام آفتاب و چه به وسیلهٔ سولاریم) پوشانده و از تابش مستقیم اشعه ماوراءبنفش محافظت شوند.
  2. رعایت بهداشت: برهنه دراز کشیدن در یک سولاریوم خوابیده (افقی)، هرچه قدر هم که به دقت و صداقت مرکز سولاریم اعتماد داشته باشید، بازهم کاملاً بهداشتی نیست! بهتر است، برای برنزه کردن از سولاریم عمودی یا ایستاده استفاده کنید.
  3. نداشتن بند: شورت سولار هیچ‌گونه بند اضافه‌ای ندارد و این برای برنزه شدن عالی است. زیرا باعث به وجود آمدن خطوط روشن روی باسن و استخوان لگن نخواهد شد.
  4. راحتی و سبک بودن: وزن این‌گونه از شورت‌ها به قدری کم است، که ممکن است فراموش کنید، چیزی به تن دارید!
  5. برای افزایش جذابیت جنسی: این شورت‌ها، با اینکه به صورت تخصصی برای فرآیند برنزه شدن طراحی شده‌اند اما فقط در سولاریم پوشیده نمی‌شوند، بلکه می‌توانید آن‌ها را به سلیقهٔ خودتان با سوتین‌های بندی سِت نمایید و برای ایجاد تنوع و جذابیت جنسی استفاده کنید و یک رابطهٔ متفاوت و دل‌نشین با همسرتان را تجربه نمایید.
  6. مناسب برای زیر لباس‌های تنگ و مجلسی هستند: شورت‌های سی استرینگ به دلیل اینکه فاقد هرگونه بندی هستند، خط شورت سولار ایجاد نمی‌شود. این شورت برای پوشیدن زیر لباس‌های مجلسی، لباس‌های تنگ، لباسی با جنس ساتن، دامن‌های چاک دار یا کوتاه، لگ ورزشی، لباس شنا و… نیز مناسب هستند و هیچ‌گونه ردی از خود به‌جا نمی‌گذارند.
  7. انتخاب ورزشکاران: شورت‌های سی استرینگ، به دلیل اینکه فاقد هرگونه بند و پوشش اضافی هستند، مانع از تحرک نمی‌شوند و این مسئله باعث می‌شود تا ورزشکاران این مدل شورت را انتخاب کنند.

چرا شورت‌های معمولی و بنددار مناسب حمام آفتاب یا سولاریم نیستند؟ دلیل این که سولار شورت مناسبی است چیست؟ 

اگر تصمیم گرفتید برای برنزه شدن کنار استخر یا ساحل، حمام آفتاب بگیرید یا به مراکز ارائه خدمات سولاریم مراجعه نمایید، بهتر است استفاده از شورت و سوتین‌های کلاسیک و معمولی را فراموش کنید! برای گرفتن یک نتیجه مطلوب، حتماً شورت مخصوص سولار تهیه نمایید. استفاده از شورت‌های کلاسیک، فرانسوی و پادار برای حمام آفتاب مناسب نیست زیرا مانع از برنزه شدن باسن و زیر ناف تا بالای ناحیهٔ شرمگاهی می‌شود و روی استخوان لگن نواحی یا خطوطی برنزه نخواهند شد.
همچنین سعی کنید، در هر بار مراجعه به سولاریم همان شورت همیشگی‌تان را به همراه داشته باشید، تا از ایجاد خطوط ناهماهنگ و تیره و روشن روی پوستتان جلوگیری نمایید.

روش شست‌وشو و نگهداری از شورت سولار را بدانید! 

شورت سی استرینگ سولار قابل شست شو است و بهتر است آن را با دست بشویید. همچنین نیازی به استفاده از سفیدکننده و شوینده‌های بسیار قوی نیست. این شورت با صابون و آب گرم به راحتی شسته می‌شود. برای اینکه بتوانید این شورت را چندین مرتبه استفاده نمایید، پوشش روی چسب سیلیکونی را دور نیندازید، تا در مواقعی که نیازی به استفاده از آن ندارید، آن را پوشانده و در دفعات بعد نیز همچنان چسبنده باقی بماند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست