Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
30 مهر 1401

شورت لامبادا زنانه چیست؟ + ویژگی شورت لامبادا!

همه چیز در رابطه با شورت لامبادا زنانه

از نظر روانشناسان علاوه بر اهمیت یک رابطه عاطفی خوب و مناسب، داشتن رابطه جنسی که در آن زوجین احساس رضایت کنند برای استحکام خانواده بسیار مهم است؛ بنابراین طبیعی است که همسران برای بهتر شدن رابطه زناشویی خود تلاش کنند و از راه‌هایی برای جذاب شدن این رابطه استفاده کنند.

یکی از راه‌های بالا بردن شوق در رابطه جنسی استفاده از لباس‌های زیر مناسب و جذاب در رابطه زناشویی است.شورت لامبادا چیست؟ خانم‌ها معمولاً به داشتن یک لباس زیر مناسب و بهداشتی اهمیت زیادی می‌دهند و برای آن‌ها خرید لباس زیر بسیار لذت بخش و جذاب است.

لباس‌های زیر زنانه دارای طراحی و رنگ و جنس‌های متنوعی هستند.یکی از نکاتی که در رابطه زناشویی اهمیت دارد پوشیدن لباس زیر مناسب است. لباسی که علاوه بر زیبایی تحریک کننده نیز باشد.

با وجود تنوع مدل‌های بالای شورت، وقتی تصمیم داشته باشید از لباس زیر تحریک کننده و فانتزی در رابطه جنسی خود استفاده کنید، در بین شورت‌های مختلف، شورت های لامبادا حرف اول را می‌زند؛ اما شورت لامبادا چیست؟

در بین شورت‌های فانتزی موجود در بازار شورت های لامبادا برای داشتن یک رابطه زناشویی جذاب طرفداران زیادی دارد.اگر دوست دارید بدانید شورت لامبادا چیست و انواع شورت های لامبادا کدام است و با مدل شورت لامبادا زنانه و مردانه آشنا شوید متن زیر را تا انتها دنبال کنید.

تاریخچهٔ لامبادا را بدانید! 

لامبادا واژه‌ای به زبان پرتغالی است و به گونه‌ای از رقص برزیلی گفته می‌شود که در دههٔ ۱۹۸۰ میلادی در آمریکای لاتین و کشورهای کارائیب به محبوبیت رسید. شورت‌های لامبادا گرچه به صورت سنتی در برخی از جوامع آفریقایی و کشتی سومو ژاپن استفاده می‌شده اما به صورت مدرن، اولین بار برای دوچرخه سواران طراحی شده است. زیرا این مدل باعث کاهش و جلوگیری از سوختن بر روی زین می‌شد و با اینکه پشتیبانی خوبی از اندام داشت باعث محدودیت حرکت بدن نمی‌شد و با بندهای پشتی استحکام و ایستایی آن حفظ می‌شد.

جنس شورت لامبادا چه چیزی است؟ 

تنوع مدل شورت زنانه لامبادا و همینطور مدل های مردانه بسیار زیاد است و طرح‌ها و رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی دارد که باعث شده که هر فردی با هر سلیقه ای به راحتی بتواند از بین مدل ها مدل مورد علاقه خود را انتخاب کند.

در پاسخ سؤال شورت لامبادا چیست باید گفت معمولاً شورت لامبادا از جنس‌های حریر گیپور، چرم، لاتکس، توری، دانتل تشکیل شده و در حقیقت یک شورت فانتزی است. انتخاب در بین جنس‌های مختلف شورت لامبادا بسته به سلیقه هر فرد بستگی دارد.

داشتن حساسیت های پوستی را نمی‌شود در نظر نگرفت، بعضی از خانم‌ها به جنس‌های مختلف شورت لامبادا حساسیت دارند و نمی‌توانند مدت طولانی از آن استفاده کنند.

البته شورت لامبادا به علت نداشتن الیاف در کشاله ران معمولاً ایجاد حساسیت و ناراحتی‌های پوستی نمی‌کند اما بهتر است برای رعایت کردن بهداشت شورت لامبادا به مدت طولانی پوشیده نشود.
اگر از افرادی هستید که دارای حساسیت پوستی هستید حتماً از مدل شورت لامبادا که جنس آن نخ پنبه و صد درصد نخ باشد استفاده کنید. بعضی از مدل شورت لامبادا دارای الیاف تمام نخ هستند و شما می‌توانید به راحتی روزانه از آن استفاده کنید؛ اما در نظر داشته باشید که برای رعایت بهداشت از شورت‌های فانتزی تر به صورت روزانه استفاده نکنید.

انواع شورت لامبادا کدامند؟ 

شورت فاق باز

شورت فاق باز یکی از انواع شورت لامبادا است. شورت فاق باز دارای طراحی جالبی است که بسیار تحریک کننده هم است. این شورت در ناحیه پایین اندام تناسلی باز است و مانعی برای رابطه زناشویی شما ایجاد نمی‌کند.

شورت فاق باز در انواع رنگ و مدل‌های فانتزی وجود دارد و شما می‌توانید در رابطه جنسی با خرید یک شورت لامبادا زنانه شیک فاق باز همسر خود را سورپرایز کنید.

شورت لامبادا تانگ

در بعضی از مدل‌ شورت لامابدا فقط در ناحیه تناسلی پارچه‌ای به اشکال مختلف وجود دارد و بقیه شورت با نوار به هم وصل می‌شود. شورت لامبادا تانگ از پارچه‌های نخی درست شده‌اند و به نسبت باقی، این مدل شورت لامبادا پوشیده‌تر است. کمر شورت لامبادا تانگ اغلب دارای کمر کشی است.

آیا استفاده از انواع مدل شورت لامبادا خوب و مفید است؟ 

جواب این سوال به شما و علایق شما بستگی دارد. به صورت کلی استفاده از این مدل شورت فانتزی توصیه نمیشود. پوشیدن شورت لامبادا میتواند موجب عفونت های واژینال را فراهم کند. علاوه بر این با توجه به بار روانشناسی این مسئله که شما چه علایقی دارید و برای رسیدن به آن چقدر هزینه پرداخت میکنید، بهتر است از شورتهای مضر دوری کنید.

مضرات استفاده از شورت لامبادا را بدانید! 

استفاده طولانی مدت از شورت های بندی یا لامبادا، می تواند یکی از دلایل مهم ابتلا به عفونت زنان و آلودگی ها باشد. بنابراین خرید شورت را هر دو الی سه ماه یک بار به طور مداوم در برنامه خود قرار دهید. همان طور که می دانید برای جلوگیری از بیماری های عفونی و قارچی و… بهتر است از لباس زیرهای استفاده شود که پوشش دهی کاملی دارند. شورت های با جنس نخی از جهت دفع رطوبت و میکروب برای سلامتی مناسب هستند.

راهنمای سایز برای خرید شورت لامبادا

برای تمامی ما این اتفاق رخ داده که شورت و لباس زیری که خریداری کرده ایم کوچک تر یا بزرگتر از سایز ما بوده و به دلیل بهداشتی بودن این دسته از محصولات امکان مرجوع کردن این لباس وجود ندارد. برای این که بتوانید سایز دقیق لباس زیر خود را پیدا کنید ابتدا یکی از لباس زیرهای فعلی خود را که مناسب سایز بدنتان است انتخاب کرده و اندازه فاق و کمر آن را به سانتی متر یادداشت نمایید. سپس در هنگام خرید با به خاطر داشتن این مقادیر اقدام به خرید نمایید. ( مشابه عکس زیر) .

استفاده از سایز صحیح برای لباس زیر بسیار ضروری است . شما زمانی به لزوم انتخاب لباس زیر مناسب برای لباس مجلسی‌تان پی‌می‌برید که با یک انتخاب اشتباه در طول مدتی که لباس مجلسی پوشیده‌اید یا در خیابان در حال قدم زدن هستید با مشکلاتی مثل نامناسب بودن فرم لباس زیر، بیش از اندازه تنگ یا گشاد بودن شورت و… مواجه شوید.

آیا شورت لامبادا برای مردان نیز وجود دارد؟

درگذشته فقط بانوان بودند که باید لباس زیرهای متنوع و فانتزی تهیه می‌کردند و اکثر مردان به لباس زیر خود آن‌چنان اهمیتی نمی‌دانند و معمولاً به نوع ساده‌ای از شورت اکتفا می‌کردند. البته امروزه این نگرش تا حد زیادی تغییر پیداکرده است و مردان خصوصاً آقایان جوان خود علاقه‌مند هستند تا انواع مختلفی از لباس زیر را تهیه کنند. تنوع در لباس زیر فقط مختص بانوان نیست. امروزه فواید شورت پشت باز مردانه از نظر علمی نیز ثابت شده است. این امر علاوه ایجاد اعتمادبه‌نفس در فرد، در زوجین نیز باعث رضایت بیشتر همسران می‌شود. گرچه ممکن است عموم بانوان این نیاز خود، یعنی تنوع لباس زیر شریک جنسی خود را بیان نکنند، اما کافی است آقایان فقط یک‌بار این تنوع را به خود و همسرشان هدیه دهند تا از نتایج رضایت‌بخش آن شگفت‌زده شوند. امروزه انواع مختلفی از شورت فانتزی مردانه و شورت لامبادا اسپرت برای آقایان وجود دارد. همچنین ست شورت عروسکی زنانه و مردانه نیز تجربه‌ی جالبی را به‌ویژه برای زوجین جوان به ارمغان می‌آورد. در فروشگاه لناسنتر نیز مدل‌های مختلفی از لامبادای مردانه وجود دارد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست