Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
4 آبان 1401

شورت گن چیست؟ + انواع شورت گن!

همه چیز در رابطه با شورت گن و انواع آن!

طبیعی است. خیلی از ما دوست نداریم  که شکم جلو آمده یا به‌قول معروف چاق داشته باشیم، اما بعضی وقت ها به‌خاطر عوامل مختلف مثل چاقی ارثی، کم تحرکی، افزایش سن، زایمان، رژیم اشتباه غذایی و موارد بسیار دیگر با این مساله درگیر می‌شویم .

شورت های گنی مناسب استفاده برای فرم دهی و لاغر نشان دادن قسمت شکم ، پهلوها و در انواع شورت گنی پادار علاوه بر شکم و پهلوها برای پاها ، برای پوشیدن در زیر لباس شما طراحی شده است .تا با پوشاندن و صاف کردن چربی ها و چاقی های این نواحی به شکل دهی اندام و زیبایی  لباس شما هم بیافزاید .با استفاده از انواع شورت گنی مناسب خود می توانید لباس های جذب خود را بدون نگرانی از بیرون زدن چاقی این نواحی بپوشید و از مهمانی ها و مجالس خود لذت ببرید .

بنابراین استفاده از انواع گن یا انواع شورت گنی برای افرادی که اضافه وزن دارند .و یا از چاقی بعضی از قسمت های بدن خود ناراضی هستند .و می خواهند برجستگی های چاقی ناراحت کننده خود را بپوشانند و صاف کنند .می تواند گزینه ای مناسب باشد.

به مرور زمان افزایش تقاضا برای لباس گنی باعث شد .

تاریخچه پیدایش گن چیست؟ 

می توان گفت : استفاده از این نوع لباس به زمانی برمی‌گردد .که عده‌ای از تولیدکنندگان روی لباس‌هایی که جنس مناسب و مرغوبی  نداشتند . و موقع دوخت هم توجه دقیق  به سایزبندی آن ها  نشده بود .تخفیف گذاشتند و آن ها را به قیمت پایین عرضه کردند .

این لباس‌ها در  فروشگاه‌های خاصی عرضه می شد . و به مرور زمان و گسترش تقاضا برای آن ها ،  باعث شد . اسم طراحان این نوع لباس و فعالیت آن ها  محدود به تولید همین نوع لباس شود.

یعنی صنف تولید لباسی تشکیل شد. که با وجود قیمت پایین ، دوام وپوشش بیشتری داشتند  .

با تداوم استفاده از این نوع لباس زیر که امروزه به آن  گن گفته می شود . کم کم خیلی ها به این نتیجه رسیدن که گن حالت فرم دهنده دارد  و می‌توان به‌وسیله‎ی آن برجستگی‌ها و نقاط بدفرم بدن را تاحد زیادی برطرف و صاف نشان داد .

از این رو انواع شرکت‌های تولید گن به مرور تشکیل شدند.تا انواع گن ها به شکلی که امروز در بازار هستند .به وجود آمدند.

و استفاده از این محصول  های جمع کننده در صنعت مد، سینما و بین عموم مردم رواج پیدا کرد و منجر به تولید انواع مختلفی از گن ها شدند.

انواع گن را بشناسید!

گن شلوارکی یا لاغری ران پا

این نوع از گن ها علاوه بر پوشش دهی شکم تا بخش ران ها نیز امتداد دارند. به همین دلیل شکم و بخش ران را تحت فشار قرار می دهند تا فرم و شکل بهتری بگیرند. از گن شلوارکی یا لاغری ران پا، بیشتر زمانی استفاده می شود که علاوه بر افزایش وزن در بخش شکم ، چربی اضافه نیز در ران های خود دارید؛ این نوع لباس های فرم دهنده بیشتر چربی شما را پنهان می کنند.

گن یکسره یا تمام بدن

گن های یکسره یا تمام بدن ، از بخش سینه شروع می شوند و تمامی بخش های بالاتنه همراه با باسن را پوشش می دهند.

بنا به تنوعی که در مدل های خود دارند ، گاهی این گن های لاغری تا بخش ران یا پایین تر از آن امتداد پیدا می کند.

مناسب برای پوشیدن با : شورت گنی هم در دوران پس از بارداری و هم به عنوان فرم‌دهنده‌ی اندام در زیر دامن‌ها و پیراهن‌های جذب استفاده می‌شود. علاوه بر این، کاربرد آن در زیر شلوارهای فاق بلند نیز زیاد است.
در دوران قاعدگی : مناسب برای استفاده در دوران سنگین قاعدگی

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز