Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
3 آذر 1401

صندل تابستانه مردانه چیست؟ + ویژگی صندل مردانه!

همه چی درباره صندل مردانه!

صندل یکی از قدیمی ترین پاپوش های مردانه و زنانه در طول تاریخ بوده و شاید کمتر کسی فکر می کرد که روزی این صندل های تبدیل به یک کالای کاملا تجاری در بازارهای مختلف جهانی شوند. امروزه به دلیل آسودگی و راحتی استفاده از کفش های صندل، مردان و زنان و کودکان در همه سنین، دوست دارند که از صندل به جای کفش های دیگه استفاده کنند بخصوص در فصل گرم تابستان استفاده از این محصول به اوج خود می رسد.

 

در قدیم صندل، پاپوشی مختص ماهی گیران بود که به آن ها کمک می کرد آبی را که وارد کفش شان می شد، به راحتی تخلیه کنند. اما امروزه استفاده از کفش های باز و نیمه باز بین مردان، زنان و کودکان در همه سنین، رواج دارد.

 

صندل مردانه چیست؟

صندل نوعی پوشش برای پا یا پای افزار می باشد. حالت ظاهری آنها به شکل روباز خواهد بود و معمولا وزن سبکی هم دارند. برخی از مدل صندل های موجود در بازار در قسمت پشت پا یا همان مچ دارای بندی هستند که راه رفتن را بسیار راحت تر می کنند.

 

برخی از آنها هم فاقد بند هستند و فقط در قسمت جلویی آنها پوششی وجود دارد که بر روی پا قرار می گیرد. این مدل از کفش ها بسیار راحت هستند و کسانی که در مناطق گرم زندگی می کنند، تمایل بیشتری به خرید این صندل ها دارند.

 

جالب است بدانید که در گذشته مردان هنگام رفتن به ماهیگیری و صید از این نوع پای افزار استفاده می کردند. گفته شده که دلیل آن هم این بوده که موقع انجام صید، آب زیادی وارد صندل های آنها می شده است و باز بودن جلوی کفش، مانعی برای ورود آب به درون صندل بوده است. پس می توان گفت که در قدیم الایام بیشتر آقایان از این مدل پای افزارها بهره می برده اند.

 

این پای افزار ممکن است از چرم، پلاستیک، چوب، طناب یا مواد دیگر تولید شود، بندهای صندل در پشت پا یا بین انگشتان قرار می گیرند. طراحی و تولید آنها به صورت پاشنه کوتاه یا بلند صورت می پذیرد. امروزه صندل به عنوان کفشی باز، نیمه باز و خنک جای خود را در میان همگان اعم از مردان، زنان و کودکان در تمام سنین باز کرده است.

 

 

بد نیست به نکات زیر هم توجه داشته باشید

  • از صندل برای پیاده روی طولانی استفاده نکنید.

 

  • ورزش با صندل که ممکن است باعث آسیب دیدن پا شود، اصلا توصیه نمی شود.

 

  • پوشیدن صندل سخت هنگام رانندگی موجب آسیب به روی پا و تاندون بین پاشنه تا انگشتان می شود.

 

  • به طور کلی صندل ها عمر چندانی ندارند، در این میان نوع پلاستیکی آن تا ۴ ماه قابل استفاده است.

 

  • به زیبایی و راحتی صندل توجه داشته باشید.

 

  • زیبایی و آراستگی پا و ناخن ها، جلوه ی بی نظیری به صندل و پای شما می دهد.

 

  • صندل ها به صورت کشی، بندی، چسبی و به شکل سگک کمربند بسته می شوند، انتخاب نوع آن به سلیقه و میزان استفاده شما از صندل در طول روز بستگی دارد.

 

  • صندل های اسپرت مردانه چسبی با قابلیت تنظیم بند، گزینه ی مناسبی برای پاهای ظریف و باریک هستند.

 

  • صندل های بدون پوشش بالا و حاشیه جانبی با هدف احساس راحتی بیشتر، برای پاهای بزرگ توصیه می گردد، اگر هم علاقه مند به صندل بند دار هستید، نوع ضربدری را ترجیح دهید.

 

  • فراموش نکنید که: پا قلب دوم شماست، در حفظ و نگه داری آن کوتاهی نکنید.

 

آشنایی با انواع مختلف صندل مردانه موجود در بازار به لحاظ جنس:

  • صندل مردانه چرمی: این مدل از صندل ها نسبت به سایر صندل های موجود در بازار، شکل بسیار زیبایی دارند. قیمت این مدل ها بالاتر است، علت آن هم جنس چرمی می باشد که در ساخت آنها به کار رفته است. معمولا آقایان به استفاده از این مدل صندل ها علاقه ی زیادی دارند، شاید علت این امر راحت، نرم و بادوام بودن صندل چرم است.

 

  • صندل مردانه اسپرت: این صندل ها حالت اسپورت دارند، البته منظور از اسپرت، ورزشی بودن این مدل نیست. بلکه منظور از این عبارت این است که برای افرادی که جوان هستند مناسب است. در حالی که صندل های چرمی را معمولا افرادی که سن بالاتری دارند استفاده می کنند. البته این عقیده به طور کلی نیست و همه ی افراد با هر سن و سال و با هر سلیقه ای می توانند مدلی که تمایل دارند را به پا کنند.

 

انواع صندل مردانه بر اساس شکل ظاهری

صندل‌های مردانه از لحاظ شکل ظاهری شامل مدل‌های زیر هستند:

  • صندل مردانه مدل لا انگشتی:

صندل‌های مردانه مدل لاانگشتی در بین انواع وزن کمی داشته و جزء سبک‌ترین صندل‌ها محسوب می‌شوند. از نظر ظاهری این نوع صندل‌ها دارای قسمت‌های باز بیشتری هستند و به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردارند. صندل‌های مردانه لاانگشتی اغلب برای استفاده در مسافرت، استخر و کنار سواحل دریا توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگرچه صندل‌های لاانگشتی مردانه راحتی بیشتری را در هنگام پوشیدن برای افراد فراهم می‌کنند، اما باید در نظر داشته باشید که این صندل‌ها را به صورت طولانی مدت نپوشید چراکه ممکن است دچار پادرد، آماس زردپی و بروز تاول در انگشتان پا شوید.

  • صندل مردانه مدل بنددار:

صندل‌های مردانه مدل بنددار از لحاظ شکل ظاهری در قسمت پشت پا دارای بند هستند و به همین دلیل شما در هنگام راه رفتن و پیاده روی با این نوع صندل راحتی بیشتری را احساس می‌کنید چراکه این بند مانع از خارج شدن پا از صندل می‌شود. اگر به دنبال خرید صندل مردانه برای پیاده روی به مدت طولانی هستید، در بین مدل‌های بنددار نمونه‌ای را برای پوشیدن انتخاب کنید.

  • صندل مردانه مدل اسپرت:

صندل‌های مردانه مدل اسپرت از جمله شیک‌ترین، زیباترین و خاص‌ترین نوع صندل‌های مردانه هستند که تولیدکنندگان این مدل‌ها، آنها را در طرح‌های گوناگون و رنگ بندی‌های متنوع تولید کرده‌اند تا افرادی که به تیپ و استایل خود بسیار توجه می‌کنند و دوست دارند صندل مردانه آنها با نوع پوششی که دارند هماهنگ و ست باشد، بر اساس سلیقه شخصی نمونه‌ای را برای خود انتخاب کنند.

  • صندل مردانه مدل جلو باز:

صندل‌های مردانه مدل جلو باز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در قسمت جلوی صندل به صورت کامل باز هستند. این صندل‌های مردانه به دلیل جلو باز بودن هنگام پوشیدن پا در آنها عرق نمی‌کند و بو نمی‌گیرد. اگر می‌خواهید برای محل کار خود صندل مردانه خریداری نمایید مدل جلو باز صندل‌های مردانه در صورتی که از جنس چرم انتخاب شوند به دلیل عرق نکردن پا می‌تواند گزینه مناسبی باشند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست