Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
17 آذر 1401

طرز صحیح در دست گرفتن کیف زنانه!

همه چی درباره طرز در دست گرفتن کیف زنانه!

ما اغلب وقت زیادی را صرف انتخاب و خرید مدل کیف زنانه می‌کنیم، اما چندان به نحوه در دست گرفتن آن توجهی نداریم. خواه دوست داریم کیف را به دست بگیریم، خواه روی آرنج بیندازیم و یا آن را با شانه خود حمل کنیم، درواقع طرز گرفتن کیف در دست یک تصمیم تصادفی نیست!

 

به گفته کارشناسان زبان بدن، این موضوع می‌تواند در مورد شخصیت درونی ما چیزهای زیادی بگوید. به عبارتی، کیف شناسه جنسیتی است؛ راهی برای نشان دادن حالت، سلیقه، خلاقیت و شخصیت بانوان و دختران جوان است. به هر روی، ما در این مقاله نخست طرز صحیح در دست گرفتن کیف زنانه را بیان کرده و سپس درباره زبان بدن توضیحات تکمیلی را اضافه می‌کنیم.

 

شخصیت شناسی و طرز انداختن کیف زنانه

در متن بالا به این مسئله اشاره کردیم که طرز انداختن کیف در خانم ها متفاوت می باشد که هر مدل آن نشان از شخصیت هر کس می باشد.

در این بخش می خواهیم اشاره ای به شخصیت شناسی طرز انداختن کیف داشته باشیم. مدل های مختلف انداختن کیف توسط خانم ها به شرح زیر می باشد.

 

  • قرار دادن کیف روی شانه و نزدیک به بدن
  • قرار دادن کیف روی شانه به صورت آویزان
  • گرفتن کیف با ساق دست
  • گرفتن کیف با کف دست
  • گرفتن کیف در جلوی بدن با هر دو دست
  • انداختن کیف به صورت مورب
  • انداختن کیف به صورت مورب در پشت

گرفتن کیف با ساق دست (فاصله آرنج یا مچ)

کیف روی ساق دست

برای کیف‌هایی که دسته کوتاه دارند، یکی از راه‌های در دست گرفتن کیف زنانه، قرار دادن آن روی ساق دست است. این رویکرد نشان از شکوفایی اعتبار و اقتدار زنان دارد. شما وضعیت و موقعیت را در اولویت قرار داده و می‌توانید نشان دهید که کیف لوکسی حمل می‌کنید.

 

افراد مشهور به وفور از این کیف‌ها استفاده می‌کنند، زیرا نحوه گرفتن این کیف به صورتی است که بانوان را موقر و متین نشان می‌دهد. شما کیف را در دست می‌گیرد، انگار که یک نشان افتخار یا یک جایزه گرفته‌اید و این چنین است احساس برتری خواهید کرد. حتماً از این کفش در مجالس و مهمانی‌ها استفاده کنید.

 

گرفتن کیف با ساق دست (فاصله آرنج یا مچ)

گرفتن کیف با کف دست

کیف در کف دست

برای کیف‌های کوچک بهتر است آنها را با کف دست بگیرید، چون راه دیگری ندارید، زیرا این کیف‌ها نه بَند دارند و نه دسته! وقتی این کیف را در دست می‌گیرید، مردم شما را خانمی سازمان یافته و کارآمد می‌دانند. همچنین، ویژگی‌های بلندپروازانه شما را نشان می‌دهد، به طوری که هم روی شما حساب ویژگی باز می‌کنند.

 

بانوان تمایل دارند کیف خود را به این روش حمل کنند، زیرا می‌خواهند تمرکز بیشتر بر روی لباس‌شان باشد تا اکسسوری‌ها! در این استایل، هدف فقط تکمیل کردن دیگر لباس‌ها و افزایش جذابیت‌های ظاهری است. اگر به مهمانی یا مراسم رسمی دعوت شدید، از این مدل کیف برای نشان دادن شخصیت قدرتمند خود استفاده کنید.

 

آویزان کردن از روی شانه

اگر قرار است در یک مهمانی یا محل کار و یا به هنگام رفتن به خرید، از کیفی دارای بند بلند استفاده کنید باید به نوع گرفتن آن در دست توجه کنید. طرز صحیح در دست گرفتن کیف بند بلند این است که آن را روی شانه خود قرار داده و به حالت آویزان نگه دارید.

 

اگر تیپ اسپرت دارید و یا استایل تان ساده است، این نوع در دست نگه داشتن کیف کمک می کند تا شما سرحال و شاداب به نظر برسید.

 

در این حالت، اعتماد به نفس شما زیادتر خواهد شد و می توانید انرژی مثبت خود را به دیگران منتقل کنید. نکته ای که در این مدل وجود دارد این است که نباید بندهای کیف به صورت مورب و یا ضربدری باشند.

 

آویزان کردن کیف روی شانه به صورت مورب

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید استایل اسپرت داشته باشید، حتماً از کیف های غیر رسمی استفاده می کنید. این کیف ها معمولاً دارای بندهای بلند و ساده ای هستند که می توان در دانشگاه، محل کار و یا موقعیت های دیگر استفاده کرد.

 

شما می توانید این کیف ها را بر روی شانه خود و به صورت مورب، آویزان کنید. به این ترتیب می توانید حین حرکت، آزادی عمل داشته و کاملا راحت باشید.

 

این مدل دست گرفتن کیف برای آن دسته از بانوانی که دوست دارند همواره تیپ اسپرت داشته باشند و به آزادی و راحتی، بیشتر از زیبایی ظاهری اهمیت می دهند مناسب است.

 

نگه داشتن کیف روی شانه و نزدیک بدن

استفاده از کیف های بزرگ و دسته بلند، این روزها بسیار رواج یافته است. اگر شما هم یکی از این کیف ها دارید و دوست دارید برای بیرون رفتن و یا برای رفتن به منزل یکی از دوستان خود، آن را استفاده کنید، باید دست گرفتن آن را نیز بلد باشید. 

 

طریقه دست گرفتن کیف دستی که دارای دسته بلندی است به این طریق است که باید آن را روی شانه خود قرار داده و در نزدیکی بدن خود نگه دارید. این حالت باعث خواهد شد تا دیگران شما را فردی هوشمند و قابل اعتماد بدانند. در ضمن با استفاده از این روش می توانید در مکان های شلوغ مواظب کیف دستی خود نیز باشید.

 

بند های کیف را بگیرید

بندهای کیف را تا چند دور لوله کنید و آن را محکم بگیرید و راه بروید.  این مدل همچنین یک مدل گرفتن است که برای کیف های دستی متقاطع و یا بند بلندها مناسب است .

در نگاه اول این استایل پوشیدن کیف یک حسی از یک دختر قاطع، چابک و قوی را می دهد .

اینجا باید به نکته ای برای پوشیدن کیف دستی به این مدل اشاره کرد. مواقعی که شما حواستان نیست ممکن است کیف مجلل و خوش استایل شما از دستتان بیافتد .

سوالات مربوط به طرز صحیح در دست گرفتن و انداختن کیف زنانه
  1. مهمترین عاملی که باید در هنگام انتخاب کیف زنانه به آن توجه داشت چیست؟
     مهمترین عاملی که باید در هنگام انتخاب کیف زنانه به آنتوجه داشته باشید شناخت فرم بدنتان می باشد.
  2. برای فرم بدن مثلثی وارونه چه سبک کیف هایی مناسب می باشند؟
    کیف‌هایی که جذابیت کمر و باسن شما را افزایش داده و مشکل این ناحیه را برطرف کنند. دقت کنید که اندازه کیف نباید خیلی بزرگ باشد.
  3. خانم هایی که قدی کوتاه و جثه‌ای ریز دارند بهتر است از چه کیف هایی در استایل خود استفاده کنند؟
    خانم هایی که قدی کوتاه و جثه‌ای ریز دارند بهتر است از کیف‌های دستی و رودوشی کوچک استفاده کنند. 

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست