Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
9 آذر 1401

عینک مخصوص فصل پاییز چیست ؟

همه چی درباره عینک پاییزی!

عینک مناسب فصل پاییز باید چه رنگی باشد؟ از این سوال تعجب نکنید. رنگ فریم عینک هم به اندازه شکل آن مهم است.

 

شما هنگام خرید عینک آفتابی یا عینک طبی باید بدانید که مناسب‌ترین عدسی برای هر رنگ فریم عینک چیست؟ چه رنگی با فرم فریم عینک تناسب بیشتری دارد؟ حتی باید بدانید که کدام رنگ فریم عینک با رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ موهای شما متناسب‌تر است.

 

با تعیین تمامی این موارد می‌توانید بهترین و متناسب‌ترین عینک را برای خود انتخاب کنید. به همین خاطر در زیر انواع رنگ‌های پاییزی و ویژگی‌های آنها را برایتان نوشته‌ایم. با لوناتو همراه باشید

عینک مناسب فصل پاییز

جالب است بدانید که رنگ پوست صورت آدم‌ها را هم می‌توان به رنگ فصل پاییز نسبت داد. یعنی چه؟ یعنی برخی افراد دارای پوست طلایی، کرم، عاجی یا هلویی هستند. این رنگ‌ها جلوه‌ای از فصل سوم سال در خود دارند. اغلب کسانی که چنین رنگ پوستی دارند دارای کک‌ومک، لکه‌های پوستی، موهای قرمز یا قهوه‌ای طلایی و چشم‌های قهوه‌ای-سبز یا چشم سبز هستند

بهترین رنگ عینک برای چنین افرادی، رنگ‌های مخصوص فصل پاییز است: یعنی رنگ‌های قهوه‌ای، نارنجی، سبز تیره، قرمز تیره، بنفش، وانیلی و عاجی

رنگ‌های طلایی، برنزی و مسی هم انتخاب‌های بسیار عالی برای عینک مناسب پاییز است. برای عینک طبی بهتر است سراغ رنگ‌های طلایی و رنگ‌های طبیعی بروید تا با رنگ پوست صورتتان بیشتر ست شود.

 

حالا برای اینکه بهتر بتوانید رنگ پاییزی انتخاب کنید در زیر رنگ‌های مختلف را معرفی کرده‌ایم و نوشته‌ایم که برای چه موقعیت‌های خوب و برای چه جاهایی بد هستند.

 

عینک وسیله ضروری هر چهارفصل

چرا حتی باید در فصول سرد و کم نور هم از عینک آفتابی مناسب استفاده کرد؟ در روز‌های گرم و پر نور تابستان اکثریت ما برای در امان ماندن از تابش شدید نور خورشید از عینک آفتابی استفاده می کنیم. اما در فصول بعدی چطور؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید که حتی در پاییز و زمستان هم دغدغه سلامت چشمهایتان را دارید؟ یا بر این باور هستید که فقط در مواقع پر نور باید از عینک استفاده کرد؟

 

 امروزه ضروریت استفاده از عینک در فصل پاییز و زمستان بر هیچ کس پوشیده نیست. شما باید از چشمانتان در مقابل اشعه UV محافظت کنید. برخلاف تصور، این اشعه ها در فصول سردتر زیادتر می شوند. یعنی اگرچه شما این موضوع را حس نمی کنید،اما در دراز مدت اثرات مخربی را بر روی چشمانتان باقی خواهید گذاشت.

 

 

  • لنز‌های نارنجی

لنز‌های نارنجی برای فصل پاییز بسیار مناسب هستند. در فصل خارق‌العاده پاییز هوا ابری و تاریک‌تر است. همچنین در بیشتر شهر‌ها مه دیده می شود. افراد، مخصوصا رانندگان دید کمتری در این شرایط پیدا می کنند و این موضوع می تواند شروع یک فاجعه باشد.

 

در فصل پاییز برای دید بهتر در هوای تاریک و مه‌آلود می توانید از لنز‌های نارنجی استفاده کنید. (استایلتونو تصورکنید! بارون، لباس‌های بافت و عینک نارنجی!!!)

 

  • لنز‌های سبز و خاکستری

لنز‌های خاکستری و سبز در تشخیص رنگ بسیار حرفه ای عمل می کنند. شما خیلی راحت می توانید از رنگ‌های زیبای این فصل صد رنگ استفاده کنید. تشخیص رنگ امری بسیار مهم و ضروریست.

 

علاوه بر خطراتی که عدم تشخیص میتواند ایجاد کند، فرض کنید در یک هوای پس از باران پاییزی با هدفونی در گوش دارید قدم میزنید. از آنجا که انسان مسئولی هستید عینک به چشم دارید. آیا دوست دارید همه این رنگ‌های خارق‌العاده را یک رنگ و بی روح ببینید؟ قطعا خیر!! برای تماشای رنگ‌های زیبا و خیره کننده پاییز این لنز بسیار مناسب است.

 

نکته‌ای که باید دقت کنید این است که متاسفانه این لنز در محیط‌های تاریک و کم نور عملکرد مطلوبی ندارد. به همین دلیل استفاده از این عینک‌ها در ساعات پایانی روز توصیه نمی شود. میتوانید از لنز‌های زرد در ساعات تاریک و کم نور استفاده کنید.

 

یکی از ویژگی‌های منحصر‌به ‌فرد این لنز، تناسب آن با برف و محیط کوهستان است. حتما تا به حال عینک‌های کوهستانی را دیده‌اید. رنگ خاکستری این رنگ‌ها هم چشمان شمارا دربرابر نور خیره‌کننده برف محافظت میکنند  و هم با ایجاد کنتراست مانع‌ها و خطرات احتمالی را هم به وضوح به شما نشان میدهد.(کوهنوردها قدر این عینک‌هارو خیلی میدونند)

 

لنز های رنگی، بهترین عینک های آفتابی برای پاییز میباشند.

اگر پوست شما طلایی، کرم، عاجی یا هلویی هست :

بهترین رنگ عینک مناسب فصل پاییز برای شما :رنگ‌های قهوه‌ای، نارنجی، سبز تیره، قرمز تیره، بنفش، وانیلی و عاجی است.

 

رنگ‌های طلایی، برنزی و مسی هم انتخاب‌های بسیار عالی برای عینک مناسب پاییز است.

 

برای عینک طبی بهتر است رنگ‌های طلایی و رنگ‌های طبیعی را انتخاب کنید تا با رنگ پوست صورتتان بیشتر ست شود.

 

چه لنز هایی مناسب فصل پاییز میباشد؟

لنزهای رنگی، بهترین عینک های آفتابی برای پاییز میباشند. ممکن است روزهای کم نورتر ، ساعات نور خورشید کوتاه تر و آسمان ابری تر باشد.

 

اما زمان پاییز و زمستان به این معنی نیست که میتوانیم با نزدن عینک آفتابی از چشم هایمان، محافظت کنیم. ضروری است که بدون توجه به آب و هوا ، چشم خود را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست