Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 6 دقیقه
11 آذر 1401

عینک مناسب فصل بهار وتابستان چیست ؟ + اکسسوری‌ عینک آفتابی !

همه چی درباره عینک مناسب فصل بهار !

وقتی زمان خرید عینک آفتابی می‌رسد، شما می‌توانید به دو صورت تصمیم‌گیری کنید: یا سراغ عینک‌های کلاسیک همچون عینک آفتابی ویفرر ری-بن بروید یا به‌دنبال مدل‌ها، رنگ‌ها و طراحی‌های جدید باشید.

 

عینک‌های گرد که از جنس کائوچو (استات) یا فلز هستند برای تابستان 2020 گزینه‌های خوبی به‌شمار می‌روند. توصیه ما این است مردهایی که صورت‌های مربعی و لوزی‌شکل دارند سراغ عینک گرد بروند؛ زیرا گردی فریم عینک باعث می‌شود تا زاویه‌های صورتشان متعادل‌تر دیده شود و در نتیجه خوش‌تیپ‌تر دیده شوند.

عینک آفتابی با شکل هندسی

یکی از مدل‌های عینک آفتابی مردانه امسال (1399)، فریم‌هایی است که با اشکال هندسی طراحی شده‌اند. البته توجه داشته باشید عینک آفتابی با طرح هندسی برای مردهایی مناسب است که صورت‌های گرد دارند.

عینک مناسب فصل بهار

عینک مناسب فصل بهار : به دلیل شروع روند گرما و افزایش نور آفتاب در فصل بهار لزوم استفاده از عینک برای سلامت و زیبایی افزایش می یابد.

 

شاید امروزه عینک آفتابی به یکی از روندهای اساسی در مد تبدیل شده است که دارای تنوع بی شماری از انواع مدل های شیک و جذاب است .

 

در بهار نیز عینک باید متناسب با فرم صورت، رنگ پوست ، و لباس ها باشد و می تواند نسبت به رنگ عینک در تابستان روشنتر انتخاب شود زیرا اشعه خورشید به شدت تابستان نیست .

 

پس از یک زمستان سرد و ابری، بدون شک اکثر ما با آغوش باز به استقبال بهار می رویم. برخی از افراد علاوه بر تغییر سبک لباس های گرم و پشمی با لباس های نازک تر  بهار را زمان مناسبی برای انتخاب عینک‌های جدید متناسب با لباس هایشان می دانند.

 

بهار به این معناست که می‌توانیم  لباس‌های حجیم از زمستان را کنار بگذاریم و از استایل‌های سبک و راحت تر لذت ببریم که این در مورد فریم عینک ها نیز صدق می کند! ترند عینک های بهاری انتخاب فریم های ظریف و نازک است.

 

 

رنگ های شاد و جذاب بهاری

بهار به معنای بازگشت رنگ ها در طبیعت است و این امر در انتخاب عینک نیز بازتاب دارد! شما با انتخاب قاب هایی با رنگ های شارپ تر ، پررنگ و روشن مانند پاستلی ، قرمز، آبی و حتی نئون استایلتان را بهاری تر کنید و تاثیر زیبایی عینک را در استایل در عکس هایتان مشاهده کنید.

عینک های بهاری آفتابی دی-فریم (قاب به شکل حرف D انگلیسی) زمان و مکان نمی‌شناسند. هیچ‌کس واقعا نمی‌داند که این سبک از کجا منشأ گرفته است. اما صدها تولید کننده در طول سال‌ها روی آن تمرکز کرده‌اند. یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان این فریم ها برند Ray-Ban است. اما ما آن قاب‌های کلاسیک Ray-Ban را پیشنهاد نمی‌کنیم.

 

ما چند گزینه کمی بهتر پیدا کرده‌ایم. طبق گفته مجله ایتالیایی ایندیپندنت، این قاب ‌های جدید با نام جیانکارلوس، توسط لاپو الکان، نوه، جیانی آنیلی طراحی شده است. همچنین قاب‌های Monc’s Príncipe به رنگ آبی مرمری بیشتر مورد توجه ما هستند. یا اگر به ‌دنبال عینکی قدیمی‌تر هستید، Carril از برند اسکار دین در رنگ‌های قهوه‌ای و یا به رنگ بطری سبز قدیمی چطور است؟

 

  • قاب گرد، برای ظاهری ظریف و در عین حال شیک.

یک نکته بانمک درمورد عینک های بهاری گرد وجود دارد. اما منظور ما را اشتباه نگیرید؛ بانمک بودن ایرادی ندارد. این سبک نشان می‌دهد که شما به استایل خود اطمینان دارید.

 

و یک جفت فریم را پیدا کرده‌اید که واقعاً برای شما مناسب است. اما آنچه را که در مورد عینک آفتابی و فرم صورت به شما گفتیم به خاطر بسپارید. اگر صورت گرد دارید هرگز سراغ فریم گرد نروید.

در عوض، اگر چانه بزرگی دارید و خط فک شما مشخص است، فریم‌های Cubitts Herbrand را امتحان کنید. آن‌ها با طراحی ظریف، استایل کلاسیک خود را با عینک آفتابی Monc’s Monti و یک رنگ سبز چشم نواز به اشتراک می‌گذارند. یا اگر واقعاً به دنبال ظاهری سبک وزن هستید، عینک آفتابی طلایی Vicuna را از برند The Bespoke Dudes امتحان کنید.

عینک آفتابی بزرگ

این مدل از عینک ها از نظر فرم و از نظر عملکرد نیز از زمستان به بعد بیشتر استفاده می شود. عینک های آفتابی بزرگ نه تنها مد روز هستند، بلکه محافظت بیشتری در برابر اشعه های مضر خورشید نیز دارند.

عینک های با فریم گرد

تاز زمانی که احساس می کنید فریم گرد متناسب صورت شماست مربعی را انتخاب نکنید! عینک های گرد و فلزی در حال حاضر ترند هستند و تصاویری از نمادهای سبک افرادی مانند جان لنون و التون جان را تداعی می کنند. به هر حال، نشان دادن استایل برخی شخصیت ها هرگز از مد نمی افتد. و از انتخاب عینک های رنگی  نترسید.

  • فریم رنگی و یا دو رنگ

یکی دیگر از رنگ های جذاب فصل بهار و تابستان فریم هایی با چند رنگ و دو رنگ می باشد که امسال نیز در بین عینک های ترند شده هستند و محبوبیت زیادی بین افراد دارد و برای انواع رنگ پوست ها با توجه به ترکیب رنگی که در فریم استفاده شده،مناسب می باشد و همچنین شما با این رنگ از فریم ها بسیار با نشاط و پویا به نظر می رسید. جذابیت این  مدل از عینک آفتابی به این است که می توان آن ها را در جمعهای دوستانه و همینطور در محل کار به چشم داشته باشید و از انرژی بالایی که منتقل می کنند استفاده نمایید.

  • فریم گل دار

برای خانم های خوش سلیقه و جوان، از واژه ی جوان استفاده کردم چون فریم عینک دودی گل دار در هر سن و سالی شما را جوان نشان می دهد و لطافت زنانه را برای شما رقم می زند. با این عینک آفتابی های گل دار در تمام مکان ها زنی جسور، با انرژی و زنانگی خاص و دلنشین ظاهر می شوید که خود این موضوع باعث می شود در جمع بدرخشید و چشم ها به سمت شما باشد.

  • فریم کائوچویی شیشه ای

فریم عینک های شیشه ای در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و محبوب می باشد، اما استفاده از این فریم های شیشه ای و ساده در فصل بهار و تابستان بیشتر به چشم می آید و جزء رنگ هایی است که با انواع استایل و رنگ لباس ها می توان آن را ست کرد و این بی رنگی باعث می شود در حین سادگی زیبایی خاصی به خود بگیرد و برای جمع های مختلف از جمله رسمی و غیر رسمی مناسب باشد. همچنین اگر اهل آرایش چشم و یا عدسی های آینه ای رنگی هستید خوب است بدانید که فریم عینک آفتابی شیشه ای بهترین انتخاب شما می تواند باشد چرا که تمام توجه را از فریم بر میدارد و به سمت چشم ها و شیشه های رنگی جذاب شما می برد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست