Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
10 آذر 1401

عینک ویژه زمستان چگونه است؟ + اکسسوری‌ عینک مناسب زمستان!

همه چی درباره عینک مناسب فصل زمستان!

عینک آفتابی شاید از آن اکسسوری‌هایی باشد که در هوای سرد زمستانی در کنار شال گردن، دست کش، کلاه و هر چیزی که برای گرم کردن به آن نیاز دارید، فراموش می‌شود.

 

برخی عینک آفتابی را تنها بخشی از تیپ یک روز تابستانی گرم که خورشید مستقیما به چشم ها می‌تابد می‌دانند، اما بسیاری از متخصصان چشم هشدار می‌دهند که مضرات اشعه‌های خطرناک خورشید در زمستان حتی می‌تواند دوبرابر باشد.

 

دلیل افزایش خطرات اشعه‌های خورشیدی، بازتاب نور از برف است که باعث دوبرابر شدن تابش اشعه UV به چشم می‌شود، پس استفاده از عینک آفتابی در زمستان حتی ضروری‌تر هم می‌شود. برای جای دادن عینک آفتابی در اکسسوری‌های زمستانی خود به این پنج دلیل توجه کنید

 

جلوگیری از برف کوری

قرار نیست درد و آسیب ناشی از برف کوری را تجربه کنید. قرن هاست انسان ها راه های هوشمندانه ای برای محافظت از خود پیدا کرده اند. با فناوری امروزی آسان تر از همیشه است.

 

عینک‌های آفتابی یا عینک‌هایی که حداقل 99 درصد از اشعه‌های فرابنفش را مسدود می‌کنند و از جلوی باد خشک و یخ‌زده را می‌گیرند، از برف‌کوری جلوگیری می‌کنند. اگر ورزش زمستانی‌تان اسکی یا اسنو برد نباشد، عینک‌های آفتابی به خوبی جلوی آفتاب و باد را می‌گیرند.

 

هنگام اسکی یا اسنوبورد، عینک هایی با لنزهای پلی کربنات از آسیب های ناشی از آفتاب و دیگر آسیب های چشمی نیز محافظت می کنند. آنها به طور کلی دید محیطی بهتری را نسبت به عینک های آفتابی به شما می دهند.

 

عینک ایمنی برفی

اسکی‌کردن در برف یکی از تجربیات هیجان‌انگیز است. این ورزش به کمک تجهیزات مخصوص مانند چوب اسکی و … انجام می‌شود. جهت انجام اسکی برفی، علاوه بر تجهیرات و وسایل اسکی، داشتن لباس مخصوص نیز حایز اهمیت است.

 

لباسی که بتواند موجب گرم نگه داشتن فرد حین اسکی‌کردن در میان برف‌ها شود. علاوه بر لباس مناسب، استفاده از یک عینک برفی حرفه‌ای ، منتهی به تجربه و خاطره‌ای زیبا و فراموش نشدنی خواهد شد. این عینک‌ها با داشتن یک عدسی با کیفیت، به بهبود دید شما در برف کمک می‌کنند.

 

عینک مدل Wayfarers

این عینک ها دارای قاب های چوبی بسیار محبوب هستند. به این ترتیب به راحتی می توانید لباس های خود را هم با عینک های خود و هم با فصل فعلی هماهنگ کنید. این قاب های راه راه برای زمستان ایده آل هستند، زیرا به شما کمک می کنند تا ظاهر خاصی پیدا کنید و بسیار شیک به نظر برسید.

 

برای کودکان عینک آفتابی زمستانی چه ضرورتی دارد؟

برای این که کودکان علاقه زیادی به بازی دارند. ممکن است ساعات زیادی را در فضای باز تفریح کنند. در خصوص استفاده کردن، عینک آفتابی برای کودکان نباید غافل باشید.

 

همچنین به خاطر شفاف بودن عدسی چشم کودکان، همچنین بینایی بهتر آن ها، میتواند بیشتر در معرض اشعه uv قرار بگیرند. پس برای استفاده کودکانتان از عینک آفتابی، توجه و دقت کافی را داشته باشید

 

افزایش قدرت بینایی با عینک آفتابی

چشم ها برای آنکه بهترین دید را داشته باشند تنها به میزان مورد نیاز نور  احتیاج دارند. نور بسیار کم به اندازه نور بسیار زیاد می تواند برای چشم مضر باشد. نور بیش از اندازه باعث سفید شدن شبکیه چشم و در نتیجه ضعیف شدن چشم ها می شود و همچنین دقت بینایی را کاهش می‌دهد.

 

یک عینک آفتابی مناسب و باکیفیت می‌تواند حجم نوری را که وارد شبکیه چشم می‌شود کنترل کرده و در عین حال کیفیت مناسبی از تصویر را به شما بدهد، به این ترتیب شما نه تنها تصاویر را با کیفیت بهتری می‌بینید از ضعیف شدن چشم خود هم جلوگیری کرده‌اید.

 

تنها یک عینک آفتابی با کیفیت می تواند به خوبی از چشم های شما در هر فصلی محافظت کند. در کنار یک عینک آفتابی با کیفیت فراموش نکنید که نور و اشعه‌های مضر خورشید همان تاثیراتی را که می‌توانند روی چشم و بینایی شما داشته باشند روی پوست شما نیز به جای می‌گذارند، پس فراموش نکنید که در فصل زمستان از کرم‌های ضدآفتاب هم باید درست مانند تابستان استفاده کنید و آن را از لیست لازم بهداشتی مورد نیاز خود خط نزنید.

 

کاهش شدن نور مستقیم با عینک آفتابی

وجود برف و یخ روی سطوح مختلف در فصل زمستان باعث افزایش شدت تابش نور خورشید می شود که در هنگام رانندگی و ورزش های برفی این امر می تواند برای چشم ها مضر و آزاردهنده و البته خطرناک باشد و البته قدرت بینایی شما را در طول ورزش نیز افزایش می‌دهد.

 

استفاده از انواع عینک آفتابی یا عینک‌هایی با لنزهای پولاریزه می تواند از خیرگی چشم در اثر تابش شدید نور جلوگیری کند.

 

عینک‌های آفتابی با فریم مربعی سایز بزرگ

یکی از مدل‌های عینک آفتابی که جدیداً مورد استقبال طرفداران مد و فشن قرار گرفته است، عینک آفتابی با فریم مربعی سایز بزرگ است. این مدل‌ها در تمامی فصول سال مورداستفاده قرار می‌گیرند و امروزه یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های عینک آفتابی در بازار هستند.

 

این مدل عینک‌ها تقریباً با تمامی فرم‌های صورت همخوانی دارند اما انتخابی رؤیایی برای کسانی که عینک آفتابی مناسب صورت بیضی می‌خواهند، به شمار می‌روند. فریم و لنز این عینک‌ها در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه شده و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و استایل خود اقدام به انتخاب رنگ نمایید.

 

بسیاری از بازیگرها، سلبریتی‌ها و… در فصل زمستان این مدل عینک‌ها را به سایر مدل‌های عینک آفتابی ترجیح می‌دهند و با استایل زیبا و شیک بر روی فرش قرمز جشنواره‌ها قدم می‌زنند! شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت عینک فراشاد، عینک مناسب خود را انتخاب نمایید و ظاهری جذاب را برای خود رقم بزنید.

 

عینک آفتابی مدل گربه‌ای

این مدل عینک آفتابی که در دسته مدل‌های فانتزی و روزمره به شمار می‌رود، دارای ظاهری جذاب است و بسیاری از افراد استفاده از آن را به استفاده از سایر مدل‌ها ترجیح می‌دهند. این مدل عینک جزو مدل‌های ماندگار صنعت مد و فشن است و باید اشاره کنیم که چنین مدل‌هایی هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند.

 

این عینک‌ها معمولاً دارای فریم پلاستیکی با رنگ‌های شاد و جذاب هستند و می‌توانند مکمل استایل‌های شاد زمستانی شما عزیزان باشند. تمامی افراد با تمامی فرم‌های صورت می‌توانند از مدل عینک‌ها استفاده نمایند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز