Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
23 آذر 1401

فواید اوره برای پوست چیست! + خاصیت اوره ! + کرم اوره چیست!

درباره فواید اوره برای پوست بسیار شنیده‌ایم، اما شاید ندانید اگر مجبور باشیم فقط یک ماده برای مراقبت از پوستمان داشته باشیم بی‌شک آن ماده جادویی اوره خواهد بود.

 

بسیار شنیده‌ایم که برای داشتن پوستی جوان باید از شوینده مناسب، لایه‌بردارها، سرم‌های ویتامین سی، پپتایدها سرامایدها و انواع مرطوب‌کننده‌ها، آبرسان‌ها و روغن‌های پوستی استفاده کرد. اما اگر بخواهیم فقط یک محصول را برای روتین پوستی‌مان انتخاب کنیم بی‌شک محصولی است که حاوی اوره باشد.

 

خیلی از ما تجربه استفاده از انواع لایه‌بردارها را داشته‌ایم و بعد دچار خشکی و نازکی پوست شده‌ایم به‌گونه‌ای که مرطوب‌کننده‌ها هم از پس خشکی پس از آن برنیامده‌اند. یا آن نتیجه‌ای که دوست داشته‌ایم را از انواع آبرسان‌ها و مرطوب‌کننده‌ها نگرفته‌ایم، تو گویی مرطوب‌کننده فقط به‌صورت سطحی پوستمان را مرطوب کرده و در سطح سلولی در پوستمان نفوذ نکرده است.

 

اگر چنین تجربیاتی داشته‌اید در این مقاله داروی معجزه‌آسای پوستتان را معرفی کرده‌ایم یعنی: اوره! زیرا اوره لایه‌برداری است که مرطوب می‌کند و مرطوب‌کننده‌ای است که لایه‌برداری می‌کند، آن هم نه به‌صورت سطحی! بلکه در سطح سلولی!

 

وقتی درباره مراقبت از پوست صحبت می‌کنیم اوره عنصری نیست که به ذهن خطور می‌کند. با این حال، این ترکیب می‌تواند مزایای عمده‌ای برای پوست شما داشته باشد. به عنوان مثال:

1. به عنوان یک مرطوب کننده عمل می‌کند

آبرسانی کلید اصلی پوستی نرم، صاف و سالم است. اوره به عنوان یک مرطوب کننده قوی شناخته شده است که رطوبت را از محیط جذب می‌کند و آن را به پوست می‌دهد.

ممکن است از دست دادن آب ترانس اپیدرمی را در بیماران درماتیت کاهش دهد. استفاده منظم از یک محصول حاوی اوره می‌تواند توانایی حفظ آبرسانی پوست شما را بهبود بخشد.

2. ممکن است عملکرد سد پوست را بهبود بخشد

عملکرد بهتر سد پوست به این معنی است که پوست شما بهتر از آسیب‌های خارجی محافظت می‌شود. فرمولاسیون حاوی 5 درصد اوره به طور قابل توجهی عملکرد سد پوست را بهبود می بخشد.

محققان معتقدند که استفاده موضعی از این ماده باعث تسریع روند نوسازی پوست می‌شود. این به نوبه خود ممکن است به حفظ سد پوستی شما و محافظت از پوست شما در برابر عوامل محیطی خارجی کمک کند. با این حال، تحقیقات بیشتری برای درک بیشتر این مزیت اوره ضروری است.

3. ممکن است باعث تسکین درد شود

اوره ممکن است خاصیت بی‌حسی داشته باشد. شواهد نشان می‌دهد که اوره را می‌توان برای تسکین درد در التهاب پوستی استفاده کرد. برخی از مطالعات نشان می‌دهد که می‌توان آن را با درمان‌های ضد التهابی برای کمک به بیماری پوستی ترکیب کرد.

4. به عنوان یک لایه بردار عالی عمل می‌کند

اوره دارای خواص کراتولیتیک است که به از بین بردن پوست اضافی تولید شده توسط اپیدرم کمک می‌کند. همین طور به عنوان یک لایه بردار عالی عمل کرده و ممکن است پوست‌های خشک و زبر را نرم کند.

خواص اوره برای پوست

اوره می تواند فواید زیر را برای پوست افراد داشته باشد:

  • شکستن لایه بیرونی پوست برای افزایش رشد سلول های جدید
  • مرطوب کننده سلول های پوست
  • تسکین دهنده
  • افزایش عمق نفوذ محصولات به پوست

 

اوره همچنین می تواند یک افزودنی مفید برای محصولاتی باشد که برای مقابله با اثرات پیری و جوانسازی طراحی شده اند. محققان دریافته‌اند که اوره می‌تواند به بهبود علائم قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش – آسیب خورشید – بر روی پوست کمک کند.

 

مضرات اوره برای پوست؟مصرف کرم حاوی اوره در بارداری

بسیاری از مطالعات نشان می دهد که اوره یک افزودنی بی خطر است که اکثر مردم میتوانند استفاده کنند.

 

مضرات اوره برای پوست؟مصرف کرم حاوی اوره در بارداری

 

اکثر افرادی که از محصولات حاوی اوره استفاده می کنند عوارض جانبی را تجربه نمی کنند. با این حال، افراد نباید از اوره در اطراف نواحی حساس مانند چشم ها و لب ها استفاده کنند، زیرا ممکن است باعث تحریک و التهاب شود.

 

برخی از افرادی که از محصولات حاوی اوره استفاده می کنند ممکن است موارد زیر را تجربه کنند:

  • خارش
  • تحریک
  • سوزش

اوره برای مراقبت از پوست چگونه عمل می کند؟

به لایه خارجی پوست شما اپیدرم گفته می شود و می توان آن را به پنج لایه زیرین تقسیم کرد. بیرونی ترین لایه زیرین، لایه شاخی، از ورود مولکول های ناخواسته به بدن شما جلوگیری کرده و از هدر رفتن آب از طریق پوست جلوگیری می کند.

 

خاصیت نگهداری آب لایه شاخی عمدتا از یک گروه مواد به عنوان عوامل مرطوب کننده طبیعی (NMF) شناخته می شود. از جمله این NMF ها:

 

  • اوره
  • اسیدهای آمینه مختلف
  • اسید لاکتیک
  • کمک پیرولیدون کربوکسیلیک

 

از اوره در انواع محصولات مراقبت از پوست، برای رفع خشکی عمومی پوست یا شرایط پزشکی مرتبط با خشکی یا خارش پوست استفاده می شود. همچنین اوره می تواند به لایه برداری از پوست مرده و از بین بردن عفونت های قارچی کمک کند.

 

اوره پوست شما را مرطوب می کند

تعدادی از مطالعات نشان داده است که پوست خشک می تواند با کرم یا لوسیون حاوی اوره با موفقیت درمان شود. اوره یک ماده مرطوب کننده است. این بدان معنی است که با کشیدن آب از لایه های عمیق پوست و هوا، پوست شما را مرطوب نگه می دارد.

 

لایه برداری انجام می دهد

اوره به عنوان یک عامل کراتولیتیک شناخته می شود. این بدان معنی است که پروتئین کراتین موجود در لایه خارجی پوست شما را تجزیه می کند. این عمل می تواند به کاهش تجمع پوست مرده و از بین بردن حالت پوسته پوسته پوست کمک کند.

 

عملکرد برخی از داروها را افزایش می دهد

اوره عملکرد درمان های ضد قارچی خوراکی و موضعی را برای Onychomycosis که یک عفونت قارچی ناخن پا است، افزایش می دهد. با این حال، برای درک کامل تأثیرات آن، تحقیقات بیشتری لازم است.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست