Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 5 دقیقه
18 دی 1401

فواید کرم ضد آفتاب چیست؟

کرم ضد آفتاب محصولات موضعی هستند که بخشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) را جذب یا منعکس می کنند و بنابراین به محافظت در برابر آفتاب سوختگی کمک می کنند.

 

آن ها به عنوان یک سپر در برابر اشعه ماوراء بنفش عمل می کنند و باید هر زمان که پوست شما در معرض آفتاب قرار می گیرد، صرف نظر از فصلی که در ان هستید، از کرم ضد افتاب استفاده کنید.

 

خرید عمده پوشاک با ضمانت فروش و مرجوعی در عمده استایل دیگه نگران تامین جنس فروشگاهت نباش

 

به گفته مرکز کنترل بیماری های (CDC) امریکا، سرطان پوست شایع ترین نوع سرطان در ایالات متحده است، با این وجود قابل پیشگیری ترین آن ها هم به شمار می رود زیرا قرار گرفتن در معرض نور خورشید عامل اصلی در رشد آن است. بهترین راه دفاع در برابر سرطان پوست، استفاده از ضد آفتاب برای محافظت از پوست است.

 

در ادامه همه آنچه باید درباره فواید کرم ضد آفتاب بدانید، آمده است؛ پس با ما همراه باشید.

کرم های ضد آفتاب در اصل یک مانع است که از پوست در برابر جذب اشعه ماوراء بنفش (UV) محافظت می کند. دو نوع اشعه ماوراء بنفش وجود دارد که می تواند بر پوست تأثیر بگذارد. اشعه UVA که باعث پیر شدن پوست می شود و اشعه UVB که معمولاً باعث آفتاب سوختگی می شود.

 

کرم ضد آفتاب یک داروی بدون نسخه محسوب می شود و تنها در صورتی می تواند «کرم ضد آفتاب طیف وسیع» تلقی شود که پوست را در مقابل هر دو نوع اشعه ماوراء بنفش محافظت کند.

 

علاوه بر این، روی برچسب تیوب ها یا شیشه های ضدآفتاب، عددی به نام فاکتور محافظت در برابر آفتاب (SPF) دیده می شود. SPF ، درجه ای است که نشان می دهد کرم ضد آفتاب تا چه میزان از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند

 

. به عنوان مثال، طبق آکادمی پوست آمریکا، یک کرم ضد آفتاب با درجه SPF 30 ، 97 درصد از اشعه UVB خورشید را مسدود می کند. هرچه این عدد در ضد آفتاب بیشتر باشد، در مسدود کردن اشعه UVB بهتر عمل می کند.

 

کرم

 

نکته مهم این است که هیچ کرم ضد آفتابی 100 درصد اشعه ماوراء بنفش را مسدود نمی کند. هم چنین، هر چقدر هم میزان SPF زیاد باشد، همه کرم های ضد آفتاب برای مدت زمان یکسان از پوست محافظت می کنند

 

. به عنوان مثال، یک کرم ضد آفتاب با SPF برابر 80، از نظر دوام، فرقی با یک کرم ضد آفتاب با SPF برابر15 ندارد. همه کرم های ضد آفتاب باید حداقل هر دو ساعت یک بار یا بلافاصله پس از شنا یا تعریق مجدداً استفاده شوند.

 

ضد آفتاب یک انتخاب یا یک ضرورت؟

کرم ضد آفتاب نقش مهمی در محافظت از پوست در برابر نور خورشید دارد. وقتی از کرم ضد آفتاب با طیف وسیع با SPF 30 یا بالاتر استفاده می کنید، می توانید:

 

  • از آفتاب سوختگی جلوگیری کنید.
  • از تیره شدن پوست ممانعت کنید.
  • علائم پیری را کاهش دهید.
  • خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهید.

 

چه کسانی به کرم ضد آفتاب نیاز دارند؟

تا به حال از خود پرسیده‌اید که آیا به ضد آفتاب نیاز دارید یا خیر؟ آیا این مسأله را با متخصصان پوست یا کارشناسان زیبایی در میان گذاشته‌اید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تمامی افراد، به این محصول مراقبت پوستی نیاز دارند

 

. استفاده از کرم ضد آفتاب سبب محافظت از پوست در برابر پرتو مضر فرابنفش خورشید می‌شود و می‌تواند در جلوگیری از ابتلا به سرطان پوست بسیار مؤثر باشد.

 

خطر ابتلا به سرطان کشنده پوست صرف‌نظر از سن، جنسیت و نژاد برای هر کسی وجود دارد. در حقیقت، برآورد شده است که از هر پنج آمریکایی، یک نفر در طول دوره زندگی خود به سرطان پوست گرفتار می‌شود.

 

به دلیل انجام مطالعات بلندمدت و جمع‌آوری دقیق دیتا، صرف‌نظر از تفاوت‌های نژادی و اقلیمی، می‌توان از نتایج یا پیش‌بینی‌های آماری ایالات متحده در زمینه بسیاری از بیماری‌ها تا حدود قابل قبولی برای آگاهی‌رسانی و حتی تصمیم‌گیری در سایر جمعیت‌ها و نژادها بهره برد.

 

علاوه بر استفاده از ضد آفتاب چگونه می‌توانیم از پوست‌مان محافظت کنیم؟

برای همه افراد استفاده از کرم ضد آفتاب قطعاً ضروری است، اما باید هنگام قرار گرفتن در معرض پرتوهای فرابنفش، به هر طریق ممکن از پوست تمام بدن خود محافظت نمائید.

 

  • در صورت امکان، هنگام بیرون رفتن از خانه در سایه راه بروید؛ به یاد داشته باشید که پرتوهای خورشید بین ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر بسیار قوی هستند. اگر سایه‌تان از قد شما کوتاه‌تر است، حتماً به دنبال سایه‌ باشید.

 

  • اگر در مکانی هستید که به سایه دسترسی ندارید، می‌توانید از چتر هم استفاده کنید. ما عادت کرده‌ایم چتر را فقط در روزهای بارانی ببینیم اما اگر دقیق‌تر فکر کنیم، آسیب نور خورشید بسیار بیشتر از آسیب احتمالی ناشی از خیس شدن زیر باران خواهد بود!

 

  • خودتان را در مقابل نور مضر خورشید با لباس مناسب محافظت کنید. در صورت لزوم از بلوز‌های آستین بلند و سبک وزن، شلوار بلند، کلاه آفتاب‌گیر و عینک آفتابی استفاده کنید.

 

  • در نزدیکی آب، برف و شن و ماسه احتیاط بیشتری به خرج دهید، زیرا آن‌ها می‌توانند پرتوهای مضر خورشید را منعکس کنند و احتمال بروز خطر آفتاب‌سوختگی را افزایش ‌دهند.

 

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل : اگر دوست داری خریدی مطمئن و درجه یکی داشته داشته باشی و بوتیک لباس فروشیت رو همیشه پر از جنس های با کیفیت داشته باشی، حتما حتی شده یک بار عمده استایل رو تست بزنید

 

  • ویتامین دی را در برنامه غذایی خود بگنجانید و آن را از طریق مواد غذایی حاوی ویتامین دی دریافت کنید یا با مشورت پزشک یا داروساز از مکمل‌های ویتامین دی استفاده کنید. برای دریافت ویتامین D در مقابل نور خورشید قرار نگیرید

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست