Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
  • دسته‌بندی‌ها
  • نویسنده تحریریه
  • زمان مورد نیاز برای مطالعه 4 دقیقه
12 آذر 1401

فیکسر روسری چیست؟ + طلق روسری !

همه چی درباره فیکسر و طلق روسری!

فیکسر روسری یکی از محبوب ترین ها برای بانوانی است که علاقه ی زیادی دارند که روسری و یا شال خود را به صورت حجاب کامل ببندند. انواع بسیار زیادی فیکسر در فروشگاه ها دیده می شود که علاقه مندان به حجاب می توانند مدل های مختلف آن را انتخاب کرده و به زیبایی استایل خود کمک کنند.

 

بسیاری از بانوان برای اینکه روسری و یا شال خود را منظم و مرتب نگه دارند از آن ها استفاده می کنند. به طور ویژه خانم هایی که می خواهند حجاب خود را با کمال زیبایی و نظم، حفظ کنند از فیکسر روسری استفاده می کنند.

 

انواع طلق روسری و مدل های آن

یکی از متداول ترین فیکسر روسری طلق می باشد که بسیاری از بانوان با آن ها آشنا هستند و ما نیز در یکی از مقالات خود در مورد ساخت و طریقه ی استفاده از آن ها به طور کامل صحبت کرده ایم چرا که این نوع فیکسر را می توانید به راحتی داخل منزل خودتان درست کنید و به راحتی از آن ها استفاده کنید.

 

طلق های روسری

همان طلقی هستند که برای سیمی کردن انواع کتاب و دفتر از آن ها استفاده می شود فقط کافیست آن ها را به شکل ذوزنقه یا هلالی در بیاورید و به اندازه جلوی صورت خود آن ها را برش بدهید سپس می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.

 

طلق های روسری را می توانید در دو مدل مشاهده کنید بدون روکش و یا با روکش که بهترین آن ها با روکش هستند که می توانند ریباتر و مقاوم تر جلوی روسری را نگه دارند

 

انواع طلق روسری

  • طلق روسری شیشه ای :

طلقهای شیشه ای اولین نوع طلق های بازار هستند. در ابتدا مورد استقبال قرار گرفتند اما بزودی نقاط ضعف آنها نمایان شد و نوع جدیدی از تلق ها به بازار آمد.مهمترین نقطه ضفع این تلق آن است که طلق های شیشه ای از زیر روسری برق میزندد و نمایان میشوند.

 

  • طلق روسری مات یا لایی دار:

طلق های مات، یک لایه لایی روی آنها چسبانیده شده است. بنابراین از زیر روسری پیدا نمیشوند و برق نمیزنند.طلق های لایی دار در دو رنگ سفید و مشکی عرضه میشوند تا با روسری های رنگ روشن و تیره قابل استفاده باشند. به خاطر پارچه ای بودن لایی روی روسری بهتر فیکس میشوند

 

 

تلق روسری را در خانه بسازم یا تهیه کنم؟

شما میتوانید در منزل طلق روسری بسازید. اما به چند دلیل به شما توصیه مکنیم طلق‌های موجود در بازار را تهیه کنید:

برش تلق در منزل بوسیله‌ی قیچی یا سایر لازم برنده‌ی خانگی باعث ایجاد لبه‌ها تیز و برجسته میشود که ممکن است روسری را نخ‌کش کند و به آن آسیب بزند.

 

برای ساخت تلق لایی دار مات اگر دمای اتو را به اندازه‌ی مناسب تنظیم نکنید ممکن است لایی ذوب شود و صفحه‌فلزی زیر اتو را کثیف کند و به آن بچسبد.

 

آموزش درست کردن طلق روسری

طلق را می شود از بعضی از فروشگاه های حجاب تهيه كرد. در عين حال، خودتان هم می توانيد به راحتی آن را درست كنيد.

برای اين كار از عكس های راديولوژی استفاده كنيد. احتمالا همه چند ورق عكس راديولوژی در منزلشان دارند و اگر نبود حتما در منزل پدر و مادرتان پيدا می شود.

عكس های راديولوژی ضخامت لازم را براي اين كار دارند، تنها يک عيب دارند كه آن هم وجود مواد شيميايي روي آن است كه طبعا براي پوست و مو مفيد نيست. البته برطرف کردن اين عيب هم کار زياد سختی نيست.

كافی است يک ورقه از عكس های راديولوژي را داخل تشتی از آب و محلول سفيدكننده بگذاريد تا كم كم تبديل به يک ورقهٔ شفاف شود.

 

طلق بدون روکش

طلق های بدون روکش بسیار ساده هستند به طوری که شما می توانید به راحتی آن را در منزل بسازید، اما از مهم ترین مشکلات این نوع فیکسر ها، برق زدن زیر نور آفتاب، آسیب پذیری بالا و احتمال سر خوردن با گذشت زمان، می باشد.

 

طلق روکش دار

طلق با روکش، فیکسر بهتری برای شال و روسری است؛ چون با استفاده از آن دیگر نگرانی بابت برق زدن زیر نور آفتاب و شکننده بودن آن را ندارید. نکته استفاده از طلق روکش دار این است که باید آن را با روکش همرنگ شال یا روسری تان استفاده کنید. تا مطمئن باشید که سایه آن از زیر روسری و شال دیده نمی شود.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست