Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 مهر 1401

لباس بافت زنانه چیست؟ + آموزش بافت زنانه!

همه چیز در رابطه با بافت زنانه و دوخت آن

یکی از پرطرفدار ترین سبک ها در دنیای مد و لباس زنانه بافت زنانه است که در شروع فصول سرد سال خیلی از خانم ها ترجیح می دهند با انتخاب و پوشیدن آن خودشان را از استایل رسمی زنانه با لباس های مجلسی و پر زرق و برق خلاص کنند. این مدل از لباس با سبک موقر و فاخری که دارد در عین راحتی پوششی فوق العاده زیبایی را برای تمامی خانم های شیک پوش ایرانی در هر سن و قشری که باشند به ارمغان می آورد.

در حقیقت بافت زنانه یعنی همان راحت و ساده پوشیدن و به معنای واقعی پوشش بی دردسر و بی زحمت در مقایسه با بسیاری مدل های دیگر است. هدف ما از نوشتن این مقاله آشنایی شما عزیزان با سبک لباس بافت زنانه و انواع مدل های آن است تا بتوانید الگوهای خوبی از یک پوشش جذاب و متفاوت را برای خود انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

مدل های شیک و خاص بافت زنانه را بدانید 

با آغاز فصل سرما و فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان تمامی خانم ها علاقه مند به لباس های بافتنی به دنبال ایده های جدید و به روزی از بافت زنانه راهی بازار و فروشگاه های متعدد می شوند. لباس هایی که هم مطابق سلیقه آن ها باشد و هم با مد سال سازگاری داشته باشد. باید گفت که این مجموعه که شامل پلیور، ژاکت، پیراهن بافت، رویه بافت و… می شود از تنوع بالایی در رنگ بندی و طرح برای فصول سرد سال برخوردار است. این مدل از لباس که به تنهایی قادر است سبک شیک و خاصی را به وجود آورد نه بسیار رسمی و نه خیلی زننده است. به علاوه آنکه در طراحی و دوخت آن سعی شده تا هارمونی مربوط به طرح و رنگ ها نیز در آن رعایت گردد.

مدل های شیک و خاص بافت زنانه با ارائه کلکسیونی از انواع لباس های کاموایی و بافتنی ایده هایی ناب و جذاب سبک های اسپرت، مجلسی، رسمی، راحتی و … را برای پوشش های متنوع خانم ها خلق و به ارمغان می آورد.

بلوز بافت زنانه سایز بزرگ چگونه است؟

معمولاً مدل بلوز بافت زنانه در سال‌های گذشته سایز متناسب یا جذب داشت. اما امسال مدل بیشتر لباس‌ها، سایز بزرگ یا آزاد هستند. از این جهت تفاوتی ندارد که سایز شما پلاس یا اسمال است، این مدل بلوز بافت زنانه سایز بزرگ یا اورسایز، مناسب همه خانم‌ها است و ظاهری جذاب دارد.
با این حال توصیه می‌کنیم اگر به استایل مجلسی علاقه دارید، سراغ پلیور اورسایز دخترانه نروید، چرا که این مدل پلیور ظاهری کژوال و اسپرت دارد. بلوز بافت زنانه سایز بزرگ به صورت تک رنگ یا چند رنگ و طرح‌دار به فروش می‌رسد.
بهترین لباسی که می‌توانید با بلوز بافت سایز بزرگ زنانه ست کنید، شلوار جین زنانه در مدل‌های گوناگون است. در واقع شما می‌توانید با توجه به فرم اندام خود از شلوار جین تنگ، گشاد، مام استایل، بوی‌ فرند و… بهره‌مند شوید و استایل اسپرت دخترانه خود را جذاب کنید.
شما می‌توانید بوت بلند زنانه یا کفش اسپرت را با این مدل بلوز بافت سایز بزرگ زنانه و شلوار جین ست کنید. انتخاب هر مدل کفش به سلیقه و خلاقیت خودتان بستگی دارد. با این حال توصیه می‌کنیم از معجزه اکسسوری همچون گردنبند زنانه برای این استایل زمستانه غافل نشوید.

مدل بلوز بافت زنانه توری چیست؟

اگر می‌خواهید یک مدل پلیور زنانه مجلسی تهیه کنید، از خرید بلوز بافت زنانه توری پیشمان نخواهید شد. این مدل بلوز بافت درشت یا با فاصله‌ای دارد که شبیه به تور است و در ایران به بلوز بافت توری شناخته شده است.
در صورتی که خرید بلوز بافت زنانه مجلسی در اولویت شما قرار دارد، رنگ سفید و مشکی انتخاب‌های جذاب‌تری هستند. اما در صورتی که به استایل نیمه‌رسمی یا کژوال علاقه دارید، رنگ‌هایی همچون سبز نعنایی، گلبهی و بژ، استایل شما را متفاوت می‌کنند.
اگر می‌خواهید پاییز و زمستان امسال استایل متفاوتی را تجربه کنید، ما در ادامه این مقاله همراه با بلوز بافت زنانه توری، دو استایل متفاوت را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید استایل به‌روزی را تجربه کنید.

مدل بلوز بافتی دخترانه نیم تنه

دختران جوان و نوجوان، همیشه ترجیح می‌دهند که استایل متفاوت و مدرنی را تجربه کنند. از این رو ما خرید بلوز بافتنی دخترانه نیم‌تنه را پیشنهاد می‌دهیم. این مدل پلیور دخترانه به دو صورت تنگ و سایز بزرگ (اورسایز) طراحی و تولید می‌شود. اما مدل پلیور زنانه اورسایز یا سایز بزرگ در پاییز و زمستان امسال محبوب‌تر است.
برای این مدل بلوز بافت اسپرت دخترانه ما به شما دو استایل متفاوت و مناسب مهمانی یا دورهمی را پیشنهاد می‌دهیم. با این حال شما می‌توانید استایل خود را با خلاقیت، سلیقه و علاقه خود کامل و جذاب‌تر نمایید.
اولین استایل پاییزه دخترانه با بلوز بافتنی نیم‌تنه و شلوارک جین دخترانه است. اگرچه شلوارک جین مناسب فصل‌های سرد نیست، اما همچنان در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه انتخاب متفاوتی خواهد بود.

ژاکت بافتنی زنانه

روش اندازه گیری ژاکت بافتنی زنانه را بدانید

چندین روش برای اندازه گیری ژاکت بافتنی زنانه وجود دارد. روش که ما در اینجا آموزش داده ایم اندازه گیری ژاکت بافتنی بر اساس دور سینه است. بعد از آن اندازه شانه و دور کمر. برای روش اندازه گیری ژاکت بافتنی مراحل زیر را دنبال کنید:

 1. اندازه گیری سایز بالا سینه

در این روش ما اندازه گیری را با بالا سینه آغاز می کنیم. برای این کار به جای اینکه سایز سینه را بدست آورید، بالای سینه را با استفاده از قرار دادن متر به طور دقیق در زیر بغل، انجام دهید. عدد بدست آمده را یادداشت کنید.

2. میزانی که دوست دارید ژاکت بافتنی شما آزاد و گشاد باشد

آموزش ژاکت بافتنی زنانه | انواع مدل لباس بافتنی زنانه و مانتو بافتنی

بیشتر ژاکت ها معمولا به اندازه 1 تا 2 سایز یا به عبارتی 2.5 تا 5 سانتی متر، گشادتر طراحی می شوند تا به اندازه کافی در آن احساس راحتی داشته باشید. زمانی که سایز مناسب را پیدا کردید آن را به سایز بالا سینه خود اضافه کنید. مثلا اگر اندازه بالا سینه شما 36 است و شما می خواهید 2 سایز به آن بیفزایید، پس سایز شما 38 خواهد بود.

آموزش ژاکت بافتنی زنانه

برای بافت ژاکت بافتنی زنانه با مدلی که در پایین آمده است شما به میل شماره 2.5 یا 3 و 5 تا 6 کاموای نازک نیاز دارید. در این مدل جیب ها و حاشیه های دور آستین و یقه به صورت جداگانه بافته شده و در انتها به آن دوخته می شود. باید بدانید که این مدل از پایین بافته می شود.

  • برای شروع کار باید تعداد دانه های مورد نظر را با توجه به میل، کاموا و روش اندازه گیری که در بالا اشاره شده است محاسبه کنید.
  • بعد از مشخص کردن تعداد دانه ها برای تکه های قسمت جلو را اول ببافید. سپس کشباف 2 تا دانه زیر یک دانه رو، یا 3 دانه زیر یک دانه رو ببافید. این کار را به اندازه 5 سانتی متر ببافید. در ریف بعدی باید بافت جودانه دوتایی ببافید تا زمانی که به جایی که جیب شروع می شود برسید. تقریبا 25 سانتی متر باید ببافید.
  • ردیف بعدی باید به اندازه 10 سانتی متر اول بافت را جودانه دوتایی ببافید. سپس مدل پیچ گیس 8 تایی بافته و بعد رکن ببافید.
  • طرح لوزی با بافت جودانه دوتایی بیندازید. به این معنی که در داخل طرح لوزی مدل جودانه دوتایی ببافید. دوباره بافت رکن انجام داده و یک پیچ گیس ببافید، دوباره جودانه دوتایی. این کار را تا سر شانه ادامه دهید.
  • زمانی که به قسمت کمر رسیدید باید از قسمت یقه شروع به کم کردن یه دانه در ردیف های روی کار کنید. این کار باعث می شود که از دانه های جودانه کم شده و یقه به شکل 7 باز درآید.
  • برای قسمت پشت بافت نیز همه به صورت جودانه های دوتایی بافته می شود. اما اگر تمایل دارید می توانید همان طور که در بالا طرح برای قسمت جلو انداختید، همین کار را برای پشت هم انجام دهید.
  • برای آستین ها اول باید کشباف دو دانه زیر یک دانه رو، یا 3 دانه زیر یک دانه رو، به اندازه 3 سانتی متر ببافید. سپس تا بالای آرنج بافت جودانه دوتایی ببافید.
  • بعد از این کار از هر طرف در هر 4 ردیف در میان یک دانه زیاد کنید ولی به یاد داشته باشید که زیاد اضافه نکنید تا آستین گشاد نشود. بعد از بافتن چند سانتی متر، کور کنید. سپس درزهای را دوخته و در انتها از حاشیه ها دانه برداشته و به اندازه 4 سانتی متر کشباف به صورت 2 دانه زیر یک دانه رو یا 3 دانه زیر یک دانه رو ببافید. در هر 10 سانتی متر یک جا دکمه در سمت راست بافت ببافید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست