Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
24 شهریور 1401

لباس شکت چیست؟ + ویژگی لباس شکت را بدانید

با لباس شکت آشنا شید!

شکت یک پوشش هیبریدی است که در سال گذشته خیلی در بین مردم محبوبیت پیدا کرد و دوباره در بهار امسال هم بسیاری از افراد به سمت خرید آن می روند و شاید شما آن را در هر جایی ببینید. احتمالاً آن را در فروشگاه های آنلاین هم دیده اید و جستجو کرده اید که این چه استایلی است

بهترین رنگ برای شکت ها در فصل پاییز چیست؟

انتخاب رنگ مناسب برای شکت نیاز به فکر قبلی دارد. از آن جایی که این لباس ها شبیه به ژاکت هستند، در نتیجه باید آن را همراه با چند لباس دیگر بپوشید. پس به داخل کمد لباس خود نگاه کنید و ببینید که از چه رنگ هایی بیشتر استفاده می کنید. معمولا اکثر افراد برای این لباس رنگ هایی مثل بژ، کرم، قهوه ای شکلاتی یا مشکی را پیشنهاد می دهند که رنگ های بسیار عالی برای فصل پاییز هستند و می توانید آن را با هر پالت رنگی ست کنید.

اگر می خواهید جزئیات بیشتری را در رنگ های خنثی برای شکت ها مشاهده کنید، بهتر است که از بافت پرز دار و پفی استفاده کنید. این ژاکت های ضخیم تر معمولاً برای فصل پاییز عالی هستند و یک ظاهر بامزه و جذاب به شما می دهند.

اگر می خواهید از بازی رنگ ها لذت ببرید، می توانید از صورتی روشن، آبی روشن یا حتی سبز و لیمویی هم استفاده کنید که جزء انتخاب های رایج و محبوب افراد هستند. رنگ های پاستلی هم گزینه های مناسبی هستند و می توانید آن ها را با پالت های رنگی متفاوت ست کنید. معمولاً پیشنهاد می کنیم که از انتخاب رنگ های نئونی برای این لباس ها فاصله بگیرید زیرا ست کردن آن ها با رنگ های دیگر کار سختی است.

نکته های مهم برای شکت های طرحدار

الگو های چهارخانه ای معمولاً در اکثر مغازه ها موجود هستند، زیرا الگو های بسیار محبوبی برای فصل پاییز محسوب می شوند و ترکیب آن ها با ترند های پاییزی می تواند یک ترتیب عالی و شیک باشد. معمولاً الگوهای چهارخانه با رنگ های قهوه ای، کرم، سبز و قرمز محبوبیت بیشتری دارد.

بسیاری از این شکت ها در رنگ های سفید و خاکستری هم به فروش می رسند. اگر نمی خواهید از رنگ های ترند در فصل پاییز استفاده کنید، می توانید به دنبال رنگ های بنفش، آبی یا زرد هم بگردید.

پوشیدن یک لباس مونوکروم با شکت طرح دار رنگی می تواند یک استایل بسیار جذاب به شما بدهد. این شکت های طرح دار جزء جذاب ترین ترند های فصل پاییز هستند و بهتر است که هرچه سریع تر آن ها را امتحان کنید.

شکت ها را چگونه با انواع تیپ و استایل ست کنیم ؟

یکی از ویژگی های منحصر به فرد شکت ها این است که با هر نوع استایلی ست می شوند و در هر مکانی می توان از آنها استفاده نمود. به عنوان مثال، انواع یقه اسکی ها، هودی ها، تیشرت ها، پیراهن های یکسره و حتی رکابی را می توانید زیر شکت خود بپوشید. برای ست کردن این لباس شیک و دوست داشتنی، کافی است ترکیب های مختلف متناسب با مدل shacket را بشناسید و سلیقه ی خود را نیز در این زمینه به کار بگیرید. در ضمن به یاد داشته باشید که استایل های لایه به لایه، جذابیت شکت ها را چند برابر خواهد کرد.

شکت ها برای چه استایل هایی مناسب هستند ؟

یکی از ویژگی های دوست داشتنی و منحصر به فرد شکت ها این است که در انواع استایل های مختلف کارایی دارند و تقریبا با هر تیپ و استایلی که فکرش را بکنید، به خوبی ست می شوند. سبک لایه لایه، آستردار و بافت دار در آنها به چشم می خورد. لباس shacket در انواع کوتاه و بلند طراحی می شوند و نوع بلند آنها در میان خانم های ایرانی طرفداران بسیاری دارد. استایل هایی که با شَکِت ها به خوبی ست می شوند، شباهت فراوانی به استایل های خاطره انگیز وینتیج، بوهمین و گرانج دارد و به همین دلیل، به سلیقه ی دختران امروزی نزدیک است.

لباس مناسب زیر شکت جلوباز

با پوشیدن لباس مناسب زیر شکت جلوباز می‌توانید زیبایی استایل خود را چند برابر کنید. زیر شکت ساده لباس طرح دار و زیر شکت طرح دار، لباس ساده بپوشید. همچنین دقت کنید که رنگ لباس با شکت همخوانی داشته باشد. بسته به دمای هوا می‌توانید پیراهن یقه‌اسکی، هودی و یا یک تیشرت ساده را زیر شکت انتخاب کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست