Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
13 شهریور 1401

لباس پافر چیست؟ + پافر مناسب چه فصلی است؟ + ویژگی لباس پافر

پافر چه لباسی است؟

اگر بخواهیم در رابطه با پافر ها اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم شاید دانستن این نکته برای شما نیز جالب باشد که کاپشن پافر و یا به ‌اختصار پافر توسط شخصی به نام جورج فینچ که یک شیمی ‌دان اهل کشور استرالیا می باشد ساخته شد. به طور کلی لایه بیرونی پافر ها معمولاً از جنس پلی استر می باشد و داخل لایه درونی این پافر ها با هوا و معمولاً پر اردک یا پشم شیشه پر می شود تا از نفوذ سرما جلوگیری نماید. پافر دخترانه و یا پافر زنانه جز آن دسته از لباس های زمستانی می‌باشد که امروزه مورد توجه بانوان بسیار زیادی قرار گرفته است. پافر ها معمولاً به صورت بدون آستین عرضه می‌شوند اما شما می‌توانید با کمی گشتن مدل‌ های با آستین آن ‌ها را نیز پیدا نمایید تا بتوانید دستان خودتان را نیز از نفوذ سرما پوشش دهید. به ‌طور کلی پافر کوتاه دخترانه بسیار راحت می باشد و شما می‌توانید از آن ‌ها در هر شرایطی و با هر نوع لباسی استفاده نمایید. این‌ گونه لباس ‌ها با هر استایلی ست می شوند و شما می‌توانید از آن‌ها هم در مراکز رسمی و هم در مراکز عمومی و تفریحات خودتان استفاده نمایید. پافرها این قابلیت را دارند که با بوت و کتونی استفاده شوند و یک استایل زمستانی فوق‌العاده برای شما ایجاد کنند.

پافر را در چه فصل هایی باید استفاده کنیم ؟

رویه ی بیرونی پافر از جنس پلی استر و یا نایلون است . داخل پافر معمولا با پر اردک ، هوا و یا پشم و شیشه پر شده است . پافر بیشتر یک بادگیر است اما به دلیل اینکه داخلش از پر است بسیار گرم کننده است . از پافر بیشتر در مناطق بادخیز و کوهستانی استفاده می شود . بیشتر پافرها قابلیت ضد آب دارند .

شما از پافر می توانید در مهمانی ها ، سر کار و همینطور دانشگاه استفاده کنید . استایل دانشجویی با پافر بسیار شیک و جذاب است چرا که با ست کردن انواع لباس ها با پافر می توانید هم به صورت کلاسیک و هم اسپرت استایل خود را طراحی کنید.

یکی از بهترین مزیت های پافر این است که علاوه بر خاصیت گرمابخشی زیادش ، سبک هم هست . بسیاری از کاپشن های زمستانی به خاطر اینکه خاصیت گرم کنندگی داشته باشند بسیار سنگین هستند اما در مورد پافر اینگونه نیست.

کاپشن پافر معمولا زیب دار و کلاه دار است اما آستین ندارد.

آیا مردها و پسرها هم میتوانند از پافر استفاده کنند ؟

به طور کلی پافرهای دخترانه و زنانه، تنوع بسیار بالایی دارند و با توجه به مزیت های منحصر به فردی که به آنها اشاره شد، از محبوبیت فراوانی در میان بانوان برخوردار هستند. اما باید بگوییم پافر فقط مختص خانم ها نیست و این پوشش زمستانی جذاب، مورد استفاده ی آقایان نیز قرار می گیرد

ویژگی های پافر چیست؟

پافرها در واقع نوعی بادگیر به حساب می آیند که برای استفاده در مناطق کوهستانی و بادخیز کاملا مناسب هستند. با توجه به وجود پر اردک یا پشم شیشه در لایه ی داخلی، پافرها گرمای فوق العاده بالایی به همراه دارند و محافظ های خوبی در برابر سرمای سخت کوهستان و پیست های اسکی در زمستان نیز محسوب می شوند. اکثر پافرها از قابلیت ضد آب نیز برخوردار هستند.

نحوه ست کردن لباس پافر چگونه است؟

حالا نوبت به نحوه ساختن استایلی جذاب و ست کردن پافر کوتاه و بلند می‌رسد. در مرحله اول باید از زیر puffer یک هودی، دورس، تیشرت آستین‌دار، بلوز یقه‌اسکی، بافت یا سویشرت بپوشید. در مرحله بعد برای انتخاب شلوار، می‌توانید یکی از انواع جین، جاگر، لگ، مام‌استایل و … را انتخاب کنید. در ادامه چند نکته را در این زمینه به شما یادآوری می‌کنیم:

  • پافر کوتاه را با شلوارهای گشاد و پافر بلند را با جاگر یا شلوارهای جذب مثل لگ بپوشید.
  • اگر می‌خواهید زیر puffer هودی یا دورس بلند بپوشید، بهتر است آن را با شلوارهای چرم، جین و لگ جذب بپوشید و برعکس. اما اگر قد هودی یا دورس شما کوتاه است، بهتر است شلوارهایی مانند مام‌استایل، راسته و جاگر با آن بپوشید.
  • اصول ست کردن لباس را رعایت کنید و رنگ‌های مناسب را با هم ترکیب کنید.
  • هرگز با puffer‌ها کفش‌های رسمی و پاشنه‌بلند نپوشید به جای آن می‌توانید از بوت‌ها و نیم‌بوت‌های اسپرت و لژدار و کتانی‌ها استفاده کنید.
  • پوشیدن کلاه با puffer را فراموش نکنید، زیرا این‌کار جذابیت استایلتان را چندین برابر می‌کند.
  • می‌توانید از کیف‌ها و بوت‌های پافر هم‌زمان استفاده کنید.
  • برای داشتن یک استایل اسپرت و خاص، می‌توانید puffer را روی یک ست هودی و جاگر هم‌رنگ بپوشید

سخن پایانی…

ما در این پست ویژگی ها و خصوصیات لباس پافر را برای شما ما نشان دادیم و امیدواریم مطالعه این پست برای شما مفید واقع شده باشد

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست