Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
11 شهریور 1401

لگ چه شلواری است؟ + ویژگی شلوار لگ

شلوار لگ را بهتر بشناسید

مدل شلوار لگ چیست که این روز ها بین خانم ها مد شده است. تنوع مدل های لگ، در دنیای مد آنقدر زیاد است که گاهی خیلی از خانم ها دچار سردرگمی در نوع جنس و اسم برند آن می شوند.

ساپورت و لگ به ظاهر بسیار به هم شباهت دارند تفاوت هایی دارند که به آن ها اشاره می کنیم:

ساپورت ها خیلی تنگ هستند و به بدن می چسبند اما لگ ها همیشه این گونه نیستند و می توانند مقدار کمی گشاد باشند.

ساپورت ها جنس نازکی دارند و حتی بدن نما هستند اما لگ ها جنس ضخیمی دارند. ممکن است از کناره یا جلوی ران به حالت تزیینی یک قسمت هایی از لگ با توری باز باشد

تفاوت شلوار لگ با اسپرت در چیست

در ادامه با چند تفاوت شلوارهای لگ و ساپورت آشنا خواهید شد.

  • لگ ها همیشه تنگ و چسبان نیستند و در برخی موارد کمی گشاد می باشند. اما ساپورت ها خیلی تنگ می باشند. شلوار های واید لگ فقط در قسمت باسن تنگ هستند و در قسمت ران، زانو و ساق پا گشاد هستند.
  • ساپورت ها جنس نازکی دارند و بدن نما هستند اما شلوار های لگ و واید لگ جنس ضخیمی دارند.
  • ساپورت ها کمر کشی دارند اما شلوار لگ و واید دارای کمر و کمربند می باشند.
  • ساپورت در طبقه بندی جوراب شلواری قرار می گیرد ولی لگ و واید لگ شلوار به حساب می آیند.
  • انواع شلوار لگ کدامند

مسلماً انواع متنوعی از شلوار لگ زنانه هر كدام کاربردهای خاص و متنوعي دارند و به چند مدل جذاب و شيك تقسيم مي شوند كه عبارت‌اند از:

  • شلوار تابستانه جنس پارچه به كار گرفته شده در آن نازك، خنك و لطیف مي باشد.
  • شلوار زمستاني براي گرم نگه داشتن پا بيشتر از جنس هاي پنبه به كار گرفته مي شود.
  • شلوارهاي نخي و راحتي كه براي تيپ روزمره بسيار مناسب مي باشند.
  • شلوار طرح جين بيشتر براي مهماني ها مناسب مي باشند. اين مدل پوشاك در واقع يكي از پرطرفدار ترين شلوارهاي لگ زنانه مي باشند. راحتي، خوش فرمي و زيبايي منحصر به فردي كه در اين نوع لگ هاي پر طرفدار موجود مي باشد موجب شده تا جزء پرفروشترين و مدرن ترين شلوارهاي لگ زنانه به شمار آيند.
  • شلوارهاي لگ زنانه ورزشي با طرح هاي فوق العاده زيبا و رنگارنگي طراحي شده اند كه بانوان خوش تيپ در حين فعاليت هاي ورزشي به خوبي بتوانند حركات كششي مناسبي را انجام دهند.

نکاتی مهم و کلیدی در رابطه با خرید شلوار لگ که حتماً باید آنها را بدانید

در ادامه ی بحث شلوار لگ چیست و انواع آن کدام اند؟ به چند نکته ی مهم و کاربردی درباره ی خرید لگ زنانه اشاره
می کنیم. حتما هنگام خرید لگ زنانه به زیبایی ظاهر آن توجه نمایید، چون اولین شرط در خرید هر لباسی زیبایی آن است. به خصوص شلوار که بیشتر از سایر لباس‌ها در معرض دید قرار دارد. انتخاب لگ با هر طرح و نقشی به سلیقه‌ی شما بستگی خواهد داشت.
سعی کنید قبل از خرید لگ زنانه سایز کمر و ران خود را بدانید تا در انتخاب یک لگ باکیفیت به شما کمک نماید. چون اگر لگ سایز شما نباشد مطمئنا بلااستفاده باقی خواهد ماند، زیرا شما هنگام پوشیدن آن اصلا احساس راحتی نخواهید کرد.

بسیاری از لگ‌ها در قسمت کمر به حالت گن هستند .و همین امر به لاغرتر نشان دادن شما کمک خواهد کرد‌. پس سعی کنید به سراغ خرید این مدل‌ها بروید تا اگر در قسمت شکم چاق هستید. با پوشیدن این لگ‌ها، شکمتان جمع شود.
نکته‌ی دیگر در خرید لگ زنانه توجه به قیمت آن است. عوامل مختلفی بر روی قیمت لگ‌ها اثر می‌گذارند از قبیل: جنس، رنگ، مدل، کیفیت دوخت و… . شما عزیزان باید با توجه بودجه و نیاز خود اقدام به خرید لگ باکیفیتی نمایید.
سعی کنید لگ را از میان رنگ‌های شاد و جذاب انتخاب نمایید. چون خانم‌ها به ترکیب رنگ‌های روشن معمولا علاقه مند هستند. هرچند این مورد کاملا سلیقه‌ای است و به نظر شما عزیزان بستگی دارد.

مناسب ترین لباس برای ست کردن شلوار لگ کدام است؟

همانطور که می دانید برای هر شلواری می بایست لباس متناسب با آن را پوشید. شلوار لگ نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. بنابراین برای اینکه خوش لباس به نظر آیید، شما می توانید تونیک و یا تاپ های بلند با این شلوار ست کنید.

کلام آخر…

لگ نوعی شلوار است که از دهه ۱۹۶۰ وارد بازار پوشاک شد و پس از تغییر به شکل امروزی خود در آمد. لگ ها جنس های مختلفی دارند و تنوع رنگی آن ها بسیار است. در این مقاله  تعریفی از شلوار لگ ارائه کردیم، انواع آن و تفاوتی که با ساپورت دارد را بیان کرده و در آخر به نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه شود اشاره کردیم

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تولیدی و پخش پوشاک عمده استایل با حدود نیم قرن تجربه در صنعت پوشاک همواره کوشیده است تا یکی از بهترین های این صنعت باشد.در تولیدی پوشاک عمده استایل تمام کالا ها از فیلتر های خاصی رد شده اند و بر این اساس تمامی محصولات پوشاک در عمده استایل با ضمانت فروش ارائه می شود.در عمده استایل خرید ها بصورت حضوری و غیرحضوری امکان پذیر می باشد.

 

کلیه حقوق ای سایت متعلق به عمده استایل می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

هیچ محصولی در سبد نیست